Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
Czy zegarek powinien działać po wyłączeniu zapłonu bo mam pokopane w kablach i zegarek wyłancza sie po wyłączeniu zapłonu
i jeszcze problem jest przełącznik obok zegarka od przeciwmgielnych ale ja ich nie mam
czy wszystkie 89 r. tak mają że jest przełącznik a światła niema
i jeszcze problem jest przełącznik obok zegarka od przeciwmgielnych ale ja ich nie mam
czy wszystkie 89 r. tak mają że jest przełącznik a światła niema
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
U mnie nie ma wcale tego panelu z zegarkiem i przełącznikiem od świateł i nigdy go nie było
Ja mam w tym miejscu seryjny kompakt (który nie działa) ,
a też mam GT ' 89.
A czy przeciwmgielnych nie włącza się tym małym kółeczkiem przy kierownicy wystającym z tego, którym otwierasz lampy?
Ja mam w tym miejscu seryjny kompakt (który nie działa) ,
a też mam GT ' 89.
A czy przeciwmgielnych nie włącza się tym małym kółeczkiem przy kierownicy wystającym z tego, którym otwierasz lampy?
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?
Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?
Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?
Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
Narazie Proba nie ma...
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godzinyMichał pisze:a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?
Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?
Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak
,
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
No to pewnie miał kiedyś Twój samochód dzwona w tył. Ktoś zamówił zderzak no i dostał oryginalny, taki jak ma być bez lampki. Jak ma ktoś fotki (z zoomem na zderzak) to dajcie tutaj, niech sobie Piotrek wypiłuje plastik i wstawi lampe.piotrek pisze: jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godziny
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak
,
Narazie Proba nie ma...
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
Dzięki Cynki za tą instrukcje podłączenia podłącze tak jak napisałeś bo ja mam nieżle nakopane z tą instalacją
Michał wiem napewno że był bity i teraz wiem że mam poprostu inny zderzak ale tak jak piszesz przydałoby mi sie jakieś zdjęcie bo niewiem w którym miejscu ciąć
Michał wiem napewno że był bity i teraz wiem że mam poprostu inny zderzak ale tak jak piszesz przydałoby mi sie jakieś zdjęcie bo niewiem w którym miejscu ciąć
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Zegarek pod radyjkiem.
Witam, niedawno kupiłem konsole zegara pod radio, ale niestety bez kabelków i wystają z niego 3 miedziane styki. Prosiłbym o jakąś pomoc, jak to podłączyć, żeby nie spieprzyc?
Re: Zegarek pod radyjkiem.
Tego raczej się nie da....
A podłączasz w prosty sposób.
Potrzebne są 2x "+" (12v)
i masa "-"
Masa bodajże masa jest na środku jeden plus na zegarek a drugi na podświetlenie....
A podłączasz w prosty sposób.
Potrzebne są 2x "+" (12v)
i masa "-"
Masa bodajże masa jest na środku jeden plus na zegarek a drugi na podświetlenie....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
Nie dziala radio i zegarek! bezpieczniki ok, pomocy!!!
Witam!
jak w temacie. Nie wiadaomo skąd przestało mi działać radio a też zegarek pod nim. sprawdzilem bezpiecnziki,wsio jest ok.Pomocy! bo do warszawy bede sobie spiewał :/
jak w temacie. Nie wiadaomo skąd przestało mi działać radio a też zegarek pod nim. sprawdzilem bezpiecnziki,wsio jest ok.Pomocy! bo do warszawy bede sobie spiewał :/
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
tniemy offy
maaaaamooooo!!!!!!!! wszystko powiem mamie!! wszystko!! że niedobrzy administratorzy (.)(.) nie pozwalają mi pisać w moim własnym topicuu!!
zabieram zabawki i ide do innego topicu
maaaaamooooo!!!!!!!! wszystko powiem mamie!! wszystko!! że niedobrzy administratorzy (.)(.) nie pozwalają mi pisać w moim własnym topicuu!!
zabieram zabawki i ide do innego topicu
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Jak wyjąć konsole gdzie jest zegar i przełącznik przeciwmgi.
Cześć
Szukałem wcześniej w postach ale nic nie znalazłem jak zdjąc konsole tą co jest pod radiem a nad popielniczką w I GT Probe 1991. Chce to okleić karbonem i nie wiem jak to zdjąć gdzie są jakieś śruby itp. Bardzo Was prosze o pomoc
Szukałem wcześniej w postach ale nic nie znalazłem jak zdjąc konsole tą co jest pod radiem a nad popielniczką w I GT Probe 1991. Chce to okleić karbonem i nie wiem jak to zdjąć gdzie są jakieś śruby itp. Bardzo Was prosze o pomoc
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
wyciągasz popielniczke,otwierasz pierwsze piwo, pózniej zdejmujesz ten mieszek na gałkę zmiany biegów, ona sie odkreca,otwierasz srugie piwo, kolejnie wyciągasz cały ten panel środkowy , gdzie jest przycisk od regulacji zawiechy, no i juz masz dostep do tego kawałka gdzie jest zegarek, otwierasz trzecie piwo i juz reszta sama sie zrobi.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Jaki panel z regulacją?
Tu macie całkiem dobre instrukcje (PDF) wymiany radia w I i II gen.
W jedynce:
- wyciągasz popielniczkę
- bez zdejmowania mieszka dźwigni zmiany biegów podnosisz cały ten uchwyt mocujący mieszek (nie ten mały tuż przy gumie, ale całą prostokątną całość) - podważasz śrubokrętem od strony ręcznego, wyciągasz z zatrzasków i przekręcasz o 90 stopni, żeby nie przeszkadzał
- wykręcasz 2 śruby mocujące obudowę popielniczki, które odsłoniło podniesione mocowanie mieszka
- wyjmujesz mocowanie popielniczki (możesz nie odłączać tylko powiesić na kablach z boku po prawej)
- odkręcasz 2 właśnie odsłonięte śruby mocujące radio i kieszeń / zegarek
- prostujesz ew. poodginane blaszki blokujące kieszeń radia
- wyciągasz całość (radio i kieszeń / zegarek) i odłączasz kostki kabli i antenę
Uwaga 1: kolory kabli w opisie różniły się od tych w moim Probku, ale rozpiska położenia kabli na stronie 3 jest prawidłowa
Uwaga 2: kieszeń radia miałem przyspawaną punktowo (4 strzały) do tego stelaża widocznego na zdjęciach w krokach 4 i 5
Uwaga 3: masa nie jest podłączona ( tu teoretyzowałem na podstawie serwisówki, teraz wiem, że trafnie)
Tu macie całkiem dobre instrukcje (PDF) wymiany radia w I i II gen.
W jedynce:
- wyciągasz popielniczkę
- bez zdejmowania mieszka dźwigni zmiany biegów podnosisz cały ten uchwyt mocujący mieszek (nie ten mały tuż przy gumie, ale całą prostokątną całość) - podważasz śrubokrętem od strony ręcznego, wyciągasz z zatrzasków i przekręcasz o 90 stopni, żeby nie przeszkadzał
- wykręcasz 2 śruby mocujące obudowę popielniczki, które odsłoniło podniesione mocowanie mieszka
- wyjmujesz mocowanie popielniczki (możesz nie odłączać tylko powiesić na kablach z boku po prawej)
- odkręcasz 2 właśnie odsłonięte śruby mocujące radio i kieszeń / zegarek
- prostujesz ew. poodginane blaszki blokujące kieszeń radia
- wyciągasz całość (radio i kieszeń / zegarek) i odłączasz kostki kabli i antenę
Uwaga 1: kolory kabli w opisie różniły się od tych w moim Probku, ale rozpiska położenia kabli na stronie 3 jest prawidłowa
Uwaga 2: kieszeń radia miałem przyspawaną punktowo (4 strzały) do tego stelaża widocznego na zdjęciach w krokach 4 i 5
Uwaga 3: masa nie jest podłączona ( tu teoretyzowałem na podstawie serwisówki, teraz wiem, że trafnie)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
to ja się podepne tutaj nie wiem co sie stalo ale padlo mi radio , centralny, oswietlenie wnętrza , regulacja fotela .Bezpieczniki ok , radio odlaczylem dalej to samo . Przeczytalem w ktorymś topicu żeby poruszac kablami za radiem , wszystko na nic ( powoli zaczynam tracic sily do tego auta
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z .... - JEsttttttttttt
e46 z .... - JEsttttttttttt
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa