Szarpanie i skoki obrotów
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-05-08 10:56
- Samochód: Probe 2gen 2.0
- Lokalizacja: Toruń
Szarpanie i skoki obrotów
Witam, mam problem z 2 gen 16V. Samochód strasznie szarpie gdy zdejmie się nogę z gazu hamując silnikiem , jest tak na każdym biegu. Gdy jest ciepły nie jest lepiej ani trochę. ponadto przy wciśnięciu sprzęgła i zatrzymywaniu się obroty spadają na sam dół i znowu w górę aż do momentu zatrzymania się. Sam samochó przez bardzo długi czas utrzymuje wysokie obroty podczas gdy kiedyś po kilku sekundach spadały w okolice tysiąca(nawet po długiej jeździe potrafi znowu przy zmianie biegów wchodzić na chwilę w okolice 2tysięcy). Nie mam LPG a większość postów podobnych była z tym związana a problemy chyba nie były tak zbliżone.
Jeśli ktoś wie coś na ten temat to byłbym ogromnie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc>
Jeśli ktoś wie coś na ten temat to byłbym ogromnie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc>
Probe 2gen 96r. 2.0
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Przyczyn może być kilka i zapewne jest więcej niż jeden problem, takich tematów jest kilka i trzeba było się podpiąć pod istniejący bo nie wróżę długiego czasu temu wątkowi. No chyba że łaska moderatorów będzie większa niż myślę
A lepiej napisz ( jeśli zdążysz ) co do tej pory zrobiłeś i w jaki sposób bo to że masz probe/problem to już wiemy
No i kolor podaj bo zapewne będzie niedługo szedł na części a ja parę artefaktów potrzebuje
A lepiej napisz ( jeśli zdążysz ) co do tej pory zrobiłeś i w jaki sposób bo to że masz probe/problem to już wiemy
No i kolor podaj bo zapewne będzie niedługo szedł na części a ja parę artefaktów potrzebuje
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-05-08 10:56
- Samochód: Probe 2gen 2.0
- Lokalizacja: Toruń
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Wymieniana była pompa wody i alternator .duracell pisze:Przyczyn może być kilka i zapewne jest więcej niż jeden problem, takich tematów jest kilka i trzeba było się podpiąć pod istniejący bo nie wróżę długiego czasu temu wątkowi. No chyba że łaska moderatorów będzie większa niż myślę
A lepiej napisz ( jeśli zdążysz ) co do tej pory zrobiłeś i w jaki sposób bo to że masz probe/problem to już wiemy
No i kolor podaj bo zapewne będzie niedługo szedł na części a ja parę artefaktów potrzebuje
Ooo nie. tak łatwo się nie poddam. Czarny:>
Probe 2gen 96r. 2.0
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Skoro wcześniej było dobrze a po wymianie coś z autem nie tak, to czemu odbierałeś niesprawne auto z warsztatu? Może być przestawiony rozrząd, może być za mało płynu w układzie chłodzenia, może ktoś przy okazji "regulował" przepustnicę i jeszcze parę duperelek które rzutują na całość.
Taaaaaaa... ilu tu już takich byłorafalnowakowski96 pisze:Ooo nie. tak łatwo się nie poddam.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: Szarpanie i skoki obrotów
A wypraszam sobie mojego też na żyletki pakowałeś a się nie dałem
- arko
- Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 2009-04-19 23:32
- Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=16280
- Lokalizacja: Łódź
Re: Szarpanie i skoki obrotów
I tu się zgadzam . Wróć do warsztatu i niech poprawiają co popsuli , chyba że sami nie wiedzą co może być z obrotami i szarpaniem .duracell pisze:Skoro wcześniej było dobrze a po wymianie coś z autem nie tak, to czemu odbierałeś niesprawne auto z warsztatu? Może być przestawiony rozrząd, może być za mało płynu w układzie chłodzenia, może ktoś przy okazji "regulował" przepustnicę i jeszcze parę duperelek które rzutują na całość.
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2016-09-26 07:06
- Samochód: Ford Probe 1994 2.0
- Lokalizacja: Leszno
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Witam, koledzy nie chce zakladac kolejnego tematu a mam podobny problem : najczesciej na 2 biegu podczas przyspieszania ,auto nie chce przyspieszac, szarpie, dławi się .Dopiero po ponownym wrzuceniu biegu normalnie przyspiesza. Czy ktos wie o co moze chodzic???
Ford Probe 94' Eur. 2.0 "Electric red metallic"
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Przyczyn może być kilka, co do tej pory sprawdziłeś i w jaki sposób?
Benzyna, benzyna z gazem,sam gaz?
Na początek sprawdź przewody WN, nie trzeba do tego specjalnej wiedzy ani zdolności, wystarczy miernik. Oporność krótszych około 4-5 kOhm, dłuższych 7-9.
Benzyna, benzyna z gazem,sam gaz?
Na początek sprawdź przewody WN, nie trzeba do tego specjalnej wiedzy ani zdolności, wystarczy miernik. Oporność krótszych około 4-5 kOhm, dłuższych 7-9.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2016-09-26 07:06
- Samochód: Ford Probe 1994 2.0
- Lokalizacja: Leszno
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Mam tylko benzyne, postaram się sprawdzic
Ford Probe 94' Eur. 2.0 "Electric red metallic"
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2016-09-26 07:06
- Samochód: Ford Probe 1994 2.0
- Lokalizacja: Leszno
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Wymienione są wszystkie filtry, oleje i płyny
Ford Probe 94' Eur. 2.0 "Electric red metallic"
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Mała uwaga techniczna.
Posty należy edytować i dopisywać kolejne treści.
Nie piszemy posta pod swoim postem !
Po to wymyślono tą pierwsza ikonkę od lewej z symbolem ołówka
Co do problemu.
Dobrze sprawdź dolot, czy nie ma gdzieś pęknięcia, czy nie łapie lewego powietrza.
Powinieneś sprawdzić, czy dzieje się to przy określonych stałych obrotach, czy też przy różnych wartościach obrotów.
Im dokładniej opiszesz problem, tym ktoś Ci może szybciej pomóc.
Posty należy edytować i dopisywać kolejne treści.
Nie piszemy posta pod swoim postem !
Po to wymyślono tą pierwsza ikonkę od lewej z symbolem ołówka
Co do problemu.
Dobrze sprawdź dolot, czy nie ma gdzieś pęknięcia, czy nie łapie lewego powietrza.
Powinieneś sprawdzić, czy dzieje się to przy określonych stałych obrotach, czy też przy różnych wartościach obrotów.
Im dokładniej opiszesz problem, tym ktoś Ci może szybciej pomóc.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2016-09-26 07:06
- Samochód: Ford Probe 1994 2.0
- Lokalizacja: Leszno
Re: Szarpanie i skoki obrotów
Okej, bede zwracał na to uwagę w jednym miejscu na dolocie jest tasma (po poprzednim włascicielu) może tam jest przyczyna. Dzieki za pomoc.
Ford Probe 94' Eur. 2.0 "Electric red metallic"