Dziki Beduin
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dziki Beduin
No autopal to są wkłady - całe. Szkło+odbłyśnik
Jestem ciekaw jaka będzie przyczyna wybuchu.
Jestem ciekaw jaka będzie przyczyna wybuchu.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Acha poszukam, znajomy mechanik podpowiedział mi żebym odczepił przewód wody od reduktora i jeżeli będzie wywalać powietrze to znaczy że zrobiła się poduszka powietrza i nie ma gdzie uciec, jeżeli tak by było to może być tak że gdzieś zasysa powietrze. Bo nawet gdy silnik ostygł to wody ze zbiorniczka nic nie ubywa, tzn: nie pobiera jej. Jadąc wczoraj nim już po wybuchu i prowizorycznej naprawie zauważyłem że wskazówka temp się podnosi więc żeby dalej zajechać odpaliłem nawiew gorącego na maxa na budę, ale nic ciepłego nie leciało tylko zimne, w momencie wskazówka zaczeła mocno wędrować na maxa, wiec stop i hol, zakładam że nagrzewnica się nie wypełniła. Jutro lub pojutrze zacznę grzebać bo dziś poświeciłem czas dla auta żony którym teraz pomykamKrecioPL pisze:No autopal to są wkłady - całe. Szkło+odbłyśnik
Jestem ciekaw jaka będzie przyczyna wybuchu.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dziki Beduin
Nie będę się rozpisywał ale znajomy mechanik niech naprawia co tam naprawia. Poduszka powietrzna to jest ale w kierownicy układ chłodzenia w samochodzie nie może zastać sobie powietrza, choćby z tego względu że wytwarza się w mim ciśnienie a nie podcisnienie
Powiedz koledze żeby nie wymyslal
Powiedz koledze żeby nie wymyslal
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Może i masz racje tylko dziwne że korek nie wyrzucił ciśnienia tylko urwało mi zbiorniczek. A ponadto mam lpg i może gdzies na łaczeniu węża ( a mam używaną instalacje ) by zassało troszku powietrza, skoro po ostygnięciu nie chce wody ze zbiorniczka zasysać, to coś go trzyma.Jutro będe działał zrobię foto.Romas pisze:Nie będę się rozpisywał ale znajomy mechanik niech naprawia co tam naprawia. Poduszka powietrzna to jest ale w kierownicy układ chłodzenia w samochodzie nie może zastać sobie powietrza, choćby z tego względu że wytwarza się w mim ciśnienie a nie podcisnienie
Powiedz koledze żeby nie wymyslal
A z innej beczki ma ktoś do sprzedania taki zbiorniczek ten z korkiem ciśnieniowym ?.
- skalpel
- Posty: 216
- Rejestracja: 2010-08-11 19:42
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=23090
- Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia
Re: Dziki Beduin
Sprawdź reduktor od gazu. Może być tak że reduktor ma nieszczelności i przepuszcza gaz do układu chłodzenia.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Jutro porządnie go przejrzę. Dziękuje za infoskalpel pisze:Sprawdź reduktor od gazu. Może być tak że reduktor ma nieszczelności i przepuszcza gaz do układu chłodzenia.
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Nie mogę wrzucić zdjęć z dzisiejszych prac. Pisze ze dysk na załączniki zapełniony. Macie też tak.?
Czy ktoś wie może czy wtyczka zasilania wentylatora chłodnicy jest taka sama w 2.5 co w 2.0 bo potrzebuję kupić znalazłem na allegro i wygląda tak samo jak w 2.5 3 kable wychodzą, kształt ten sam.
Czy ktoś wie może czy wtyczka zasilania wentylatora chłodnicy jest taka sama w 2.5 co w 2.0 bo potrzebuję kupić znalazłem na allegro i wygląda tak samo jak w 2.5 3 kable wychodzą, kształt ten sam.
Ostatnio zmieniony 2017-10-18 22:29 przez Dziki Beduin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Mam do was pytanko.
Sprawa jest taka że w przyszłym tyg, oddaje probe do mechanika z którym wytargam obydwie głowice i idą do sprawdzenia itp, podejrzewam że mam buchniętą uszczelkę pod którąś z głowic. I tu moje pytanie czy ktoś posiada może do sprzedania uszczelki pod głowicę i ewentualnie w zanadrzu takie rzeczy jak. Zawory, popychacze może jakieś uszczelnienia, pytam wcześniej żebym był ewentualnie przygotowany jak coś dodatkowo wyjdzie.
Sprawa jest taka że w przyszłym tyg, oddaje probe do mechanika z którym wytargam obydwie głowice i idą do sprawdzenia itp, podejrzewam że mam buchniętą uszczelkę pod którąś z głowic. I tu moje pytanie czy ktoś posiada może do sprzedania uszczelki pod głowicę i ewentualnie w zanadrzu takie rzeczy jak. Zawory, popychacze może jakieś uszczelnienia, pytam wcześniej żebym był ewentualnie przygotowany jak coś dodatkowo wyjdzie.
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Jeszcze nie dzwoniłem bo okaże się po rozbiórce silnika co mi będzie potrzebne, dlatego tutaj napisałem w pierwszej kolejności rozpoznawczocuba27 pisze:A w mazparts nie mają?
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Dziki Beduin
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Tylko są uszczelki do jedynki ja mam Probe 2 2,5.Loganos69 pisze:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Mam jeszcze sprawe ktoś mi powie do czego są te wolne wtyczki, chcę podpiąć zegarek ale żadna z nich nie pasuje, czy zegarki miały różne wtyczki zależne od roczników ? Ostatnie zdjęcie to mój zegarek w probe.
Ostatnio zmieniony 2017-11-01 13:58 przez Dziki Beduin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Dziki Beduin
jest tam uszczelka do downpipe to raczej z turbo,chyba że zdjęcie tylko poglądowe,bo i ten opis jaki dziwny 2.2 12v 128 HP? było coś takiego w ogóle?Loganos69 pisze:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Dziki Beduin
Jak wejdziesz w szczegółach to są informacje do 2.2 12V bez Turbo. Większość rozpoznaje z tego, co sam wyskrobałem z demontażu tego silnika. A kolegę przepraszam, że wprowadziłem w błąd myślałem, że to poszukiwania do jedynki
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Nie ma sprawy, ważne są chęciLoganos69 pisze:Jak wejdziesz w szczegółach to są informacje do 2.2 12V bez Turbo. Większość rozpoznaje z tego, co sam wyskrobałem z demontażu tego silnika. A kolegę przepraszam, że wprowadziłem w błąd myślałem, że to poszukiwania do jedynki
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- Kacpes
- Posty: 41
- Rejestracja: 2012-10-28 09:00
- Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
- Lokalizacja: Białystok
Re: Dziki Beduin
Ja posiadam po 2 zestawy głowic, tylko możesz się spodziewać stanu. Swoją drogą zbiorniczek dotarł bez szfanku? Bo się trochę martwiłem, że może za mało wypychacza dodałem
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Tak wszystko ok, okazało się że z silnikiem wszystko ok nie muszę go remontować, rozglądam się za sterownikiem silnika KL07 i ewentualną wiązką do niego.Kacpes pisze:Ja posiadam po 2 zestawy głowic, tylko możesz się spodziewać stanu. Swoją drogą zbiorniczek dotarł bez szfanku? Bo się trochę martwiłem, że może za mało wypychacza dodałem
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Witam po przerwie Mam problem który objawił się w trakcie zimy, a raczej po dłuższym postoju tzn: podczas hamowania jadąc do przodu zapala mi się kontrolka od ręcznego płyn cały czas mam, wiązką też ruszałem przy zbiorniczku i nic nie mruga, może jakiś czujnik gdzieś jest i się obluzował? Ktoś coś może pomóc.
Druga sprawa dotyczy licznika, gdy jest gorąco po odpaleniu nie działa mi obrotomierz dopiero jak lekko puknę w niego to zaskakuje i działa, to samo dzieje się z prędkościomierzem tylko że rzadziej. Licznik do wymiany, czy może wyjąć go i sprawdzić czy wtyczki dobrze leża?
Druga sprawa dotyczy licznika, gdy jest gorąco po odpaleniu nie działa mi obrotomierz dopiero jak lekko puknę w niego to zaskakuje i działa, to samo dzieje się z prędkościomierzem tylko że rzadziej. Licznik do wymiany, czy może wyjąć go i sprawdzić czy wtyczki dobrze leża?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dziki Beduin
Płyn masz ale dolej i przestanie świecić co do licznika trzeba by było wyjąć i sprawdzić
Ostatnio zmieniony 2018-04-21 23:24 przez Romas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Spider33
- Posty: 1241
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Dziki Beduin
Płyn pod korek i kontrolka świecić nie będzie. Tak jak Romas mówi. A z zegarami możesz wypiąć i wpiąć kostkę z tyłu. Może coś nie styka.
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Dolałem dziś pod korek nie wiele brakowało wieczorkiem zrobię rundkę to się zobaczy czy pomogło
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Dziki Beduin
Kiedy ostatnio płyn zmieniałeś? Zrobił się ściśliwy i jego poziom mocno opada przy wciśnięciu hamulca. Servo pompuje jak wściekłe więc spadku siły nie będzie, ale kontrolka się zapali.
Jest jeszcze taka zależność ze w miarę zużywania się klocków i tarcz poziom płynu systematycznie opada, sygnalizując przez to, że kończą się okładziny.
Jest jeszcze taka zależność ze w miarę zużywania się klocków i tarcz poziom płynu systematycznie opada, sygnalizując przez to, że kończą się okładziny.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
Wszystko jest ok, 2 lata temu kompleksowy ukł hamulcowy robiłem w miedzy czasie jeszcze odpowietrzałem je zapobiegawczo, pedał hamulca wchodzi idealnie żadnych oporów jedynie klocków, tak jak napisałeś że klocki się starły i lekko płyn opadł, dolałem pod korek i jest git.avel pisze: ↑2018-04-23 13:38 Kiedy ostatnio płyn zmieniałeś? Zrobił się ściśliwy i jego poziom mocno opada przy wciśnięciu hamulca. Servo pompuje jak wściekłe więc spadku siły nie będzie, ale kontrolka się zapali.
Jest jeszcze taka zależność ze w miarę zużywania się klocków i tarcz poziom płynu systematycznie opada, sygnalizując przez to, że kończą się okładziny.
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dziki Beduin
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-przo ... ml#thumb/2
Wyczytałem na forum że do naszego Probe zaciski przód pasują z Mazdy 6 2.0D. Czy te zaciski podejdą? I wtedy klocki jak i tarcza też od tej mazdy zgadza sie?
Pozdrawiam.
Wyczytałem na forum że do naszego Probe zaciski przód pasują z Mazdy 6 2.0D. Czy te zaciski podejdą? I wtedy klocki jak i tarcza też od tej mazdy zgadza sie?
Pozdrawiam.