Dziki Beduin

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dziki Beduin

Post autor: KrecioPL »

No autopal to są wkłady - całe. Szkło+odbłyśnik

Jestem ciekaw jaka będzie przyczyna wybuchu.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

KrecioPL pisze:No autopal to są wkłady - całe. Szkło+odbłyśnik

Jestem ciekaw jaka będzie przyczyna wybuchu.
Acha poszukam, znajomy mechanik podpowiedział mi żebym odczepił przewód wody od reduktora i jeżeli będzie wywalać powietrze to znaczy że zrobiła się poduszka powietrza i nie ma gdzie uciec, jeżeli tak by było to może być tak że gdzieś zasysa powietrze. Bo nawet gdy silnik ostygł to wody ze zbiorniczka nic nie ubywa, tzn: nie pobiera jej. Jadąc wczoraj nim już po wybuchu i prowizorycznej naprawie zauważyłem że wskazówka temp się podnosi więc żeby dalej zajechać odpaliłem nawiew gorącego na maxa na budę, ale nic ciepłego nie leciało tylko zimne, w momencie wskazówka zaczeła mocno wędrować na maxa, wiec stop i hol, zakładam że nagrzewnica się nie wypełniła. Jutro lub pojutrze zacznę grzebać bo dziś poświeciłem czas dla auta żony którym teraz pomykam ;)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dziki Beduin

Post autor: Romas »

Nie będę się rozpisywał ale znajomy mechanik niech naprawia co tam naprawia. Poduszka powietrzna to jest ale w kierownicy :D układ chłodzenia w samochodzie nie może zastać sobie powietrza, choćby z tego względu że wytwarza się w mim ciśnienie a nie podcisnienie ;)
Powiedz koledze żeby nie wymyslal ;)
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Romas pisze:Nie będę się rozpisywał ale znajomy mechanik niech naprawia co tam naprawia. Poduszka powietrzna to jest ale w kierownicy :D układ chłodzenia w samochodzie nie może zastać sobie powietrza, choćby z tego względu że wytwarza się w mim ciśnienie a nie podcisnienie ;)
Powiedz koledze żeby nie wymyslal ;)
Może i masz racje tylko dziwne że korek nie wyrzucił ciśnienia tylko urwało mi zbiorniczek. A ponadto mam lpg i może gdzies na łaczeniu węża ( a mam używaną instalacje ) by zassało troszku powietrza, skoro po ostygnięciu nie chce wody ze zbiorniczka zasysać, to coś go trzyma.Jutro będe działał zrobię foto.

A z innej beczki ma ktoś do sprzedania taki zbiorniczek ten z korkiem ciśnieniowym ?.
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: Dziki Beduin

Post autor: skalpel »

Sprawdź reduktor od gazu. Może być tak że reduktor ma nieszczelności i przepuszcza gaz do układu chłodzenia.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

skalpel pisze:Sprawdź reduktor od gazu. Może być tak że reduktor ma nieszczelności i przepuszcza gaz do układu chłodzenia.
Jutro porządnie go przejrzę. Dziękuje za info ;)
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Nie mogę wrzucić zdjęć z dzisiejszych prac. Pisze ze dysk na załączniki zapełniony. Macie też tak.?
Czy ktoś wie może czy wtyczka zasilania wentylatora chłodnicy jest taka sama w 2.5 co w 2.0 bo potrzebuję kupić znalazłem na allegro i wygląda tak samo jak w 2.5 3 kable wychodzą, kształt ten sam.
Ostatnio zmieniony 2017-10-18 22:29 przez Dziki Beduin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Mam do was pytanko.
Sprawa jest taka że w przyszłym tyg, oddaje probe do mechanika z którym wytargam obydwie głowice i idą do sprawdzenia itp, podejrzewam że mam buchniętą uszczelkę pod którąś z głowic. I tu moje pytanie czy ktoś posiada może do sprzedania uszczelki pod głowicę i ewentualnie w zanadrzu takie rzeczy jak. Zawory, popychacze może jakieś uszczelnienia, pytam wcześniej żebym był ewentualnie przygotowany jak coś dodatkowo wyjdzie. :)
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Dziki Beduin

Post autor: cuba27 »

A w mazparts nie mają?
Obrazek
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

cuba27 pisze:A w mazparts nie mają?
Jeszcze nie dzwoniłem bo okaże się po rozbiórce silnika co mi będzie potrzebne, dlatego tutaj napisałem w pierwszej kolejności rozpoznawczo :)
Awatar użytkownika
Loganos69
Klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2017-07-18 15:54
Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=24241
Lokalizacja: Tarnów

Re: Dziki Beduin

Post autor: Loganos69 »

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Loganos69 pisze:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Tylko są uszczelki do jedynki ja mam Probe 2 2,5. :)
Mam jeszcze sprawe ktoś mi powie do czego są te wolne wtyczki, chcę podpiąć zegarek ale żadna z nich nie pasuje, czy zegarki miały różne wtyczki zależne od roczników ? Ostatnie zdjęcie to mój zegarek w probe.
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Ostatnio zmieniony 2017-11-01 13:58 przez Dziki Beduin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Dziki Beduin

Post autor: Lukasz »

Loganos69 pisze:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
jest tam uszczelka do downpipe to raczej z turbo,chyba że zdjęcie tylko poglądowe,bo i ten opis jaki dziwny 2.2 12v 128 HP? było coś takiego w ogóle?
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Loganos69
Klubowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2017-07-18 15:54
Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=24241
Lokalizacja: Tarnów

Re: Dziki Beduin

Post autor: Loganos69 »

Jak wejdziesz w szczegółach to są informacje do 2.2 12V bez Turbo. Większość rozpoznaje z tego, co sam wyskrobałem z demontażu tego silnika. A kolegę przepraszam, że wprowadziłem w błąd myślałem, że to poszukiwania do jedynki :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Loganos69 pisze:Jak wejdziesz w szczegółach to są informacje do 2.2 12V bez Turbo. Większość rozpoznaje z tego, co sam wyskrobałem z demontażu tego silnika. A kolegę przepraszam, że wprowadziłem w błąd myślałem, że to poszukiwania do jedynki :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Nie ma sprawy, ważne są chęci :)
Awatar użytkownika
Kacpes
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28 09:00
Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
Lokalizacja: Białystok

Re: Dziki Beduin

Post autor: Kacpes »

Ja posiadam po 2 zestawy głowic, tylko możesz się spodziewać stanu. Swoją drogą zbiorniczek dotarł bez szfanku? Bo się trochę martwiłem, że może za mało wypychacza dodałem
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Kacpes pisze:Ja posiadam po 2 zestawy głowic, tylko możesz się spodziewać stanu. Swoją drogą zbiorniczek dotarł bez szfanku? Bo się trochę martwiłem, że może za mało wypychacza dodałem
Tak wszystko ok, okazało się że z silnikiem wszystko ok nie muszę go remontować, rozglądam się za sterownikiem silnika KL07 i ewentualną wiązką do niego.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Witam po przerwie :) Mam problem który objawił się w trakcie zimy, a raczej po dłuższym postoju tzn: podczas hamowania jadąc do przodu zapala mi się kontrolka od ręcznego płyn cały czas mam, wiązką też ruszałem przy zbiorniczku i nic nie mruga, może jakiś czujnik gdzieś jest i się obluzował? Ktoś coś może pomóc.
Druga sprawa dotyczy licznika, gdy jest gorąco po odpaleniu nie działa mi obrotomierz dopiero jak lekko puknę w niego to zaskakuje i działa, to samo dzieje się z prędkościomierzem tylko że rzadziej. Licznik do wymiany, czy może wyjąć go i sprawdzić czy wtyczki dobrze leża?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dziki Beduin

Post autor: Romas »

Płyn masz ale dolej i przestanie świecić ;) co do licznika trzeba by było wyjąć i sprawdzić
Ostatnio zmieniony 2018-04-21 23:24 przez Romas, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Romas pisze: 2018-04-21 23:22 Płyn masz ale dolej i przestanie świecić ;) co do licznika trzeba by było wyjąć i sprawdzić
Doleje, choć czujnik mam pod jego powierzchnią na tyle że nie powinien się wynurzać, chyba padnę ze śmiechu jak to będzie to ;D
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Dziki Beduin

Post autor: Spider33 »

Płyn pod korek i kontrolka świecić nie będzie. Tak jak Romas mówi. A z zegarami możesz wypiąć i wpiąć kostkę z tyłu. Może coś nie styka.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Dolałem dziś pod korek nie wiele brakowało wieczorkiem zrobię rundkę to się zobaczy czy pomogło :)
Awatar użytkownika
avel
Posty: 466
Rejestracja: 2009-04-26 17:16
Samochód: Probe II 2.0 1994
Galeria: viewtopic.php?t=20438
Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie

Re: Dziki Beduin

Post autor: avel »

Kiedy ostatnio płyn zmieniałeś? Zrobił się ściśliwy i jego poziom mocno opada przy wciśnięciu hamulca. Servo pompuje jak wściekłe więc spadku siły nie będzie, ale kontrolka się zapali.
Jest jeszcze taka zależność ze w miarę zużywania się klocków i tarcz poziom płynu systematycznie opada, sygnalizując przez to, że kończą się okładziny.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było :(
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

avel pisze: 2018-04-23 13:38 Kiedy ostatnio płyn zmieniałeś? Zrobił się ściśliwy i jego poziom mocno opada przy wciśnięciu hamulca. Servo pompuje jak wściekłe więc spadku siły nie będzie, ale kontrolka się zapali.
Jest jeszcze taka zależność ze w miarę zużywania się klocków i tarcz poziom płynu systematycznie opada, sygnalizując przez to, że kończą się okładziny.
Wszystko jest ok, 2 lata temu kompleksowy ukł hamulcowy robiłem w miedzy czasie jeszcze odpowietrzałem je zapobiegawczo, pedał hamulca wchodzi idealnie żadnych oporów jedynie klocków, tak jak napisałeś że klocki się starły i lekko płyn opadł, dolałem pod korek i jest git. :)
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-przo ... ml#thumb/2
Wyczytałem na forum że do naszego Probe zaciski przód pasują z Mazdy 6 2.0D. Czy te zaciski podejdą? I wtedy klocki jak i tarcza też od tej mazdy zgadza sie?
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”