Cześć miałem drobny wypadek, przód dostał razem z chłodnicą. Ford odpalał po wypadku przetaczał się parę metrów z garażu i do garażu bez chłodnicy i prawej lampy. Na lince auto zaciągnięte do blacharza i lakiernika. A gdy przyszedł dzień odbioru auto przy mnie odpaliło z wciśniętym sprzęgłem, lecz gdy sprzęgło puszczałem to gasł. Czujnik wciśnięcia sprzęgła sprawdziłem i raz odcina przejście a raz zero reakcji. Ford za chwilę całkiem przestał odpalać. Benzyną pachnie z wydechu ale nie pali bo brak iskry. Immobiliser był na pilota lecz już go nie mam wyciągnąłem puszkę i zrobiłem 3 zworki, tak jak w opisie u nas na forum. Teraz mam pytanie czy któryś z poniższych błędów może blokować zapłon?
5 - Czujnik spalania stukowego
16 - Czujnik EGR
28 - Elektrozawór podciśnienia w EGR
29 - Elektrozawór przewietrzania w EGR
34 - Elektrozawór regulacji wolnych obrotów A
69 - Czujnik termiczny układu chłodzenia
Z góry dziękuję za pomoc i na wprowadzenie jak wyeliminować te błędy gdzie danych czujników i zaworów szukać. Mam łatwiej że drugi silnik z osprzętem wyjąłem z Mazdy 626 na części, też może nie będzie portfela mocno bolało. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam

Był Probe 2.0 95r.
Był Probe 2.0 96r.
Jest Probe 2.5 V6 96r.