[S] 2gen 97r. 206KM 246,4NM, KLZE, Skóry

Wojtek98
Posty: 4
Rejestracja: 2018-12-16 23:35
Car: Ford Probe 2.5 V6 97r. EURO KLZE
Lokalizacja: Szczecin

[S] 2gen 97r. 206KM 246,4NM, KLZE, Skóry

Post autor: Wojtek98 »

Witam, niestety nie mogę już dłużej jeździć i poświęcać czasu na ten samochód, głównie z powodu mojego wypadku w 2020 a serce mi pęka jak widzę samochód obsypany śniegiem z rdzą na tarczach hamulcowych a 30tysiecy na wyprodukowanie adaptera i skrzynie DSG wydają się absurdalne, tak więc narazie robię rozeznanie rynkowe i pragnę wkońcu przedstawić swój samochód który w ciągu ponad 5 lat u mnie przebył bardzo długą drogę min:
-Wymiana oraz remont silnika na pełnoprawne KLZE
-Skrzynia została lekko zmodyfikowana poprzez wymianę piątego biegu na dłuższy z 2.0 przez co przy 3tys obrotów jest 120 na godzinę zamiast 100, co pozwala na komfortowe i ekologiczne wypady na morze bądź jezioro.
-Dołożenie komputera typu piggyback od ecumasters DET3
(Procedura startu,.mapa zapłonu, paliwa, flat shift, shift light, etc) oraz mapa na 98 oktanów robiona w WALAS MOTORSPORT, usunięcie przepustnicy i włożenie map sensora do 1.5bar (było turbo w planach) - 206 km i 246nm (ze względu również na żywotność)
-Wydech 2.5 cala za kolektorem że środkowym jak i również końcowym tłumikiem przelotowym dają bardzo rasowy i basowy dźwięk który skręca karki
- Kompletny swap hamulców z MPS (przód jak i tył sprawne w 100%)
-Komplet (prawie nowych) bardzo lekkich (w celu odciążenia masy nieresorowanej) felg z przeznaczeniem do sportowych układów hamulcowych firmy PROLINE model PXF (więcej miejsca na zacisk niż inne 17) ze względu na hamulce od mps'a właśnie na oponach Dunlop które w sumie też więcej niż kilka tysięcy km nie mają
-Wnętrze w czarnych skórach w stanie bardzo zbliżonym do ideału włącznie z orginalna kierownicą bez przetarć, czarnym dywanem w bagażniku oraz wszystkimi zatrzaskami na swoim miejscu.
-Jesli chodzi o blacharkę to rdzy można szukać że świecą, mimo że nigdy nie były przeprowadzane żadne operacje usuwania rdzy oraz konserwacji, przy okazji wymiany szyby pod uszczelka również nie znajduje się nawet grama korozji. Nie wspominając już o progach oraz nadkolach.
-Pod względem zawieszenia,sprawne nie zużyte seryjne również bez oznak korozji. Niestety to był mój kolejny etap prac na którym miałem zamiar się skupić, a przydałoby się wysłać całe zawieszenie na wstawienie poliuretanów w Olkuszu oraz może jakiś gwint od KW
-Blacharsko niestety przede mną samochód nie miał lekkiego życia, drzwi oraz tylne ćwiartki powgniatane tu i tam, prawdopodobnie po parkingowych przygodach poprzednich właścicieli, cała reszta wygląda dobrze, rama prosta bez oznak dzwona, za mojej kadencji pojawiło się kilka kluczykowych rys od zazdrosnych sąsiadów lub przechodniów ponieważ samochód stał na parkingu pod blokiem w sezonie, zimą w garażu pod kocem.

Ogólnie jeśli chodzi o stan wszelkich plasticzków,.guziczków i innych dupereli to w ciągu tych 5 lat przerobiłem już pozostałe 4 fordy,.i podmienłłem, tu panel z przełącznikami, tutaj kierownica,.tam gałka była ładniejsza, skompletowałem również wszystkie zaślepki od podszybia jak i również udało mi się dobrać guziki od szyb w idealnym stanie (świecą)

O rzeczach typy centralny z pilota, ksenony,.halogeny LED,.sprawna antena, przyciemniane lampy itd. raczej nie ma sensu się rozpisywać. Poniżej wrzucę wam wykres z hamowni oraz kilka fotek z zewnątrz jako iż ten post jest spowodowany krótkim bodźcem to kompletnie nie przygotowałem w temacie zdjęć wnętrza itp.

Kwotowo cena oscylowałaby przy 23.000PLN
Zainteresowane osoby proszę o wiadomość prywatną na forum, tam mogę udzielić bardziej szególowych informacji.
Do obejrzenia w Szczecinie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2022-01-17 17:19 przez Wojtek98, łącznie zmieniany 2 razy.
Ford Probe II 97r. Euro 2.5 v6 KLZE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprzedam”