Witam , czy da sie zaaplikowac maglownice od dwójki ? Posiadam takową bez luzów w dobrym stanie.
Do oryginalnej maglownicy idą 3 węże olejowe a od dwójki tylko dwa mocowania powinny sie zgrać rozstaw 2 centy większy ale idzie ją skręcić.
Maglownica od IIgen do jedynki
Re: Maglownica od IIgen do jedynki
Witam maglownica założona ciężko tylko przyzwyczaić się do braku luzu na kierownicy i precyzji z jaką auto teraz skręca.
Jak by były jakieś pytania służę pomocą.
Pozdrawiam
Jak by były jakieś pytania służę pomocą.
Pozdrawiam
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Maglownica od IIgen do jedynki
To możesz opisać dla potomnych co i jak należy zrobić
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Re: Maglownica od IIgen do jedynki
Szczerze mówiąc lepiej już wsadzić od mazdy 626 dużo mniej roboty
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2021-03-18 20:20
Re: Maglownica od IIgen do jedynki
co musiaałes przerabiac zeby wsadzic maglownice z dwojki?
-
- Klubowicz
- Posty: 3839
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Maglownica od IIgen do jedynki
Rozumiem, że po przełożeniu tracisz możliwość trójstopniowej regulacji siły wspomagania ? Bo z tego co wiem to dwójeczki nie miały takiej opcji.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)