Głowica - problem z uszczelka ;((

adrian_seki
Posty: 903
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Głowica - problem z uszczelka ;((

Post autor: adrian_seki »

Przykleję się do tematu licząc na szybką odp wiem że świeta i wiek auta też zacny. Dziś Potwierdziłem u mechanika - w układzie chłodniczym wykrywane CO2 czyli spaliny. Silnik w korku się przegrzewa i ubywa płyn chłodniczy olej czysty. Pytanie czy mogła uszkodzić sie głowica czy tylko raczej uszczelka? Mechanik zadał pytanie zasadnicze aby się was poradzić - czy występują uszczelki metalowe lub bardziej wzmacznine niz elring. co mam zamówić aby już tam nie zaglądać za szybko (silnik seria + tylko zwęzka 12psi)
adrian_seki
Posty: 903
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Głowica - problem z uszczelka ;((

Post autor: adrian_seki »

Aha i korek czy macie jakies paremtry co kupić - na moim jesy 1,3LSB tylko że LSB bo masa a nie ciśnienie i jakoś zwątpiłem
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1299
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Głowica - problem z uszczelka ;((

Post autor: Lukasz »

Korek 13lbs 0.9 bar.glowice oddaj do sprawdzenia i oczywiście planowania a co do uszczelki to rzeczywiście dużego wyboru nie ma ale erling powinien dać radę
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
adrian_seki
Posty: 903
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Głowica - problem z uszczelka ;((

Post autor: adrian_seki »

Panowie hit... nie ma to jak 30 letnie auta

Pomijam już że w tamtym roku wywaliło mi uszczelke pomięczy cylintrami się przepaliła ERLING. Kupiłem i wsadziłem teraz Victor Reinz + nowe szpilki przycięte o 1 zwój na ewentualny syf i olej w gwincie.

Zaczął wyciekać mi płyn spod uszczelki pomiędzy głowicą a blokiem od strony rozrządu i tak się sończyło. Z racji że się nie gotował ani nie było jakiś większych objawów po za dolewaniem płynu to wybrałem się w trasę. Konin Poznań Leszno 170km A2+S5 2x170km non stop 160km/h

Zamowiłem uszczelki wszystko wiecie przymiarka pod wymiane uszczelki... Mówię a sprawdzmy czy są dokręconym nominalnym momentem co dokręcaliśmy poprzednio... Panowie ... 45stopni to nominalnego momentu wszystkie śruby głowicy. Dokręcilismy dla pewności jeszcze 45st aż śruby stanęły swoim oporem. Narazie nie leci więc odstąpiłem od zwalenia głowicy - czas pokaże co dalej.

Podkreślmy fenomen jak dla mnie --> Konin Poznań Leszno 170km A2+S5 2x170km non stop 160km/h z poluźnioną głowicą, a ford sobie nic z tego nie robił :D Faktycznie chciał pić bo na 170km wypijał jak ponad litra :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”