Silniczek 3,0 V6 ohc Ford prosze o opinie...
Silniczek 3,0 V6 ohc Ford prosze o opinie...
Witam wszystkich!
Czytając posty mało jest o w/w silniku,czy ktoś może podzielić sie ciekawymi uwagami, lub wyraźić swoją opinie
Dziękuje i pozdrawiam !
PS:
( chyba już niedługo posiadacz Probaska) ciągle szukam i nie jest lekko
Aro!
Czytając posty mało jest o w/w silniku,czy ktoś może podzielić sie ciekawymi uwagami, lub wyraźić swoją opinie
Dziękuje i pozdrawiam !
PS:
( chyba już niedługo posiadacz Probaska) ciągle szukam i nie jest lekko
Aro!
CZEŚĆ. Byliśmy raz oglądać PROBE 2-giej gen 1993r. w Nowym Targu i gość twierdził ze ma silnik 3,0 ale podobno ten model nie wyszedł z takim silnikiem, chyba że chodzi ci o 1-gen to są takie PROBASY z silnikiem Forda (tak słyszałem) ale nie wiem za dużo na ten temat. Co do szukania fajnego PROBASA życze ci szczęścia sami szukaliśmy ponad miesiąc.
wg zestawienia http://www.performanceprobe.pl/informac ... silnik.htm
pojemnosc 3.0 miała V 6 w I generacji, w II nie było takiej pojemności.
pojemnosc 3.0 miała V 6 w I generacji, w II nie było takiej pojemności.
Pozdrawiam,
sereq / gg: 66423
autko: male z gazem
sereq / gg: 66423
autko: male z gazem
3.0
3.0 jest silnikiem OHV a nie OHC
Ja osobiście takim się poruszam
Polecam!
PS> szkoda tylko, ze mam automat chociaz w mieście to wygoda niesamowita
Ja osobiście takim się poruszam
Polecam!
PS> szkoda tylko, ze mam automat chociaz w mieście to wygoda niesamowita
Mialem kiedys Gen.I z 3.0 V6, ciagnal calkiem dobrze ale sie lubial czasem gotowac. Prosze sie tym jednak nie sugerowac, moje auto mialo ponad 250 000 mil !!
Jedna rada : sprawdz zamki jesli kupujesze gen. I, w moim zaciely sie kiedys po obu stronach (prawy potem lewy) <- bardzo nie przyjemna niespodzianka wchodzenie przez bagarznik jest troche problematyczne...
Jedna rada : sprawdz zamki jesli kupujesze gen. I, w moim zaciely sie kiedys po obu stronach (prawy potem lewy) <- bardzo nie przyjemna niespodzianka wchodzenie przez bagarznik jest troche problematyczne...
BLaCK '94 GT 5sp
Re: Silniczek 3,0 V6 ohc Ford prosze o opinie...
witam
troszkę mało użytkowników silnika V6 3.0 no bo mało ich było
ja jestem szczęśliwym posiadaczem takiego probaska
i tutaj mała ciekawostka po zakupie napotkałem na pierwszą przeszkodę
podczas próby ubezpieczenia napotkałem w większości ubezpieczycieli
odpowiedz że w katalogu nie mają takiego samochodu z takim silnikiem
jeszcze mało materiałów zebrałem na ten temat
w chwili obecnej probiak jest w gruntownym remoncie
silnik pracuje super zastanawiam się nad układem wydechowym
chcęgo zrobić z nierdzewki w dwu osobnych kanałach
jeżeli ktoś ma taki silnik proszę o opinie spostrzeżenia itp....
pozdrawiam
troszkę mało użytkowników silnika V6 3.0 no bo mało ich było
ja jestem szczęśliwym posiadaczem takiego probaska
i tutaj mała ciekawostka po zakupie napotkałem na pierwszą przeszkodę
podczas próby ubezpieczenia napotkałem w większości ubezpieczycieli
odpowiedz że w katalogu nie mają takiego samochodu z takim silnikiem
jeszcze mało materiałów zebrałem na ten temat
w chwili obecnej probiak jest w gruntownym remoncie
silnik pracuje super zastanawiam się nad układem wydechowym
chcęgo zrobić z nierdzewki w dwu osobnych kanałach
jeżeli ktoś ma taki silnik proszę o opinie spostrzeżenia itp....
pozdrawiam
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Silniczek 3,0 V6 ohc Ford prosze o opinie...
Jedno z moich Probe ma silniczek 3.0 V6. Jak będzisz miał jakieś pytania to zapraszam na pw lub tel. 609 445 449.
Z opłatą OC miałem to samo. Dwóch ubezpieczycieli miało tylko ta wersje w katalogach
Z opłatą OC miałem to samo. Dwóch ubezpieczycieli miało tylko ta wersje w katalogach
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Silniczek 3,0 V6 ohc Ford prosze o opinie...
Nie, nie kolego - KL-ZE to silnik do II generacji. 3.0 V6 to silnik między innymi montowany w I gen. W modelu Lx.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)