
Wpadła mi taka myśl żeby zrobić drugie turbo takie same, lecz na innej "dupce".
Mianowicie ja mam dupkę z 3.0 JTD/HPI iveco/fiat, ona jest dość mała a ma duży wałek + mały WG co równa się, albo przeładowywaniem (bez EBC) albo późnym wstawaniem.
Zastąpiłem ją dupką z 2.8TD + tytanowy wałek z 2.2 HDI (lżejszy o połowę od mojej wersji), + WG jest więkeszy (21mm zamiast 18mm) co powinno dać szybki spool z niższych obrotów, jednocześnie utrzymać doładowanie/ nie zatkać się ze względu na troszke inną budowę dupki, do tego gruszka z 1.4TFSI która wcześniej startuje da mi lepszą, płynniejszą regulację niższych doładowań ( tak jak aktualnie śmigam z 0.4-0.5b )




No i tyle gadania, tyle cudowania i w pizdziet xD Założyłem turbo do kolektora i DP nie pasuje, inne pochylenie flanszy....
też musiałem zasięgnąć po technologię z kosmosu i będę przerabiał łączenie pomiędzy turbo a downpipe na znany i kochany v-band



Na dniach jak skończe ogarniać zawieszenie, koła i wał w fronterze to zabiorę się za spawanie downpipe w probe i zdam relacje z tego jak wstaje nowy prototyp
