Witam
Jak w temacie...
Ostatnie 10 lat auto stało w garażu ze wszystkimi tego konsekwencjami..
OC + przegląd aktualne
Oprócz przedniego zderzaka i prawego błotnika na całym aucie oryginalny lakier.
Spód też nie straszy, można podkładać podnośnik.
Myślę, że jako bazę do odrestaurowania to ciężko będzie znaleźć coś lepszego.
Dla poważnie zainteresowanych udzielę więcej informacji.
Cena:
10,900 na alu ze zdjęć
7500 na oryginalnych 15'
pozdrawiam
Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Ford Probe GT 91r.
- kicker
- Posty: 241
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Ford Probe GT 91r.
Czesc aktualne? czy sprzedany?
Jeśli nie sprzedany to czy można prosić o bieżące zdjęcia gdzie jest ruda i co jest do roboty? Podłoga, podłużnice, nadkola, progi? Z silnikiem co do roboty? uszczelka na kolektorze wydechowym wydmuchana czy ok? IHI do regeneracji? Alternator ładuje czy do regeneracji? paski, rozrząd i reszta to rozumiem , że wymiana. Wydech do roboty? Ręczny sprawny czy nie trzyma? Odpalałeś go jak byłeś w PL? Jak wnętrze? kompletne? Przełączniki działają, światła , wycieraczki w trybie zima/lato , wszystkie 4 prędkości nawiewu, elektryka szyb, lusterek, o klime i amory regulowane nie pytam bo wiadomo. Mokra wykładzina pod nogami pasażera lub kierowcy jak postoi sobie na deszczu? Sprężyny gazowe tylnej klapy trzymają? Silniczki i prowadnice lamp ok? Fotel kierowcy przetarty od wsiadania? Pasy automatyczne sprawne? Klakson działa?
Napisałeś, że stoi 10 lat czyli powyższe pytania pewnie zadałem niepotrzebnie bo nie odpowiesz na nie, ale za auto nie chcesz przykładowo 4tyś. tylko 11, więc chciałbym cokolwiek się dowiedzieć żeby móc podjąć decyzję czy jechać go obejrzeć na miejscu.
Czy można nim na kołach wracać skoro piszesz, że przegląd i oc jest, czy laweta - bo nie zapali, bo akumulator trup, bo nie ma iskry, paliwa itp.?
Jeśli nie sprzedany to czy można prosić o bieżące zdjęcia gdzie jest ruda i co jest do roboty? Podłoga, podłużnice, nadkola, progi? Z silnikiem co do roboty? uszczelka na kolektorze wydechowym wydmuchana czy ok? IHI do regeneracji? Alternator ładuje czy do regeneracji? paski, rozrząd i reszta to rozumiem , że wymiana. Wydech do roboty? Ręczny sprawny czy nie trzyma? Odpalałeś go jak byłeś w PL? Jak wnętrze? kompletne? Przełączniki działają, światła , wycieraczki w trybie zima/lato , wszystkie 4 prędkości nawiewu, elektryka szyb, lusterek, o klime i amory regulowane nie pytam bo wiadomo. Mokra wykładzina pod nogami pasażera lub kierowcy jak postoi sobie na deszczu? Sprężyny gazowe tylnej klapy trzymają? Silniczki i prowadnice lamp ok? Fotel kierowcy przetarty od wsiadania? Pasy automatyczne sprawne? Klakson działa?
Napisałeś, że stoi 10 lat czyli powyższe pytania pewnie zadałem niepotrzebnie bo nie odpowiesz na nie, ale za auto nie chcesz przykładowo 4tyś. tylko 11, więc chciałbym cokolwiek się dowiedzieć żeby móc podjąć decyzję czy jechać go obejrzeć na miejscu.
Czy można nim na kołach wracać skoro piszesz, że przegląd i oc jest, czy laweta - bo nie zapali, bo akumulator trup, bo nie ma iskry, paliwa itp.?
Ostatnio zmieniony 2024-07-24 21:20 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 6 razy.
- kicker
- Posty: 241
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
Re: Ford Probe GT 91r.
Cześć, aktualne
silnik - żyleta, nadal chodzi naprawdę ładnie (ostatnio opdpalałem) i nigdy nie brał oleju. IHI brak oznak zużycia, nie było nigdy regenerowane. Alternator - ładuje. Uszczelka na wydechowym szczelna. Generalnie wymaga uszczelnienia wycieków, uład dolotowy do sprawdzenia bo ma nieszczelność. Wydech szczelny. Ręczny niesprawny, coś tam trzyma, ale wiadomo. Wnętrze kompletne, wszystko działa, fotel kierowcy przetarty, schowek się nie zamyka. Pasy automatyczne sprawne. Klimy fabryczny brak. Amory regulowane - działają No ale sprawności już nie mają, do regeneracji/wymiany. Wykładzina pod dywanem pasażera moknie po deszczu. Ale deszczu nie widział od tych 10 lat. Klapa - na głowę nie spada. Przednie lampy działają, czasem dłużej trzeba czekać aż się zamkną. Klakson nie działa. Co do korozji to na zewnątrz ciężko coś dojrzeć oprócz dolnych rantów drzwi - musiałbym wjechać nim na kanał.
Auto ma cenę bo jest tego warte. Gdyby tu nie było zabawy z zakupem prawie każdej części to bym go nie sprzedawał.
Co do trasy - trochę bym go musiał przygotować, ale nie wyobrażam sobie żeby nie dojechał. To najbardziej niezawodne auto z jakim miałem do czynienia.
Jeśli jesteś zainteresowany to proponuję kontakt na PW i potem telefoniczny.
silnik - żyleta, nadal chodzi naprawdę ładnie (ostatnio opdpalałem) i nigdy nie brał oleju. IHI brak oznak zużycia, nie było nigdy regenerowane. Alternator - ładuje. Uszczelka na wydechowym szczelna. Generalnie wymaga uszczelnienia wycieków, uład dolotowy do sprawdzenia bo ma nieszczelność. Wydech szczelny. Ręczny niesprawny, coś tam trzyma, ale wiadomo. Wnętrze kompletne, wszystko działa, fotel kierowcy przetarty, schowek się nie zamyka. Pasy automatyczne sprawne. Klimy fabryczny brak. Amory regulowane - działają No ale sprawności już nie mają, do regeneracji/wymiany. Wykładzina pod dywanem pasażera moknie po deszczu. Ale deszczu nie widział od tych 10 lat. Klapa - na głowę nie spada. Przednie lampy działają, czasem dłużej trzeba czekać aż się zamkną. Klakson nie działa. Co do korozji to na zewnątrz ciężko coś dojrzeć oprócz dolnych rantów drzwi - musiałbym wjechać nim na kanał.
Auto ma cenę bo jest tego warte. Gdyby tu nie było zabawy z zakupem prawie każdej części to bym go nie sprzedawał.
Co do trasy - trochę bym go musiał przygotować, ale nie wyobrażam sobie żeby nie dojechał. To najbardziej niezawodne auto z jakim miałem do czynienia.
Jeśli jesteś zainteresowany to proponuję kontakt na PW i potem telefoniczny.
Ostatnio zmieniony 2024-07-30 20:22 przez kicker, łącznie zmieniany 1 raz.
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Ford Probe GT 91r.
Dziękuję Ci za konkretną odpowiedź. Generalnie ma te same bolączki co mój były egzemplarz. Pytanie jaki jest stan blacharski podłogi i podłużnic w Twoim aucie.
W sensie czy jest co ratować - powiem brutalnie bo rozumiem, że inflacja i chcesz za auto 10tyś. zł, ale mój też był ładny na zdjęciach, a w podłużnice mogłeś palucha wetknąć bo takie skorodowane.
W sensie czy jest co ratować - powiem brutalnie bo rozumiem, że inflacja i chcesz za auto 10tyś. zł, ale mój też był ładny na zdjęciach, a w podłużnice mogłeś palucha wetknąć bo takie skorodowane.
Ostatnio zmieniony 2024-07-31 19:42 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 2 razy.
- kicker
- Posty: 241
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
Re: Ford Probe GT 91r.
Nie ma za co. Tutaj na pewno będzie lepiej, bo gdy jeszcze był eksploatowany to podczas zim w większości stał w garażu.
Na dniach pojadę nim na kanał i wrzucę foty.
Na dniach pojadę nim na kanał i wrzucę foty.
- Wilu
- Posty: 19
- Rejestracja: 2018-02-12 15:47
- Samochód: Probe 2.5 96'
- Lokalizacja: Niepołomice / Kraków
Re: Ford Probe GT 91r.
Cześć, nie chciał byś sprzedać kół 16 co masz na aucie?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2024-09-03 18:51
- Samochód: none
Re: Ford Probe GT 91r.
Siemka ogłoszenie jeszcze aktualne?
Podeślij numer telefonu
Podeślij numer telefonu