Nowe 2.2GT 91 USA na forum

marko
Posty: 6
Rejestracja: 2004-11-16 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Nowe 2.2GT 91 USA na forum

Post autor: marko »

Witam wszystkich
Niedawno kupilem probe - powiedzcie czy waszymi Probe tez sie jezdzi po koleinach (Pozna - Warszawa) jak na dzikim koniu, nie wiadomo gdzie skreci? Mam regulowane amortyzaory regulacja chyba nie dziala i zostala zdaje sie na softcie, wrazenia z jazdy byly raczej nieprzyjemne, jak w gondoli. Czy na sport jezdzi sie lepiej, poza tym mam odczucie ze kierownik ze wspomaganiem za ciezko chodzi w czasie jazdy i utrzymanie kierunku jazdy wlasnie na koleinach powyzej 120km/h
jest dosc trudne. Mozecie polecic jakis warsztat w Warszawie lub pod gdzie to mozna sprawdzic, i w ogole gdzie sprawdzic caly samochod?
Probe 2.2GT USA 91
Gość

Post autor: Gość »

Po pierwsze witamy na forum a zarazem kolejnego warszawiaka.
Jesli chodzi o jazde po koleinach to tak jest. Jesli chodzi o amorki i
regulacje jest kilka sposobow aby sprawdzic czy dzialaja. A wiec tak
Wlacz silnik zostaw na luzie i pobaw sie przelacznikiem, obroty powinny
minimalnie spasc. To moze nie poskudkowac poniewaz mozesz miec
alternator ktory idealnie trzyma napiecie. Drugi sposob (malo precyzyjny)
Wlacz stacyjke na zaplon przelacz na sport idz do tylu tam jest hak holowniczy
bujnij noga a potem przelacz na soft i tez bujnij samochodem, da sie wyczuc
roznice.
A trzeci sposob :Przelacz stacyjke na zaplon ale nie wlaczaj silnika otwoz maske, zdejmij
oslonki na kilichach od gory jesli je masz :) ty baw sie przelacznikiem
a druga osoba niech trzyma reke na silniczku od amorkow.
Jesli silniczki dzialaja to poprostu amorki nie maja swoich wlasciwosci
ale nie przjmuj sie mozna je sprubowac zregenerowac.

A teraz z innej beczki. Zapraszam na cotygodniowe spodkania warszawskie
probow w pubie Route 66. Pogadamy, pobadamy itp.

Z ktorej dzielnicy jestes??
Gość

Post autor: Gość »

Aha a jesli chodzi o kierownice i ciezkosc jej pracy to bodajze pod
sidzeniem kierowcy jest komputer i tam sie reguluje sile wspomagania.
Do tego kierownica tutaj chodzi w sposob: im szybciej tym ciezej.
I sprawdz plyn wspomagania bo w tych modelach lubia sie maglownice
pocic.

No ty chyba tyle :)
marko
Posty: 6
Rejestracja: 2004-11-16 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marko »

Dzieki za rade, jestem z Bialoleki - Strumykowa a propos niedawno widzialem kogos w probiaku na Odkrytej niedalego gdzie mieszkam, gdzie ten klub i kiedy sa te spotkania?
Probe 2.2GT USA 91
Gość

Post autor: Gość »

Spodkania sa w poniedzialki ok godziny 20.00.
Rog trasy torunskiej i Gorczewskiej ale poniewaz latwo przegapic tam
zjazd, to mozna sie umowic gdzies na miescie wczesniej w jakims miejscu
gdzie kazdy trafi.

PS. Cos tak czuje ze to powinno sie znalezc w Randevouz he he
marko
Posty: 6
Rejestracja: 2004-11-16 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marko »

racja to spadam
Probe 2.2GT USA 91
Gość

Post autor: Gość »

marko pisze:racja to spadam
:? :?: :? :?
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

po pierwsze witam nowego probemaniaka :)
a po drugie squad tez nie zrozumialem hehe
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Moim się jeździ jak po torach a nie jak po koleinach :twisted:
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
marko
Posty: 6
Rejestracja: 2004-11-16 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marko »

Witam ponownie po dluzszej przerwie.
Regulacja zawieszenia zaczela dzialac i roznica pomiecy soft normal i sport jest wyrazna i mozna byloby poszalec gdyby nie wspomaganie kierownicy i to ze trzeba naprawde bardzo uwazac bo kazda nierownosc powoduje ze wspomaganie zaczyna dzialac i samochod skreca i trzeba to ciagle korygowac. Tak wiec jest ciagla walka kierowcy z utrzymaniem kierunku. Staje sie to dosc uciazliwe na dluzszych trasach bo wspomaganie dziala dosc ciezko podczas szybkiej jazdy.
Moze mozecie doradzic co nalezaloby jeszcze sprawdzic i to wyregulowac.

Squad pisal, ze pod siedzieniem jest komputer i mozna to wyregulowac.
Moze mala podpowiedz jak to zrobic?
Probe 2.2GT USA 91
Gość

Post autor: Gość »

Tzn. wspomaganie tak działa, im szybciej jedziesz tym słabiej działa.
A pod fotelem jest trzystopniowy przełacznik, bez wyjmowanie fotela kierowcy się nie obejdzie.
marko
Posty: 6
Rejestracja: 2004-11-16 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marko »

Rozumiem ale nie powinno byc tak ze trzeba sie silowac ze wspomaganiem by utrzymac kierunek jazdy. Czasem mam wrazenie ze bez wspomagania jezdzilo be sie lepiej. Ok moze bedzie kiedys okazja by porownac to z innym probe.
Dzieki.
Probe 2.2GT USA 91
Gość

Post autor: Gość »

marko
Posty: 6
Rejestracja: 2004-11-16 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marko »

Ok dzieki, w koncu musze sie wybrac.[/quote]
Probe 2.2GT USA 91
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Czy wyjmowanie fotela kierowcy to tak dla sportu, żeby przegonić nowego posiadacza? [-X Niech pozna własnoręcznie kilka śrubek swojego autka? Przecież regulacja wspomagania jest podobno pod prawym fotelem (tzn.pasażera), a przeca marko ma wersję hamerykańską a nie angolską!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Robert pisze:Czy wyjmowanie fotela kierowcy to tak dla sportu, żeby przegonić nowego posiadacza? [-X Niech pozna własnoręcznie kilka śrubek swojego autka? Przecież regulacja wspomagania jest podobno pod prawym fotelem (tzn.pasażera), a przeca marko ma wersję hamerykańską a nie angolską!
:1111_worthy:

zawsze mi się misza :P
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

No dobra, jeszcze raz przejrzałem posty, żeby się upewnić czy mi pamięć wewnętrzna nie szwankuje i ze zdumieniem zauważam, że na forum nie ma zgodności co do lokalizacji regulacji wspomagania. Tzn. wg wszystkich jest ona (1) pod (2) fotelem (3) przednim i na tym zgodność się kończy. To nie jest najlepsza pora aby iść własnoręcznie sprawdzać, więc może ktoś się wypowie arbitralnie, a w wolnej chwili i tak go sprawdzę!...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Cynki pisze: idąc od drzwi kierowcy jest tak: wspomaganie, abs, wzmacniacz 4kanałowy od radia i zawieszenie.
Ha wiedziałem :D
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Czy zawieszenie jest tylko pod fotelem pasażera? Bo ja mam chyba raczej na zewnątrz?...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Cynki pisze: a w przypadku hamowania na niedostępny poziom w przełączniku "very hard sport" :)
:lol: :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Cynki pisze:idąc od drzwi kierowcy jest tak: wspomaganie, abs, wzmacniacz 4kanałowy od radia i zawieszenie.
Na zewnątrz kabiny nie mam żadnego kompa (no mam w domu, ale to bardzo "na zewnątrz") tylko zawieszenie :wink:
Cynki pisze:a w przypadku hamowania na niedostępny poziom w przełączniku "very hard sport" :)
Taaaa... Na moich letnich oponkach hamując osiągam niedostępny dla większości z Was poziom very very hard sport :twisted: Nawet nie muszę włączać grzania. Wystarczy, że poprzednik przyhamuje i już jest cieplutko
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”