Silnik od mazdy !!!
Silnik od mazdy !!!
Chciałbym się dowiedzieć czy taki silnik od mazdy: mazda dohc 2.0 injection 16 v będzie pasować do forda probe 1993 r. USA.
Jacek pisze:W moim probe jest sterownik forda czy będzie pasował do silnika od mazdy. Czy musze zmienić na sterownik mazdy???
Do silnika FSZ to tak, bo on ma zmienna geometrie (dodatkowe czujniki i sevomechanizm na przepustnicy) i inne sprezenie,
KLZE bedzie chodzil z kontrolerem od KL03 bo jest prawie taki sam ale nie bedzie mial pelnych 195 Hp
BLaCK '94 GT 5sp
Wiesz może gdzie można kupić takie cacko albo czym się różnią (chodzi mi o 2.0, może fs'a da się przerobić na fsz ??).Karol pisze:Pasuje
orginalny FS 2.0 4 cyl 118 Hp
Mazda FSZ 2.0 4cyl 180 hp <- ten bym polecal
Ford KL03 2.5 V6 164 Hp
Mazda KLZE 2.5 V6 195 Hp <- i ten
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Jesli chcesz mocnego Probe to kup KL-ZE, cena okolo $800 + $300 shipping do Polski. Do tego trzeba skrzynie biegow, kolo zamachowe i sprzeglo od GT (KL_ZE bylo montowane tylko w automatach i ma inne kolo zamachowe)
Albo zrob to co ja, moje KL03 ma wiecej koni niz KL-ZE ale to troche meczaca dlubanina. Najprosciej to kup Probe GT.
Najlepsze auto w tej cenie to jednak Talon/Eclipse/Laser GSX
2.0 turbo z AWD, kosa na Probe
stalo sobie u mnie na osiedlu za $900 '1992 Pymouth Laser turbo
ale zawalilem szanse
A co sie stalo z orginalnym silnikeim ??
P.S. Jest jeszcze silnik KF z MX-3 V6 1.8L 120Hp kuzyn KL03
Albo zrob to co ja, moje KL03 ma wiecej koni niz KL-ZE ale to troche meczaca dlubanina. Najprosciej to kup Probe GT.
Najlepsze auto w tej cenie to jednak Talon/Eclipse/Laser GSX
2.0 turbo z AWD, kosa na Probe
stalo sobie u mnie na osiedlu za $900 '1992 Pymouth Laser turbo
ale zawalilem szanse
A co sie stalo z orginalnym silnikeim ??
P.S. Jest jeszcze silnik KF z MX-3 V6 1.8L 120Hp kuzyn KL03
BLaCK '94 GT 5sp
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Klze + manual to jest świetne połączenie. Przydałby się chyba jeszcze do tego komputer od KLZE, nie? Bo wtedy osiągniemy całą moc, z kompem od KL-03 nie dostaniemy wszystkich koników.Karol pisze:Jesli chcesz mocnego Probe to kup KL-ZE, cena okolo $800 + $300 shipping do Polski. Do tego trzeba skrzynie biegow, kolo zamachowe i sprzeglo od GT (KL_ZE bylo montowane tylko w automatach i ma inne kolo zamachowe)
Kosa, ale w sumie nie ta klasa auta - turbo i na dodatek AWD.Najlepsze auto w tej cenie to jednak Talon/Eclipse/Laser GSX
2.0 turbo z AWD, kosa na Probe
Za 900$ U nas tyle kosztuje Polonez w średnim stanie z gazemstalo sobie u mnie na osiedlu za $900 '1992 Pymouth Laser turbo
ale zawalilem szanse
Pzdr.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2005-06-20 03:16
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Olsztyn Pl Devon En
- Kontakt:
A co konkretnie takiego zrobiles ze swoim silnikiem? jesli mozna spytac czy ma tro tez zastosowanie do KLZE? Ja mam silnik z japonska specyfikacja w probe na rynek angileski z manualna skrzynia ale ktos to zlepil do kupy wiec na dobra sprawe nie wiem za bardzo co zostalo zmienione jedno jest pewne auto jest duzo zwawsze niz zwykly 24V jak myslisz czy moge cos usprawnic w nim poza rzeczami typu turbocharger , supercharger czy nos na co raczej bum sie nie zdecydowal. Dzieki za wszelkie infoKarol pisze: Albo zrob to co ja, moje KL03 ma wiecej koni niz KL-ZE ale to troche meczaca dlubanina. Najprosciej to kup Probe GT.
Dave - Stunning 24V '95 KLZE