Silnik od mazdy !!!

Jacek
Posty: 17
Rejestracja: 2004-12-05 20:08

Silnik od mazdy !!!

Post autor: Jacek »

Chciałbym się dowiedzieć czy taki silnik od mazdy: mazda dohc 2.0 injection 16 v będzie pasować do forda probe 1993 r. USA.
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Of corsik, że tak :D Oznaczenie silnika to FS, były montowane w mazdach 626 w latch 1992 - 1997. Rozumiem,że wymieniasz silnik.Pozdro :wink:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

no powinien pasować ale np w moim 2.5 też silnik od mazdy ale w odróznieniu od mazdy w probe inaczej ustawiona jest przepustnica ( niewielka różnica ale zawsze) trzeba się dobrze przyjrzeć czy i w wersji 2,0 nie ma jakis drobnych róznic.
Jacek
Posty: 17
Rejestracja: 2004-12-05 20:08

Post autor: Jacek »

W moim probe jest sterownik forda czy będzie pasował do silnika od mazdy. Czy musze zmienić na sterownik mazdy???
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

...a to już zależy :shock: !
Jeżeli cały osprzęt + oczywiście wszystkie czujniki zabudowane na silniku przekładasz ze starego silnika to z kompem nie powinno być problemu :wink:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 44
Rejestracja: 2003-02-11 05:13
Samochód: brak
Lokalizacja: A-A, Michigan

Post autor: Karol »

Pasuje

orginalny ;) FS 2.0 4 cyl 118 Hp
Mazda FSZ 2.0 4cyl 180 hp <- ten bym polecal
Ford KL03 2.5 V6 164 Hp
Mazda KLZE 2.5 V6 195 Hp <- i ten
BLaCK '94 GT 5sp
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 44
Rejestracja: 2003-02-11 05:13
Samochód: brak
Lokalizacja: A-A, Michigan

Post autor: Karol »

Jacek pisze:W moim probe jest sterownik forda czy będzie pasował do silnika od mazdy. Czy musze zmienić na sterownik mazdy???

Do silnika FSZ to tak, bo on ma zmienna geometrie (dodatkowe czujniki i sevomechanizm na przepustnicy) i inne sprezenie,


KLZE bedzie chodzil z kontrolerem od KL03 bo jest prawie taki sam ale nie bedzie mial pelnych 195 Hp
BLaCK '94 GT 5sp
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Karol pisze:Pasuje

orginalny ;) FS 2.0 4 cyl 118 Hp
Mazda FSZ 2.0 4cyl 180 hp <- ten bym polecal
Ford KL03 2.5 V6 164 Hp
Mazda KLZE 2.5 V6 195 Hp <- i ten

:1111_ok: ...i dalej w drogę :D
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Karol pisze:Pasuje

orginalny ;) FS 2.0 4 cyl 118 Hp
Mazda FSZ 2.0 4cyl 180 hp <- ten bym polecal
Ford KL03 2.5 V6 164 Hp
Mazda KLZE 2.5 V6 195 Hp <- i ten
Wiesz może gdzie można kupić takie cacko albo czym się różnią (chodzi mi o 2.0, może fs'a da się przerobić na fsz :twisted: ??).
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Gość

Post autor: Gość »

Karol pisze:Pasuje

orginalny ;) FS 2.0 4 cyl 118 Hp
Mazda FSZ 2.0 4cyl 180 hp <- ten bym polecal
A jakie są konkretnie różnice??
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Główne różnice to:
- głowica
- wałki rozrządu
- układ dolotowy z systemem VRIS'ów
i parę jeszcze innych detali.
A na marginesie jest to silniki z oznaczeniem FS-ZE J-spec JDM zasada podobnie jak z KL-ZE, czyli wersja tylko w Japonii.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Czyli gra nie warta świeczki :evil: :evil: :evil: A tak się zgrzałem...
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

tofil pisze:Czyli gra nie warta świeczki :evil: :evil: :evil: A tak się zgrzałem...
Hmmm jak chcesz mocy to nie lepiej było kupić GT?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

RX pisze:Hmmm jak chcesz mocy to nie lepiej było kupić GT?

Pzdr.
Faktycznie troszeczkę teraz żałuję no ale do nażekania też nie mam powodów. I tak jest zaje..., nawet 118 PS daje radę!!! :twisted:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 44
Rejestracja: 2003-02-11 05:13
Samochód: brak
Lokalizacja: A-A, Michigan

Post autor: Karol »

Jesli chcesz mocnego Probe to kup KL-ZE, cena okolo $800 + $300 shipping do Polski. Do tego trzeba skrzynie biegow, kolo zamachowe i sprzeglo od GT (KL_ZE bylo montowane tylko w automatach i ma inne kolo zamachowe)

Albo zrob to co ja, moje KL03 ma wiecej koni niz KL-ZE ale to troche meczaca dlubanina. Najprosciej to kup Probe GT.

Najlepsze auto w tej cenie to jednak Talon/Eclipse/Laser GSX
2.0 turbo z AWD, kosa na Probe ;)

stalo sobie u mnie na osiedlu za $900 '1992 Pymouth Laser turbo
ale zawalilem szanse

A co sie stalo z orginalnym silnikeim ??

P.S. Jest jeszcze silnik KF z MX-3 V6 1.8L 120Hp kuzyn KL03
BLaCK '94 GT 5sp
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Karol pisze:Jesli chcesz mocnego Probe to kup KL-ZE, cena okolo $800 + $300 shipping do Polski. Do tego trzeba skrzynie biegow, kolo zamachowe i sprzeglo od GT (KL_ZE bylo montowane tylko w automatach i ma inne kolo zamachowe)
Klze + manual to jest świetne połączenie. Przydałby się chyba jeszcze do tego komputer od KLZE, nie? Bo wtedy osiągniemy całą moc, z kompem od KL-03 nie dostaniemy wszystkich koników.
Najlepsze auto w tej cenie to jednak Talon/Eclipse/Laser GSX
2.0 turbo z AWD, kosa na Probe ;)
Kosa, ale w sumie nie ta klasa auta - turbo i na dodatek AWD.
stalo sobie u mnie na osiedlu za $900 '1992 Pymouth Laser turbo
ale zawalilem szanse
Za 900$ :?: :?: :shock: U nas tyle kosztuje Polonez w średnim stanie z gazem :-)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
David
Posty: 11
Rejestracja: 2005-06-20 03:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn Pl Devon En
Kontakt:

Post autor: David »

Karol pisze: Albo zrob to co ja, moje KL03 ma wiecej koni niz KL-ZE ale to troche meczaca dlubanina. Najprosciej to kup Probe GT.
A co konkretnie takiego zrobiles ze swoim silnikiem? jesli mozna spytac czy ma tro tez zastosowanie do KLZE? Ja mam silnik z japonska specyfikacja w probe na rynek angileski z manualna skrzynia ale ktos to zlepil do kupy wiec na dobra sprawe nie wiem za bardzo co zostalo zmienione jedno jest pewne auto jest duzo zwawsze niz zwykly 24V jak myslisz czy moge cos usprawnic w nim poza rzeczami typu turbocharger , supercharger czy nos na co raczej bum sie nie zdecydowal. Dzieki za wszelkie info
Dave - Stunning 24V '95 KLZE
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”