Do GAZOWNIKÓW :)

Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Z OSTATNIEJ CHWILI
Pojeździłem, pojeździłem i oto co zliczyłem:
Tankowanie -> 37,43L gazu
Przejechano ->220,48 km
w tym:
- 2x30 km z prędkością 200 km/h
- 4x400 m (wszystkie wygrane)
- reszta to w miare spokojna jazda po mieście.

Spalanie: 16,97 L/100 km

Acha - i wszystko to przy non-stop włączonej klimatyzacji !!!

I tak to wygląda - chyb faktycznie niezależnie od tego jak będę jeździł spalanie będzie oscylować w granicach 17 litrów.
Zresztą zobaczymy przy dalszych wyjazdach.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

chłopaki
cały pic polega na tym ze trzeba wypierniczyc silnik krokowy dac regulacje reczną i jestes panem sytuacji
w drugim aucie przez dwa lata cos było spier... z gazem i zaden zapluty fachowiec nie wiedzial co z tym poczac laptopy pierdoły i kasuja az boli
a tu tymczasowo zamontowali mi za 15 zł !!!!!!!!!!!!!!!
reczna regluacje i problem sie rozwiazał

a za to nalezy mi sie nagroda
wiem jak kantuja na stacjach z gazem
w skrucie :
tankujesz do pełna za 50 zł jedziesz 250 km
tankujesz za 35 zł jedziesz 230 km
wniosek
w ostatniej fazie dopełniania butli idzie cały przekręt
na stacjach firmowych gaz jest co prawda drozszy ale
za 50 zł 36 litrów
i za 50 zł 30 litrow na firmowej i jedziesz tak samo deleko
wartosci są przyblizone
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Ja mam regulacje komputerowa, ktora programuje laptopem. Tak sobie wysterowalem, ze teraz dopiero zaczal mi dzialac poprawnie. Zadnego falowania obrotow. Chodzi plynnie jak na benzynce.
Gość

Post autor: Gość »

flanker pisze:Ja mam regulacje komputerowa, ktora programuje laptopem. Tak sobie wysterowalem, ze teraz dopiero zaczal mi dzialac poprawnie. Zadnego falowania obrotow. Chodzi plynnie jak na benzynce.
musze to jutro zobaczyc. masz kabel i program?
Gość

Post autor: Gość »

Z moim ostatnio spalanie zeszlo do 14 litrów (AUTOMAT) ALE ZNALAZLEM GAZOWNIKA KTORY SAM JEZDZI GOLfem 2.8 Vr6 na gazie i powiedzial ze robil juz mazde i ustawi wszystko super. jego golf ma lepszy przyspiech na gazie niz na benzynce i pali !!!!! 12 litrów gazu.
Gość

Post autor: Gość »

interart pisze:chłopaki
cały pic polega na tym ze trzeba wypierniczyc silnik krokowy dac regulacje reczną i jestes panem sytuacji
ale silniczek steruje dawką gazu?
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Tak silniczek krokowy steruje dawką gazu.
Jak masz zwykły zawór to ustawiasz sobie metodą prób i błędów i potem niezależnie jak jeździsz pali w przybliżeniu tyle samo.
A silniczek krokowy w zależności od wskazań sondy albo zwiększa (najczęściej) dawkę gazu albo zmniejsza.

Dzisiaj jechałem do Wrocławia a jutro jade na stacje zatankować to napisze jakie mi spalanie wyszło - ale czuje że dużo mniej niż 16L/100Km


Zresztą jutro się wszystko okaże !!
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

A więc odnośnie poprzedniego postu.
Pojechałem, zatankowałem, zapłaciłem, obliczyłem :idea:

I Panie i Panowie będę się chwalić:

13,18L/100Km


Zaznaczam że instalacja sterowana kompem :!:
Warunki -> jazda z przeciętną prędkością 80-120 km/h bez szaleństw w 4 osoby.
Jak się uda poprawić wynik to nie omieszkam poinformować - w przyszłym tygoniu wybieram się
znów do Wrocławia to będzie okazja potestować jescze raz spalanie.

Acha - nie wybiera się ktoś do Korony na: "Za szybkich, za wściekłych"??
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Po kolejnych tankowaniach średnia spalania utrzymuje się na poziomie 13L/100Km. Uważam że to nieźle.
Po mieście spokojnie biegi 1,2,4.
A na trasie spokojnie do 130km/h chyba że jest gdzie pocisnąc.
Wyszło, że trzeba się po prostu nauczyć takim samochodzikiem jeździć.

Wyczytałem na forum Mazdy, że starsze instalacje gazowe sterowane kompem miały obok silniczka krokowego regulację mieszanki gazu. Czyli niezależnie od otwarcia zaworu przez silniczek możnabyło ustawić sobie maksymalną dawkę gazu. :!: , a przez to ograniczyć spalanie.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”