Siłowniki do tylnej klapy.

Awatar użytkownika
V-incent
Posty: 73
Rejestracja: 2003-12-21 22:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: V-incent »

leoul pisze:Nie wiem czy pasują od mazdy 626-powinny ale nie sprawdzałem.
Napewno pasują po małej przeróbce od VW transportera T2 są o wydajność 600NM oraz 300NM, te 600 będą za mocne, możesz wziąść te, które mają 300 starczą na styk.

600 NM za mocne?? co wy gadacie? 720 są zalecane do klapy ze spoilerem, 300NM to mogą unoosić klapkę w uno ale nie w probie, od mazdy 626 gość sprzedaje na gieldzie we Wroclawiu ale cena taka sobie (sklepowa) ok. 60 zł za sztukę
PROBE GT '95 USA electric blue
Awatar użytkownika
MARIO-O3K
Posty: 4
Rejestracja: 2004-11-16 14:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: MARIO-O3K »

cześć wszystkim ja u siebie mam od opla vectry tego pierwszego modelu bo takie miałem i jest wszystko ok :D tylko trzeba przerobić dolne mocowanie bo w vectrze jest z obu stron na kulki i trzeba zamiast tego starego wkręcić śrubę zakończoną kulka lub coś podobnego. Ja niemiałem to oszlifowałem łeb śruby żeby przypominał kule i jest wszystko spoko.
Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: leoul »

V-incent pisze:
leoul pisze:Nie wiem czy pasują od mazdy 626-powinny ale nie sprawdzałem.
Napewno pasują po małej przeróbce od VW transportera T2 są o wydajność 600NM oraz 300NM, te 600 będą za mocne, możesz wziąść te, które mają 300 starczą na styk.

600 NM za mocne?? co wy gadacie? 720 są zalecane do klapy ze spoilerem, 300NM to mogą unoosić klapkę w uno ale nie w probie, od mazdy 626 gość sprzedaje na gieldzie we Wroclawiu ale cena taka sobie (sklepowa) ok. 60 zł za sztukę
Jak założysz 600NM.. mówię tutaj o klapie bez spojlerów... po odblokowaniu z kabiny.. klapa sama pojedzie do góry.. taki powiedzmy automat :D
Fester
Damian
Posty: 58
Rejestracja: 2004-09-18 15:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Damian »

Mam u siebie dwa zrobione na zamówienie w DELPHI, o sile 600Nm. Po otworzeniu dzwignią klapa pozostaje na miejscu, ale zamknięcie to już trochę siły wymaga. :lol:
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: machel »

No dobra, a może wziąć jeden 600NM a drugi 300? Przecież klapa nie otworzy mi się "krzywo" ? :D
Tak, wiem że temat był wałkowany, ale dlaczego nie zrobić powtórki? a nuż się coś zmieniło?.
Ja przynajmniej obiecuję że jak znajdę coś co uda mi się z sukcesem zamontować, to dam zdjęcia i namiary.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Nie polecałbym 2 różnych (przynajmniej drastycznie różnych). Klapa będzie się podczas zamykania ukosować i może to zaskutkować wywaleniem szyby.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: machel »

Celna uwaga, nie wpadłem na to :idea:
Będą 2 takie same lub podobne.
Gość

Post autor: Gość »

machel pisze:Celna uwaga, nie wpadłem na to :idea:
Będą 2 takie same lub podobne.
600+300=900 900 / 2 = 450
Awatar użytkownika
brams
Posty: 107
Rejestracja: 2004-11-12 12:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: brams »

Ja w swoim założyłem (w Poznaniu) od Saaba, po przeróbce pracują na medal :D .Niestety, 280,- za oba, razem z robocizną :twisted: . 660N
machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Mam automat!!!

Post autor: machel »

No więc założyłem sobie 2 siłowniki 635N, 50cm, zamienniki Delphi (z tym że one są pasowane do forda Scorpio). Pasują jak ulał (gość wymienił mi końcówki z jednej strony z "kulki" na "uszko"), ale ... są "ciut" za mocne. To "ciut" powoduje, że jak pociągnę za wajchę od klapy, to ona "automatycznie" popiernicza w górę :D
A zatem 2x635 = za dużo (ProbeII, bez spoilera) Jutro jade wymieniać.
machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: machel »

No i wymieniłem. 2x350N, 50cm, producent Delphi, działają idealnie. Nie wiem czy to kogoś jeszcze interesuje, jeśli tak, mogę zamieścić zdjęcia mocowania (jedyna zmiana to zastąpienie oryginalnego nitu śrubką 10). Nabyłem na wrocławskiej giełdzie, jest tam stałe stoisko z siłownikami do klap.
Gość

Post autor: Gość »

Zamieść zamieść zawsze się przyda do kompedium wiedzy.
machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: machel »

Umiescilem zdjęcia i coś na kształt "howto" na jednym ze zdjęć (tutaj).
Może się komuś przyda.
eren
Posty: 18
Rejestracja: 2005-04-09 19:31

Amortyzatory od tylnej klapy

Post autor: eren »

Mam problem z tymi amortyzatorami juz nie trzymaja klapy. Można je zregenerować ??? Albo może pasują od czegoś innego ??? Jak ktoś już to przerabiał proszę o podpowiedz. Dzięki. Aha dodam że to Probe z 1994 r czyli II.
Awatar użytkownika
sobol81
Posty: 63
Rejestracja: 2004-08-06 00:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Płock

Post autor: sobol81 »

W dziale giełda jest to opisane temat - ile kosztuje półka i siłowniki. :wink:
II 2,5 V6 USA rok 1993 (ale I rejestracja 1994)
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Użyj funkcji SZUKAJ(na górze:))-znajdziesz o nich wszystko :!:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Zbyszek
Posty: 8
Rejestracja: 2004-11-03 20:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Rybnik

KUPIE SIŁOWNIK

Post autor: Zbyszek »

Witam wszystkich
Szukam pilnie kompletu siłownika do tylniej klapy do 2generacji z 1994r.Ewentualnie kupie przerobione./tak aby to mogła zamontować moja żona/
Awatar użytkownika
Wuax
Posty: 384
Rejestracja: 2005-09-02 19:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Marki

Post autor: Wuax »

Temat już był wałkowany, w zeszłym tygodniu użyłem zamiennika (transit), po przerobieniu, patrz http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... _howto.zip pasował jak ulał.
Po dalsze info użyj opcji szukaj :D
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A wie może ktoś o siłownikach do tylnej klapy do jedynki i do maski ?? Padły mi :( A do maski chcę założyć.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Zbyszek
Posty: 8
Rejestracja: 2004-11-03 20:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Zbyszek »

Wuax pisze:Temat już był wałkowany, w zeszłym tygodniu użyłem zamiennika (transit), po przerobieniu, patrz http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... _howto.zip pasował jak ulał.
Po dalsze info użyj opcji szukaj :D

Dzięki za odpowiedż ale ja szukam do kupjenia a nie do przerobienia . Ja jestem w Irlandi a Probkiem jeżdzi moja żona w Polsce ,dltego napisałem na forum. Akobieta może mieć trche problemu z takimi zamiennikami do przerobienia.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wuax
Posty: 384
Rejestracja: 2005-09-02 19:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Marki

Post autor: Wuax »

Zbyszek pisze:

Dzięki za odpowiedż ale ja szukam do kupjenia a nie do przerobienia . Ja jestem w Irlandi a Probkiem jeżdzi moja żona w Polsce ,dltego napisałem na forum. Akobieta może mieć trche problemu z takimi zamiennikami do przerobienia.
Pozdrawiam
Oj, to może być problem :cry:
Ja oryginałów nie znalazłem, bez szans. Prędzej kupisz w Irlandi. Albo może jacyś klubowicze ze Śląska pomogą przerobić :wink:
A tak naprawdę przeróbka nie jest trudna. Żona może w warsztacie poprosić, żeby jej przerobili. I uwaga na zakończenie, nie opłaca się wkładać silniejszych, można potem dostać klapą w zęby a i zamknąć ją ciężko
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by Obrazek
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Ostatnio do swojego wstawiałem od Fiata Marea Weekend. Po obu stronach miały zaczepy na śruby z kulką na końcu, które były w komplecie. Wymiana to banał: odkręcasz stare razem z uchwytami, wkręcasz śrubki z kulkami wciskasz nowe siłowniki i po sprawie. Cała operacja to max 10 minut.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Re: KUPIE SIŁOWNIK

Post autor: Tomasz S »

Zbyszek pisze:Witam wszystkich
Szukam pilnie kompletu siłownika do tylniej klapy do 2generacji z 1994r.Ewentualnie kupie przerobione./tak aby to mogła zamontować moja żona/
Cześć Zbyszek !
Nie dawno dawałem "Darel'owi" namiar na sklep gdzie sprzedają m.in. w/w siłowniki . Kupił wymienił i z tego co pisał wszycho OK :wink: ... Napisz najlepiej do Niego na PW a na pewno zda Ci relację ...
Nara
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Upsss !
Właśnie mnie wyprzedziłeś :wink:
:1111_bye:
ps.
Darek !
Napisz jeszcze ile kosztowały ...
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”