jak krecic obrotami?
jak krecic obrotami?
konkretnie chodzi mi o to przy jakich obrotach najlepiej jest wrzucac nastepne biegi tak by wycisnac z probka jak najwiecej mocy. Czy mam go krecic az do 8000 obr/min czy tak mocno nie trzeba?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
Fachowcem nie jestem ale wydaję mi się że nawet 8000 z niego nie wydusisz bo wcześniej odetnie Ci paliwo. W I gen. odcina już przy ok 6500.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
z całym szacunkiem ale nie chce mi się wierzyć no chyba że masz jakieś obejście odcinania obrotów ale wydaję mi się że to wiązało by się z modyfikacją CPU? Nie wiem, może się myle?Remik pisze:umnie w IIgen 2.5l odcina dopiero przy 8000obr/min
Napiszcie coś bo samego mnie to ciekawi!
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
a te pytanie to juz do poprzedniego wlasciciela czyli sereq, ja nic o modyfikacjach niewiem, a paliwko odcina dopiero przy 8000obr/minkollek pisze:z całym szacunkiem ale nie chce mi się wierzyć no chyba że masz jakieś obejście odcinania obrotów ale wydaję mi się że to wiązało by się z modyfikacją CPU? Nie wiem, może się myle?Remik pisze:umnie w IIgen 2.5l odcina dopiero przy 8000obr/min
Napiszcie coś bo samego mnie to ciekawi!
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
To znaczy co, to ze prawidlowo powinien odcinac przyz 6500obr/min?asdero pisze:Bingo !interart pisze:proponuje zapoznac sie z wykresem momentu obrotowego
i wszysyko stanie sie jasne
Nawet jak to jest tylko teoretycznie, to różnice w stosunku do praktyki są nie wielkie. Chyba, że ktoś coś modyfikował.
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
Pierwsza sprawa, to wezcie pod uwage, ze silnik 2.5 tej konstrukcji nie bardzo da rade przekroczyc 8000obr. bez wiekszych modyfikacji. To, ze komus wskazowka wedruje poza skale, jeszcze niewiele znaczy.
Druga - PO CO!!! - zwalic silnik KL jest dosc latwo. Max moment obrotowy malo kiedy jest powyzej 6000obr., wiec i sens wkrecania go w takie wartosci jest co najmniej bezsensowny. Tutaj wlasnie pojawia sie znajomosc auta i umiejetnosc wykorzystania tego. Jesli wyczujesz kiedy auto osiaga max na danym biegu, wrzucasz nastepny itd. itd. Patrzenie na wskazowki tylko "przeszkadza".
Trzecia - odciecie paliwa jest w Probe dosc proste do usuniecia. Jak sie w koncu wybiore na jakis zlot, to moge kazdemu usunac w pare minut. Nie jest to wielka filozofia - wystarczy wiedziec jak.
Druga - PO CO!!! - zwalic silnik KL jest dosc latwo. Max moment obrotowy malo kiedy jest powyzej 6000obr., wiec i sens wkrecania go w takie wartosci jest co najmniej bezsensowny. Tutaj wlasnie pojawia sie znajomosc auta i umiejetnosc wykorzystania tego. Jesli wyczujesz kiedy auto osiaga max na danym biegu, wrzucasz nastepny itd. itd. Patrzenie na wskazowki tylko "przeszkadza".
Trzecia - odciecie paliwa jest w Probe dosc proste do usuniecia. Jak sie w koncu wybiore na jakis zlot, to moge kazdemu usunac w pare minut. Nie jest to wielka filozofia - wystarczy wiedziec jak.