może ktoś wie?

Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

może ktoś wie?

Post autor: Kay »

witam i od razu zapytam,mam 3 dni instalację dream xxI i zauważyłem dziwną sprawę otóż jadąc normalnie i chcąc przyśpieszyć nagle załącza mi się pobór paliwa czyli etyliny wszystko dzieje się dość płynnie że nie odczuwa się żadnych szarpnięć ale nie wiem czy to jest normalne że jadąc na gazie podczas załanczania turba wspomaga się etyliną. Może ma ktoś jakieś sugestie.? :wink:
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Najlepiej wyjmij tylną kanape i w czasie jazdy odłącz wtyczke od pompy paliwa, możliwe jest że przekłamuje komputer, bo paliwka nie powinno raczej brać.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Powoli, powoli :twisted:

Podczas przyspieszania zmienia Ci zasilanie z gazu na benzynę, jeżeli dobrze rozumiem. 8)

Ja mam tak samo przy około 170km/h jak depnę do końca to przełącza, ponieważ gaz nie wydala, tzn można to zmienić przez mapę wtrysku , ale to też zależy od ciśnienia gazu za reduktorem i jeżeli jest za mało gazu w butli to może tak się dziać.

W opcjach komputera gazu jest coś takiego jak czas przełączenia na benzynę przy niskim podciśnieniu dla gazu i ten czas mówi o tym, że jeżeli zbyt długo utrzymuje się zbyt duże podciśnienie (nie przyspiesza), to zmienia zasilanie na benzynę. Ma to głównie duże znaczenie przy wyprzedzaniu w przypadku, gdy w zbiorniku jest mało gazu.

Jeżeli taka sytuacja o której piszesz ma miejsce przy obrotach mniejszych od 4tys/min to na 100% masz złą mapę.

Pozdrowienia i witam nowego użytkownika OMVL-a :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

dzięki za podpowiedź ale ta sytuacja dzieje się nawet przy pełnej butli a mianowicie podczas próby szybkiego przyśpieszenia załącza mi się dopływ paliwa byłem u gazola umówiłem się z nim po świętach ale z tego co widziałem chyba nie wie jak się do tego zabrać bo coś wspominał że może wtryskiwacze są za małej średnicy ale one już mają 3mm dlatego powiedziałem że popytam fachowców na naszym forum czyli was :lol:
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

niech nie zwala winy na dysze,to jest kwestia regulacji,też tak miałem.Jak dawałem ostro gazu to przełącza na paliwo,po kilku regulacjach jest ok.
Życzę cierpliwości do gazoli partoli :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

OT: Ktoś kiedyś w Route powiedział:
"-Wiesz po co ludzie montują gaz do samochodów??
-Nie??
-Żeby mieć o czym rozmawiać"

Ja np. przekalkulowałem to mi się nie opłaca zakładać gaz a nic innego niż sekwencje nie założę, no chyba że faza lotna gazu :twisted:
Za mało jeżdże żeby mi się to opłacało. Jak by ktoś mi fundnoł to bym nie pogardził.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Re: może ktoś wie?

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Kay pisze:Może ma ktoś jakieś sugestie.? :wink:
Mam kilka. Po pierwsze przydałoby się kilka znaków interpunkcyjnych w twoich postach. Łatwiej wtedy zrozumieć o co naprawdę chodzi. Tytuł "może ktoś wie?" ogromnie dużo mówi. Brawo.

Do rzeczy - proponuję na początek sprawdzić to:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6127
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Sqad pisze: no chyba że faza lotna gazu :twisted:
no to OMVL XXI będzie chyba najlepszy.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

z faz lotnych zdecydowanie najlepszy.. :D:D:D
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem, przecież to działa na innej zasadzie tam jest elektryczna pompa gazu tak jak mamy pompe paliwa.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Sqad pisze:No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem.
Proszę bardzo.

Gaz w fazie lotnej jest podawany przez wtryskiwacze :twisted: :twisted: :twisted:

Najnowsza generacja gazu to wtrysk gazu w fazie ciekłej :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

faktycznie 8)
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Jedrek pisze:
Sqad pisze:No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem.
Proszę bardzo.

Gaz w fazie lotnej jest podawany przez wtryskiwacze :twisted: :twisted: :twisted:

Najnowsza generacja gazu to wtrysk gazu w fazie ciekłej :wink:
I kosztuje 12tyś. wczoraj się pytałem
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

W łodzi do silnika R4 kosztuje 8 tyś :D
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Sprostowanie do V6 12tyś.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Różnica cen które podaliście jest nie do przyjęcia. :twisted:

Bo przecież różnica to tylko dwa wtryski + przewody, a nie wierzę, że jeden wtrysk kosztuje 2.000 zł :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”