Reset Kompa 2-ki. czy ja sie powtarzam?
Reset Kompa 2-ki. czy ja sie powtarzam?
Witam mam pytanko do wszystkich co moga odpowiedziec.chodzi o to czy w Probku 2-ce tak samo sie resetuje kompa jak w jedynce poprzez klemy i hamulec?jesli nie prosze o krotki opis i czy nalezy czegos przestrzegac tuz po samym zresetowaniu lub pozniej i o czym nalezalo by pamietac? A też jakie korzysci a jakie minusy daje nam wyzej wymieniony reset ECU. Za odpowiedzi z gory dzieki pozdrawiam. nordd46
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
dokładnie! odpinasz klemę i wciskasz hebel na 30 sekund. taki manewr stosuje się po wymianie np. sond lambda żeby komp nie wyświetlał dalej błędów. reset nie szkodzi w niczym bo po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów autko "uczy" się wszystkiego od nowa
pozdro
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
kod 10 i 8
czy jest mozliwe ze po odlaczeniu przeplywomierza na pracujacym silniku komputer mogl to zapamietac jako usterke samego urzadzenia czy jest to definintywnie uszkodzenie przeplywki jesli pokazuje mi kody 10 i 8. I czy jesli teraz np.zresetowal bym kompa jesli urzadzenie jest naprawde zepsute czy komputer od razu znajdzie ten blad i pokaze mi go przy pomiarach kodow??? 2.5 V6 24v 93r.Pozdro!
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
może nie tak od razu ale po kilku przejechanych kilometrach na pewno (jeśli jest zepsuty). jeździsz na benzynie tylko czy masz LPG? spróbuj pojechać na benie i trochę pokręcić obrotami (przyspieszyć). jeśli autkop zacznie się dławić, prychać, krztusić, skakać albo nie wiadomo co jeszcze tzn że przepływka do bani. w 2,5 nie powinno być z nią problemu. może masz przetarty gdzieś kabel albo wtyczkę uszkodzoną bo raczej nie chce mi się wierzyć że przepływomierz poszedł spać. nawet po ostrych strzałach gazu (spytaj Ronina albo Miśka) nic się z nim nie działo.
pozdro
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
???
nie to czysta benza niedawno go kupilem ale od poczatku mam znim maly problem poniewaz nie kreci mi sie do 7000obr tylko 5500-5800 potem zachowjue sie jakby mial odciecie zaczyna rownomiernie przerywac niemiec powiedzial ze to moze byc problem z elektronika wiec moze o to chodzi szczegolnie ze wczoraj sprawdzalem kody i wyszlo na przeplywomierz 8 i czujnik temp.plynu chlodzacego 10?. nie moglem nigdzie znalezc objasnienia kodu 18. dzieki Pimpo
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: :(
nordd46 o 3:36 pisze:... Czy ... ???
Niecierpliwy nerwuseknordd46 o 3:43 pisze:???
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Basf, każdy silnik ma inną charakterystykę i inne pooenie mocy i momentu, w dieslu też zmieniałbyś biegi przy 5 k? tak się składa,że V-łka faktycznie odżywa od ok 4500(Vrisy) i powinna kręcić bez problemu do 7000 tyś.Basf_Wrocław pisze:Niepławda Widziałeś wykresy z hamowni ? Najlepsze osiągi są przy zmianie biegów koło 5k
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...