Para z maski
Para z maski
Podczas postoju gdy pada lub na myjni zauważyłem, że z maski paruje woda, w innych samochodach tego nie miałem. Moje pytanie jest takie czy u was jest podobnie, czy tylko umnie tak mocno nagrzewa się maska.
Zastanawiam się, czy nie wykonać dodatkowego odprowadzenia ciepła np: tak jak jest w Mitsubishi Lancer EVO.
Pozdrawiam Tomek
Proge GT 89r.
			
			
									
						
										
						Zastanawiam się, czy nie wykonać dodatkowego odprowadzenia ciepła np: tak jak jest w Mitsubishi Lancer EVO.
Pozdrawiam Tomek
Proge GT 89r.
- ADTOM
 - Posty: 318
 - Rejestracja: 2006-03-20 15:54
 - Galeria: viewtopic.php?t=8925
 - Lokalizacja: Bielsko - Biała
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Ja mam nawet spękany lakier na masce od ciepła...
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Jedrek
 - Posty: 1134
 - Rejestracja: 2004-06-24 10:19
 - Samochód: Igen 1992 2,2GT
 - Lokalizacja: Ośno Lubuskie
 - Kontakt:
 
A ja mam ta matę i też mi parujeadtom pisze:Spoko spoko!!! u mnie tak samo a mam 2,2 GT. A masz wyciszenie silnika konkretnier chodzi mi o tą czarną wykładzine pod maską?? bo jak nie to już masz skutek twojego parowania....
i kolektor wydechowy mi świeci
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
			
						Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- ZENiTH
 - Posty: 1356
 - Rejestracja: 2005-10-17 17:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=6493
 - Lokalizacja: Kraków
 
- ZENiTH
 - Posty: 1356
 - Rejestracja: 2005-10-17 17:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=6493
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Ja jestem - nie wiem jak reszta... Kto z Was miał szpachlowaną maskę?
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- spown
 - Posty: 633
 - Rejestracja: 2004-09-23 20:49
 - Galeria: viewtopic.php?t=5507
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- Mr. Cynk
 - Posty: 3325
 - Rejestracja: 2003-09-14 22:41
 - Samochód: Pontiac TransAM 350'
 - Lokalizacja: W-M UE
 
jak jest maska szpachlowana i ktoś to spaprał to będzie pękać.. 
nie tylko od silnika ale i od słońca.
ta czarna szmatka pod maską nic nie izoluje, to jest tylko forma wygłuszenia komory silnika, izolacje cieplne zapewniają takie ekraniki z folii aluminiowych dostępne jako forma tuningu często.
woda paruje z maski często i gęsto ale to nie ma nic wspólnego z faktem że coś będzie na masce pękać.... źle rozrobiona szpachla, zły rodzaj szpachli albo nawet źle przygoowana nawierzchnia do szpachlowania... pęknięcia zawsze mówią o tym że coś było źle zrobione albo materiał pracuje.....
ale żeby szpacla pękała od temperatury to musiałoby byc takie gorące że ręką nie złapiesz...
			
			
									
						
										
						nie tylko od silnika ale i od słońca.
ta czarna szmatka pod maską nic nie izoluje, to jest tylko forma wygłuszenia komory silnika, izolacje cieplne zapewniają takie ekraniki z folii aluminiowych dostępne jako forma tuningu często.
woda paruje z maski często i gęsto ale to nie ma nic wspólnego z faktem że coś będzie na masce pękać.... źle rozrobiona szpachla, zły rodzaj szpachli albo nawet źle przygoowana nawierzchnia do szpachlowania... pęknięcia zawsze mówią o tym że coś było źle zrobione albo materiał pracuje.....
ale żeby szpacla pękała od temperatury to musiałoby byc takie gorące że ręką nie złapiesz...
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
sokół pisze:ktos kto ja malował (niestety ) nie zachował odpowiednmich proporcji pomiędzy lakierem a utwardzaczem
 Niedobra fabryka!Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- ZENiTH
 - Posty: 1356
 - Rejestracja: 2005-10-17 17:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=6493
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Sokół
 - Posty: 179
 - Rejestracja: 2006-03-29 14:25
 - Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
 - Lokalizacja: Tarnów
 - Kontakt:
 
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

www.csv.pl
			
						mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/
www.csv.pl
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- ZENiTH
 - Posty: 1356
 - Rejestracja: 2005-10-17 17:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=6493
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz