jak sciagnac kierownice w I
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
jak sciagnac kierownice w I
hkmm hkmmm hmmm.. Mam nadzieje ze nie popełnie kolejnej gafy jak sie coś zapytam....
Otóż koledzy...
Jak sie ściaga kierownice w I GT. Jakies srubki może. Mam dwie naby i chce dopasowac czy by jedna chociaz nie pasowała. Jak bedzie pasować to usłyszycie okrzyk radości z Bielska - Białej.
Bardzo Was prosze o porade jak sie do tego zabrac????
Otóż koledzy...
Jak sie ściaga kierownice w I GT. Jakies srubki może. Mam dwie naby i chce dopasowac czy by jedna chociaz nie pasowała. Jak bedzie pasować to usłyszycie okrzyk radości z Bielska - Białej.
Bardzo Was prosze o porade jak sie do tego zabrac????
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Ale tak nie ma nic skomplikowanego
Odkręcasz środkową część z kierownicy - od spodu dwie śrubki klucz 10mm - oczom Twym ukazuje się nakrętka na klucz 24mm (jeżeli dobrze pamiętam).
Odkręcasz środkową część z kierownicy - od spodu dwie śrubki klucz 10mm - oczom Twym ukazuje się nakrętka na klucz 24mm (jeżeli dobrze pamiętam).
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Moja rada!
Nim odkrecisz te duza glowna srube do konca, to lepiej zostaw ja troche wkrecona. CZesto by zdjac kierownice to trzeba w nia kilka razy dobrze uderzyc (np. reka) od spodu by wyskoczyla z wieloklinu i czesto gdy nie ma juz sruby potrafi ona uszkodzic np. nochala a jak sadze nie chcialbys zachlapac krwia swojej tapicerki (bo co tam nos)
Nim odkrecisz te duza glowna srube do konca, to lepiej zostaw ja troche wkrecona. CZesto by zdjac kierownice to trzeba w nia kilka razy dobrze uderzyc (np. reka) od spodu by wyskoczyla z wieloklinu i czesto gdy nie ma juz sruby potrafi ona uszkodzic np. nochala a jak sadze nie chcialbys zachlapac krwia swojej tapicerki (bo co tam nos)
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
po pierwsze jak koledzy zauważyli trzeba odkręcić część wewnętrzną kierownicy dwie śruby wkręcane od tyłu. Uważaj żebyś nie urwał kabla od klaksonu oraz zaczepu w górnej części kierownicy. Jak już ściągniesz zostaje śruba 21mm którą trzeba odkręcić. żeby ściągnąć kierownicę możesz użyć dwóch otworów na śruby i pomiędzy nie włożyć kawałek stali. Ja dorobiłem sobie mały kawałek blachy 10mm. Jak dojdziesz do wprawy to ściągnięcie kierownicy powinno ci zająć raptem 2min.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Bierkuś
- Posty: 115
- Rejestracja: 2005-05-29 23:44
- Galeria: viewtopic.php?t=7986
- Lokalizacja: Warszawa
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kurde, ja też dzisiaj ściągałem kierownicę
Najlepiej jest wziąć punktak i uderzyć weń młotkiem przy wieloklinie np. na lewo od wieloklinu. Potem szarpnąć lewą stronę kiery do siebie, później dół, góra, prawo i powtórzyć wszystko jeszcze raz i kierownice można na paluszku wyjąć
Najlepiej jest wziąć punktak i uderzyć weń młotkiem przy wieloklinie np. na lewo od wieloklinu. Potem szarpnąć lewą stronę kiery do siebie, później dół, góra, prawo i powtórzyć wszystko jeszcze raz i kierownice można na paluszku wyjąć
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ściągnąć - pestka, ale później prosto założyć
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
oj tak dzisiaj założyłem nabe ze sportową kiera i 4 razy ją przestawiałem na postoju niby prosto a jak sie ruszy krzywo ostatni raz zatrzymałem sie na awaryjny,chodkręciłem kiere na drodze( oczywiście na postoju ) i przestawiłem w odpowiedniej pozycji i nareszcie jest prostoRobert pisze:Ściągnąć - pestka, ale później prosto założyć
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz