Strona 5 z 5

Re: Adrian_Seki

: 2021-04-26 20:50
autor: Maxxum
Miło patrzeć jak ktoś tak dba o jedyneczkę.
Brawo :1111_ok:

Re: Adrian_Seki

: 2021-06-03 08:09
autor: adrian_seki
W końcu po 12 latach zachciało mi się za to zabrać... W późniejszym czasie podmienie mechaniczne elementy od @Bogusieg

Obrazek Obrazek


Sprawna dmuchawa i rezystor - w koncu mam działjace 1,2,3 a nie tylko 4 :) Ledwo dmuchał - uszkodzony wirnik prawie w połowie uzwojeń spalonych.
Obrazek

Re: Adrian_Seki

: 2022-02-21 08:59
autor: adrian_seki
Kolejny rekord :D - przebieg roczny to aż 4768km

Re: Adrian_Seki

: 2022-07-25 16:42
autor: adrian_seki
Panowie hit... nie ma to jak 30 letnie auta

Pomijam już że w tamtym roku wywaliło mi uszczelke pomięczy cylintrami się przepaliła ERLING. Kupiłem i wsadziłem teraz Victor Reinz + nowe szpilki przycięte o 1 zwój na ewentualny syf i olej w gwincie.

Zaczął wyciekać mi płyn spod uszczelki pomiędzy głowicą a blokiem od strony rozrządu i tak się sończyło. Z racji że się nie gotował ani nie było jakiś większych objawów po za dolewaniem płynu to wybrałem się w trasę. Konin Poznań Leszno 170km A2+S5 2x170km non stop 160km/h

Zamowiłem uszczelki wszystko wiecie przymiarka pod wymiane uszczelki... Mówię a sprawdzmy czy są dokręconym nominalnym momentem co dokręcaliśmy poprzednio... Panowie ... 45stopni to nominalnego momentu wszystkie śruby głowicy. Dokręcilismy dla pewności jeszcze 45st aż śruby stanęły swoim oporem. Narazie nie leci więc odstąpiłem od zwalenia głowicy - czas pokaże co dalej.

Podkreślmy fenomen jak dla mnie --> Konin Poznań Leszno 170km A2+S5 2x170km non stop 160km/h z poluźnioną głowicą, a ford sobie nic z tego nie robił :D Faktycznie chciał pić bo na 170km wypijał jak ponad litra :D

Re: Adrian_Seki

: 2022-07-26 18:46
autor: LukaszV8
no niestety przyszło nam żyć w takich ,,postępowych'' czasach gdzie wszystko jest eko, smart , + , e , bio , pro itp. a tak naprawdę umywa się do jakości, wykonania z minionej epoki + kwestie o ile było zdrowiej bo nas nie truli tym żarciem itp....temat długi i szeroki