Kayl
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Kayl
Bardzo mi się podoba twoje podejście co do reanimowania probe Pełen szacun takich osób powinno być jak najwięcej A co do remontu nie ważne ile ci to czasu zajmie ważne żeby ci probek jeszcze posłużył przez kilka lat , też przez to przechodziłem i wiem o czym mówie Przejrzyj dokładnie też podłużnice bo widzę że na tej lewej od środka widać że też się coś dzieje Powodzenia w pracach i zdawaj relacje
2.2gt 92 rok
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
-- oryginalny post 2013-04-08 11:56 --
Dziękuje za miłe słowa podłużnica jest tylko troszke dotknięta, ale podejrzewam, że wystarczy ja tylko zeszlifowac, ale tym juz sie zajmie blacharz, ma zrobic tak, żeby wcale nie bylo rdzy a ja sobie dalej go będę składał jju sie nie moge doczekac kiedy go odbiore
-- dodano 2013-04-26 18:41 --
w czasie, gdy Probek jest u blacharza przychodzą paczuszki
jak na razie doszło tylko to
Pasy Takata 4pkt. z homologacją do 2017r.
w tym czasie zrobiłem:
-wysłałem docisk do wzmocnienia
-zamówiłem cały dolot 2.5" + duży intercooler
-wydech końcowy Apexi N1 style
-zamówiłem czip na 1 bar ze zmienionymi mapami wtrysku i zapłonu no i zdjęty boost cut
dojdą paczki, to dodam zdjęcia
-- dodano 2013-04-27 17:51 --
dzisiaj byłem u blacharza auto ma pospawaną podłoge, zaspawane dziury w kielichach i dzisiaj wstawiają jeszcze progi jutro prawdopodobnie go odbieram, tu mam kilka zdjęć
-- dodano 2013-05-01 15:19 --
no i następne paczki do mnie przyszły
wydech Apexi N1 Style
a tutaj intercooler 550 x 230 x 65 i łączniki o średnicy 2.5" wszystko firmy FMIC
-- dodano 2013-05-02 11:48 --
Nie wiem po co tu galerie aktualizuje skoro nikt sie nie udziela, od dzisiaj przestaje aktualizowac zdjecia bede wrzucal tylko na fb. Pozdro
Dziękuje za miłe słowa podłużnica jest tylko troszke dotknięta, ale podejrzewam, że wystarczy ja tylko zeszlifowac, ale tym juz sie zajmie blacharz, ma zrobic tak, żeby wcale nie bylo rdzy a ja sobie dalej go będę składał jju sie nie moge doczekac kiedy go odbiore
-- dodano 2013-04-26 18:41 --
w czasie, gdy Probek jest u blacharza przychodzą paczuszki
jak na razie doszło tylko to
Pasy Takata 4pkt. z homologacją do 2017r.
w tym czasie zrobiłem:
-wysłałem docisk do wzmocnienia
-zamówiłem cały dolot 2.5" + duży intercooler
-wydech końcowy Apexi N1 style
-zamówiłem czip na 1 bar ze zmienionymi mapami wtrysku i zapłonu no i zdjęty boost cut
dojdą paczki, to dodam zdjęcia
-- dodano 2013-04-27 17:51 --
dzisiaj byłem u blacharza auto ma pospawaną podłoge, zaspawane dziury w kielichach i dzisiaj wstawiają jeszcze progi jutro prawdopodobnie go odbieram, tu mam kilka zdjęć
-- dodano 2013-05-01 15:19 --
no i następne paczki do mnie przyszły
wydech Apexi N1 Style
a tutaj intercooler 550 x 230 x 65 i łączniki o średnicy 2.5" wszystko firmy FMIC
-- dodano 2013-05-02 11:48 --
Nie wiem po co tu galerie aktualizuje skoro nikt sie nie udziela, od dzisiaj przestaje aktualizowac zdjecia bede wrzucal tylko na fb. Pozdro
- CzarnyV6
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-16 22:55
- Samochód: Probe 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=21113
- Lokalizacja: Krapkowice
Re: Kayl
Galerię aktualizujesz z własnej inicjatywy, nie oczekuj, że wszyscy będą na wszystko odpisywać.
Pomyśl o tym bardziej jak o dokumentacji naprawy auta niż chwaleniu się co zrobiłeś.
PS. ładny wydech
Pomyśl o tym bardziej jak o dokumentacji naprawy auta niż chwaleniu się co zrobiłeś.
PS. ładny wydech
Probe 2.5 V6
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
Ależ ja tego nie traktuje jako chwalenie sie, tylko tyle tutaj zdjęć wklejam a nikt nawet sie nie wypowie, z resztą... Temat moze byc do zamkniecia
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kayl
do zamkniecia? a co sprzedales? rozwaliles? czesci sa fajne, nie powiem ale poczekajmy na efekty moich czesci tez nikt nie komentowal tak ze nie zalamuj sie jak dla mnie szacun spory za to jak traktujesz to auto i co robisz zeby je uratowac i dalej sie nim cieszyc
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
mam kilka nowych zdjęć Probe troche sie pozmieniało
Co zostało zrobione:
-pomalowana komora na biały akryl
-założony Dolot ale nie do końca jeszcze bo brakuje turbo i kolektora, ale IC już zamontowałem (wszystko firmy FMIC)
- lewa strona auta zabezpieczona, i cała podłoga wewnątrz auta
-pomalowany dywan na czerwono
- włożony silnik i pomalowany (zdjęcie jest w miniaturce od razu pod pierwszym zdjęciem, jakoś tak dziwnie sie dodało)
-wzmocniony docisk u Bogdana + tarcza sprzęgła Aisin
-odnowiłem kierownice
-kupiłem Chip od Quakiego, czeka na wlutowanie
-
Co zostało zrobione:
-pomalowana komora na biały akryl
-założony Dolot ale nie do końca jeszcze bo brakuje turbo i kolektora, ale IC już zamontowałem (wszystko firmy FMIC)
- lewa strona auta zabezpieczona, i cała podłoga wewnątrz auta
-pomalowany dywan na czerwono
- włożony silnik i pomalowany (zdjęcie jest w miniaturce od razu pod pierwszym zdjęciem, jakoś tak dziwnie sie dodało)
-wzmocniony docisk u Bogdana + tarcza sprzęgła Aisin
-odnowiłem kierownice
-kupiłem Chip od Quakiego, czeka na wlutowanie
-
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kayl
No muszę przyznać że ten icek wygląda przyjemnie w ogóle wszystko wygląda miodzio wstaw więcej zdjęć... nie wiem też czy planujesz ale skoro nie masz nic z tyłu, w sensie kanapa, wygłuszenia i w ogóle to może byś klatkę wsadził jakąś i do niej przykręcił te pasy super by to wtedy wyglądało a i wzmocni i usztywni budę
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
Plany takie sa ale nie wiem kiedy bede ja wstawial, najpierw turbo i wszystko co potrzebne do wystrojenia na 1.5 bara
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kayl
raczej najpierw to co konieczne a później przyjemności a tak z ciekawości skoro chcesz 1.5 Bara to będzie to troszkę zapierdzielać tak więc mocniejsze heble potrzebujesz coś już masz czy plany dopiero?
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
no będę chciał jakieś kupić, może polecisz jakieś ?
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kayl
oj chętnie bym ci coś polecił ale niestety masz I a nie II... Nie wiem czy zaciski z II pasują do I ale jeżeli tak to albo najprostszym rozwiązaniem mazda 6 albo troszkę ciężej mazda 6 MPS ale szczerze wątpię żeby to pasowało bo pewnie nie jeden by założył już. Wydaje mi się że do I to jedynie jakiś BigBrake Kit ale to są kosmiczne pieniądze jak na cenę auta.
Stig od urodzenia był fanem nagości i nie raz już to udowadniał ale fakt ten icek wygląda super
Stig od urodzenia był fanem nagości i nie raz już to udowadniał ale fakt ten icek wygląda super
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
chciałbymStig pisze:Ale suczo wygląda z tym coolerem bez zderzaka .. zostaw go takiego
haha to coś musze pokombinować chciałbym jakieś brembo duże czerrrrwone ale pewnie dostać coś do niego to jest przesada, ew. na zamówienie, jak już rozwiążę ten problem to dam znać. Na razie walcze z silnikiem, a dokładnie z wiązką, chcę zrobić "clean'a" ma być totalny JDM pod machą, część wiązki już schowałem w miejscu pod akumulatorem, który kiedyś tam był w tym miesiącu ma przyjść Garrett T35 bedę się chwalił zdjęciami mam ich pełno, jak będę miał troche więcej czasu to wrzuce a w sierpniu wlatuje skrzynia ze szperąMatiLP640 pisze:oj chętnie bym ci coś polecił ale niestety masz I a nie II... Nie wiem czy zaciski z II pasują do I ale jeżeli tak to albo najprostszym rozwiązaniem mazda 6 albo troszkę ciężej mazda 6 MPS ale szczerze wątpię żeby to pasowało bo pewnie nie jeden by założył już. Wydaje mi się że do I to jedynie jakiś BigBrake Kit ale to są kosmiczne pieniądze jak na cenę auta.
Stig od urodzenia był fanem nagości i nie raz już to udowadniał ale fakt ten icek wygląda super
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Kayl
"znanej firmy Warranty void if removed"Kayl pisze:ale IC już zamontowałem (wszystko firmy FMIC)
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kayl
Głupoty Mati gadasz, Łukas007 dał radę takie zamontować http://store.revolutionbrake.com/14-0007a.html
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kayl
Romuś przeczytaj raz jeszcze co napisałem a później się wypowiadaj ok? "wątpię" to nie znaczy "NIE!" a że nigdy nie miałem jedynki to nie wiem na 100% ale skoro z dwójki pasują P&P to wsadzaj z MPS zaciski takie jak ma Stig i będzie gitara
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kayl
Ja nigdzie nie napisałem że pasują P&P bo tak nie jest
Ale jak sie chce to wszystko mozna
Ale jak sie chce to wszystko mozna
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kayl
Gadałem z Lukasem to mówił mi że te zaciski co ma pasowały P&P, jedynie musiał felgę zmienić żeby się zacisk zmieścił jasne że można wszystko ale po co projektować i wycinać adaptery skoro może coś pasować bez przerabiania? A jeżeli pasują z MPS to to przecież jest wystarczająca siłą chyba
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kayl
Ja jak z Lukasem kiedyś gadałem to mówił ze coś musiał przerabiać, ale co za problem sprawdzić? wziąć zaciski z jarzmami i tarczami od D-gen i zamontować
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
-- oryginalny post 2013-06-25 12:56 --
już sie nie kłóćcie, może niech lepiej Lukas sam się wypowie a te wilwoody są zacne a w jaką moc celuje ? chcę osiągnąć coś w granicach 250km i koło 350 może 400Nm jeszcze się okaże. Teraz mam inny dylemat, będę wkładał Garretta T35 no i te turbo zaczyna troche później wstawać, mniej więcej od 3500-4000rpm no i więc trzeba przesunąć odcięcie, i teraz nie wiem na ile, 1 silnik już rozbierałem i widziałem, że wał ma duże wykorbienia więc pewnie bardzo wysokich obrotów ten silnik nie lubi więc zastanawiam sie na jakie obroty przenieść te odcięcie, słyszałem, że 7500 jeszcze zniesie ten silnik, można więcej ? ktoś coś wie na ten temat ?
-- dodano 2013-06-25 13:02 --
a tu mam kilka zdjęć z przygotowań auta do malowania komory i już po pomalowaniu
już sie nie kłóćcie, może niech lepiej Lukas sam się wypowie a te wilwoody są zacne a w jaką moc celuje ? chcę osiągnąć coś w granicach 250km i koło 350 może 400Nm jeszcze się okaże. Teraz mam inny dylemat, będę wkładał Garretta T35 no i te turbo zaczyna troche później wstawać, mniej więcej od 3500-4000rpm no i więc trzeba przesunąć odcięcie, i teraz nie wiem na ile, 1 silnik już rozbierałem i widziałem, że wał ma duże wykorbienia więc pewnie bardzo wysokich obrotów ten silnik nie lubi więc zastanawiam sie na jakie obroty przenieść te odcięcie, słyszałem, że 7500 jeszcze zniesie ten silnik, można więcej ? ktoś coś wie na ten temat ?
-- dodano 2013-06-25 13:02 --
a tu mam kilka zdjęć z przygotowań auta do malowania komory i już po pomalowaniu
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Kayl
Widze, że na grubo lecisz. Szkoda, że w tym roku plany poszły na zakup innego auta, bo też wyjechał bym z dużo większą mocą niż obecnie. A tak auto nawoskowane i wyczyszczone idzie pod kocyk do garażu aż do wiosny. Co do Twojego projektu to czekam na efekty z silnikiem. Do 250KM nie bedzie Ci potrzeba 1.5 bar'a z tej turbiny raczej. Myśle, że bliżej 0.8 wystarczy do 250KM. 1.5-2 bary w Probe to już ponad 300KM, ale oczywiscie nie na seryjnych wtryskach. Co to za sprzęgło wkładasz? Seria czy cos mocniejszego ? Bo seria ledwo 150KM trzyma, co dopiero 250 ...
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Kayl
-- oryginalny post 2013-06-30 10:40 --
sprzęgło powinno wytrzymać, docisk jest wzmocniony (ma podwójne słoneczko), a to, że na fabrycznych wtryskach 1.5 bara nie będzie to to wiem, ale wtryski podejdą z Lancera a pompe kupuje walbro, ja też mam drugie auto, ale teraz tamto musiałem odłożyć żeby na te uzbierać, ogólnie to jest masakra, żeby mieć na cokolwiek to wszędzie z buta musze chodzić, żeby nie tracić na paliwo, całą wypłate na Probe wydaje, a żeby kupić sprzęgło sprzedałem komputer żeby tylko mieć
-- dodano 2013-07-09 11:46 --
trochę nowych fotek
z racji tego, że nikt nie chciał kupić zderzaków z 89 to sam je przygarnąłem tak wygląda wydech, ale jakoś specjalnie mi sie nie podoba, bo jest za mały i chyba będę wkładał apexi a tu takie oo artystyczne
tutaj jeszcze ten cholerny chrom musze kupić w sumie 5
a teraz lista co zrobiłem:
-podłoga zabezpieczona, progi też i nadkola również, ruda powoli bagażnik mi atakowała ale już ją usunąłem przy użyciu bitexu
-założone progi te plastikowe, troche zabawy było bo progi były dorabiane i spasowanie ich to była masakra jednym słowem
-wnętrze już prawie ogarnięte zostało przykręcić niektóre plastiki i wyflokować deske
-2 koła odnowiłem bo były obdarte z lakieru
-coś tam jeszcze robiłem ale już nawet nie pamiętam co
sprzęgło powinno wytrzymać, docisk jest wzmocniony (ma podwójne słoneczko), a to, że na fabrycznych wtryskach 1.5 bara nie będzie to to wiem, ale wtryski podejdą z Lancera a pompe kupuje walbro, ja też mam drugie auto, ale teraz tamto musiałem odłożyć żeby na te uzbierać, ogólnie to jest masakra, żeby mieć na cokolwiek to wszędzie z buta musze chodzić, żeby nie tracić na paliwo, całą wypłate na Probe wydaje, a żeby kupić sprzęgło sprzedałem komputer żeby tylko mieć
-- dodano 2013-07-09 11:46 --
trochę nowych fotek
z racji tego, że nikt nie chciał kupić zderzaków z 89 to sam je przygarnąłem tak wygląda wydech, ale jakoś specjalnie mi sie nie podoba, bo jest za mały i chyba będę wkładał apexi a tu takie oo artystyczne
tutaj jeszcze ten cholerny chrom musze kupić w sumie 5
a teraz lista co zrobiłem:
-podłoga zabezpieczona, progi też i nadkola również, ruda powoli bagażnik mi atakowała ale już ją usunąłem przy użyciu bitexu
-założone progi te plastikowe, troche zabawy było bo progi były dorabiane i spasowanie ich to była masakra jednym słowem
-wnętrze już prawie ogarnięte zostało przykręcić niektóre plastiki i wyflokować deske
-2 koła odnowiłem bo były obdarte z lakieru
-coś tam jeszcze robiłem ale już nawet nie pamiętam co
- kicker
- Posty: 239
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
Re: Kayl
dobra robota, obyś ten projekt doprowadził do końca. Turbina nowa? skąd wytrzasnąłeś?