Strona 5 z 15

Re: KrecioPL

: 2014-11-21 16:56
autor: KrecioPL
nie mówię, że lepiej ;P ale zwykle w WWA jest drożej niż gdziekolwiek, a tu proszę - za przyzwoite piniendze robota zrobiona.

Re: KrecioPL

: 2014-11-21 18:03
autor: Romas
szkoda ze jak ja bym tam pojechał albo ktokolwiek inny to by była cena x2 przynajmniej

Re: KrecioPL

: 2014-11-22 13:01
autor: KrecioPL
niestety prawda

Re: KrecioPL

: 2014-12-23 09:37
autor: Wosek
Teraz to już po fakcie i w ogóle ale zastanawiałeś się nad oklejeniem auta folią zamiast malowania? Rzekomo wygląda tak samo, folia dodatkowo chroni ori lakier przed kamieniami etc, a do tego wychodzi o wiele taniej. Tak podpytuję bo sam się ostatnio zastanawiałem ;)

Re: KrecioPL

: 2014-12-23 10:23
autor: mysz
Hmm dobre oklejenie probasa to ok 3500zl. Folia ma tendencje do schodzenia. Lakier jest na lata. Więc lepiej dopłacić moim zdaniem ;)

Re: KrecioPL

: 2014-12-23 14:48
autor: Romas
jak by tego było mało to blacha musi być w praktycznie idealnej kondycji żeby zrobić to porządnie. więc raczej nie ma to najmniejszego sensu. Folia dobra jest jak chcesz sobie co rok albo 2 lata zmieniać kolor na samochodzie i robisz to samemu bo wtedy koszt to ok 1500zł :wink:

Re: KrecioPL

: 2014-12-23 22:22
autor: KrecioPL
Myślałem, nawet jeździłem oklejoną w profesjonalnym zakładzie S-klasą i stwierdzam że to nie jest to.

Ja chciałem mieć ten sam lakier lub w podobnym odcieniu - wątpię bym znalazł taką folię (tutaj lakier został dobrany z ORY palety, po oznaczeniu ale z grubszym ziarnem metalliku)
Folię ciężko jest doprowadzić w każdy zakamarek - chyba że docinasz i doklejasz. A to jest sztukateria i nie wygląda ładnie - nie dla mnie ;P

Oklejenie folią, ot dla fanaberii byłoby spoko, gdy ma się auto z blachą jak należy. Ja musiałem zrobić dach, progi i łapę silnika - ot żeby się nie rozdrabniać, poleciałem po całości. I dobrze - wyszło jeszcze kilka kwiatków.

Re: KrecioPL

: 2014-12-24 08:11
autor: duracell
Jeśli już o oklejaniu :D
https://www.youtube.com/watch?v=OBNUu1JYsSs
https://www.youtube.com/watch?v=qbLVCVR2fwU
Na to auto poszło 26m2 foli, koszt całkowity materiału i oklejenia trochę ponad 5000 zł.
Auto miało iść na jakiś tuning szoł, dalszy los nieznany :)

Generalnie folia ma olbrzymie uznanie wśród taksówkarzy :D

Re: KrecioPL

: 2014-12-24 12:00
autor: Sallmo
Ciekawie wyszło ;)

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 13:57
autor: KrecioPL
-- oryginalny post 2015-03-06 13:16 --

Więc znowu zostałem bez auta :( (ale tylko na chwile)

Dzieje się:
- sprzęgło w okładzinie Kevlarowej by Wróbel,
- rewizja docisku,
- koło zamachowe od K8,
- uszczelniacz wału Corteco,
- uszczelki pod kolektor ssący ORY Mazda,
- montują się pomalowane proszkowo, na czarno w strukturze, pokrywy zaworów by QuickColor,
- nowe uszczelki pod pokrywy zaworów ORY Mazda,
- ogarnia się wreszcie rozpórka przód (dopasowanie i wiooooo do malowania)
- zawias przód się zmęczył, więc wrzucamy trochę nowych części ;)
- nowa poduszka silnika (tylna, ta od grodzi)

Ostatnio:
- olej silnikowy Valvoline SynPower 5w40,
- filtr oleju Knecht,
- płukanka Liqui Moly.

W najbliższym czasie:

- spasowanie i odgarnięcie przodu do końca,
- montaż kierunkowskazów USA,
- dokończenie zawiasu przód (małe przeszkody są :P ).



-- dodano 2015-03-06 13:40 --

Dla potomnych:
Wrzuciłem zamach od K8 z czystej ciekawości, ot bo zachwalany... Zauważcie, że nikt u nas na FPKP nie ma lżejszego koła(w jeżdżącym aucie, chyba tylko pako rs) albo się nie chwali posiadaniem :)
Co ciekawe - dość ciężko teraz to ustrojstwo dostać - na żadnym z portali aukcyjnych, ani nawet na mazdaspeed (gdzie zawsze tego było pełno) nie znalazłem ani jednej sztuki.
Dzięki mx6sc zdobyliśmy 2szt K8 - zostało wybrane to lepsze (pierwsze wizualnie było gorsze, wygrzane i miało większe bicia, choć mieszczące się w normie)
Przed włożeniem do auta, cały komplet (sprzęgło, docisk, zamach) pojechał do Wróbla na niezbędne zabiegi - nabicie tarczy kevlarem, rewizję docisku z wymianą sprężynek, zabielenie koła zamachowego i wymianę łożyska.
Do tego oczywiście nowy olej w skrzyni (COMMA) i łożysko oporowe (OEM).

Efekt? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Polecam.
1. Sprzęgło: Łapie jak wściekłe, bez porównania z tamtym (co niektórzy pamiętają Borki 2014) :) Nabicie kevlarem to opcja tańsza (i wg mnie lepsza) niż kupno nowego zamiennika firmy-krzak na okładzinie organicznej. Kevlar mniej jest b. odporny na ścieranie, może przenieść większy moment bez uślizgu, trudniej go przygrzać. Komfort użytkowania samego pedału sprzęgła - jak seria ;) http://www.sprzegla-regeneracja.pl/
2. Zamach od K8: z początku nie poczułem różnicy, szanuję auto, sprzęgło póki co się "układa". Ale z każdymi światłami, zmianą biegów i przebytymi kilometrami czuć że jest inaczej. Auto się ciut szybciej wkręca, zyskało na zrywności... jakiś głos spod mojej prawej nogi krzyczy: "jeszcze, jeszcze" :)
Bosko ;)

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 14:59
autor: Stig
Ja mam zamach k8 ;) ... A co do reszty to szacuneczek widac ze sie dzieje , oby tak dalej :)

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 15:07
autor: Romas
A tak się zapytam, wyczyściłeś chociaż tą skrzynie ?

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 16:02
autor: KrecioPL
tak, została dla mnie wyczyszczona ;) wiadomo mi, że nadmiar syfu skraca żywotność np. łożyska oporowego.

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 18:44
autor: Romas
Ja pytam, z zewnątrz i wewnątrz :P
Poproś Abima niech wstawi zdjęcie w galerii to zobaczysz jak skrzynia powinna wyglądać przy montażu :wink:

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 19:08
autor: Patryk-
Może dam swoją dla przykładu :mrgreen:

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 19:34
autor: Romas
fajne krzesełko :mrgreen:


Edit.
jednak znalazłem, Tak powinna wygladać skrzynia przy montażu, skrzynia Abima , przed włożeniem "troszkę" wyczyściłem 8)

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 19:36
autor: Patryk-
też miałem ten efekt po szczotce na wiertarce 8)
ale żeby nie śmiecić :

W końcu Krecik spalisz lacza a nie sprzęgło :wink:
Kiedy turbo? :mrgreen:

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 21:19
autor: Romas
Samą wiertarką nie zrobi się takiego efektu, trzeba troszkę więcej pracy :wink:

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 22:14
autor: Patryk-
-- oryginalny post 2015-03-06 21:51 --

nie bede sie sprzeczal ale wiem co robi dobra szczotka i szybka wiertarka a diax juz nie wspomne.to samo mam na turbinie zrobione i nie trzeba cudów i godzin pracy

-- dodano 2015-03-06 22:14 --

nie bede sie sprzeczal ale wiem co robi dobra szczotka i szybka wiertarka a diax juz nie wspomne.to samo mam na turbinie zrobione i nie trzeba cudów i godzin pracy

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 23:00
autor: Romas
Tak, ale wcześniej trzeba przygotować materiał do czyszczenia bo inaczej nic Ci ta szczotka nie da, wszystko się będzie mazać :wink:

Re: KrecioPL

: 2015-03-06 23:12
autor: Patryk-
myślałem że to jest oczywiste , to ta jak byś samochodu nie umył przed polerowaniem :lol:

Re: KrecioPL

: 2015-03-07 15:07
autor: Lukasz
ta wyszczotkowana skrzynia dostanie wody i będzie wygladać zaraz tak samo jak przed,tak że bez sensu robota :roll:

Re: KrecioPL

: 2015-03-07 15:15
autor: Patryk-
tego już nie chciałem wspominać :mrgreen:

Kret ile kosztuje takie nabicie tarczy?

Re: KrecioPL

: 2015-03-07 15:41
autor: KrecioPL
-- oryginalny post 2015-03-07 15:39 --

to ma działać a nie się świecić - wewnątrz ma być czysto. Z zewnątrz nic nie robione było.

-- dodano 2015-03-07 15:41 --
Patryk- pisze:Kret ile kosztuje takie nabicie tarczy?
W zależności od tego co chcesz mieć - zwykłą organikę, mieszankę z kevlarem czy sam kevlar.

w porównaniu do ceny takiego kupnego sprzęgła to kosztuje grosze :D

Re: KrecioPL

: 2015-03-07 17:53
autor: Romas
Lukasz pisze:ta wyszczotkowana skrzynia dostanie wody i będzie wygladać zaraz tak samo jak przed,tak że bez sensu robota :roll:
I tu się grubo mylisz , moja już się trzyma prawie 3 lata i jest praktycznie bez zmian :wink: