Strona 5 z 6
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-07 15:26
				autor: -michal-
				No to sprawa załatwiona 

A tak przy okazji, to gdzie są przekaźniki od świateł 

 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-07 15:36
				autor: abramowicz
				Wg opisu to te dwa niebieskie.
Ale ja nawet jeszcze nie jeżdżę moim Probem, więc niech ktoś to potwierdzi, żebym głupot nie gadał.
 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-07 15:41
				autor: KrecioPL
				abramowicz pisze:Wg opisu to te dwa niebieskie.
Ale ja nawet jeszcze nie jeżdżę moim Probem, więc niech ktoś to potwierdzi, żebym głupot nie gadał.
Zdjęcie rozwiewa wszelkie wątpliwości  

 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-07 15:51
				autor: MiczuTG
				No wygląda to fajnie. Czyli po prostu dodatkowy kabel do plusa ciągnąć na tą cewkę. Zobaczę jak to wychodzi jak śniegi zejdą.
			 
			
					
				MiczuTG
				: 2017-02-28 09:25
				autor: MiczuTG
				To tera tak. Dawno nic nie było, ale nie że nic się nie działo. Założyłem te daszki USA, wyglądają kozacko. Wymagają tylko dostrojenia, bo na moje troche za nisko się opuszczają. Jak to dostroić?
Co do angelów już wszystko jest jasne właściwie, zdecydowałem się jednak pozostać przy żarówce H3 w środku. Bo skoro i tak nie jest to homologowane to co mam się spinać? Parę normalnych reflektorów pod fotel i jedziemy.
Dobra, tamte punkty zaliczone to teraz kolejny - skracanie cięgien. Jak to zrobić???

 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-28 10:46
				autor: KrecioPL
				MiczuTG pisze:To tera tak. Dawno nic nie było, ale nie że nic się nie działo. Założyłem te daszki USA, wyglądają kozacko. Wymagają tylko dostrojenia, bo na moje troche za nisko się opuszczają. Jak to dostroić?
W stelażu są odboje - trzeba nimi pokręcić 
 
MiczuTG pisze:Dobra, tamte punkty zaliczone to teraz kolejny - skracanie cięgien. Jak to zrobić???
Jak to jak - prosto! Koszt - z 15zł. Trzeba wymontować cięgna, wyciąć kawałek i wstawić śrubę rzymską.
 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-28 11:11
				autor: Sallmo
				Jest też regulacja na 4 śrubach którymi daszki do stelaża przykrecasz. Możesz podnieść nawet dużo.
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-28 17:09
				autor: MiczuTG
				Wydaje się proste, jak tylko zrobić z tą śrubą? doczepić jakoś te grzybki od cięgna do śruby? Kupić śrubę z oczkiem czy czymś takim?
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-28 17:17
				autor: Sallmo
				A na daszkach srubami nie da się ustawić żeby równo było ?  Po co ciegna ruszać?
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-02-28 19:00
				autor: MiczuTG
				Nie nie, daszki ustawie. Pytam o regulację wysokości podnoszenia
Sent from my iPhone using Tapatalk
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 09:20
				autor: KrecioPL
				MiczuTG pisze:Wydaje się proste, jak tylko zrobić z tą śrubą? doczepić jakoś te grzybki od cięgna do śruby? Kupić śrubę z oczkiem czy czymś takim?
Bierzesz zdejmujesz ory cięgno i wycinasz końce. W środek wspawujesz śrubę rzymską - tylko pomierz to sobie. Łatwiej nie umiem wytłumaczyć.
 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 09:21
				autor: MiczuTG
				Hmm, dobra ogarnę. Dzięki
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 11:32
				autor: Romas
				Mylisz, się Krecik, z tego względu że może mniej się otworzy ale głębiej zamknie i cały plan w piz....  
Przy skrócony regulowanym ciągnie musi przespawac mocowanie w lampie niżej, albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 16:18
				autor: -michal-
				z tym skracaniem cięgien to pamiętam o kant dupy rozbić 

 straszna rzeźba
Przechodziłem kiedyś przez to, tyle, że ja finalnie wyebaem elektryczne silniczki i zamontowałem pneumatyczne siłowniki... ale do tego trzeba było jeszcze całe oprzyrządowanie dorobić 

 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 16:29
				autor: MiczuTG
				Romas pisze:albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
To znaczy które? Silnik ma jeszcze jakieś cięgno? Jak się do tego dostać?
 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 17:33
				autor: Prezes5G19
				
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 19:03
				autor: -michal-
				jestem bardzo ciekaw efektów końcowych 

 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 19:22
				autor: MiczuTG
				Teraz nie wiem co z tym zrobić, jako że jest dość dużo pomysłów. Ten ze śrubą byłby git, ale mówicie że nie będzie działać?
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 19:30
				autor: Romas
				staro sobie narysuj to sobie na kartce i pomyśl sam czy będzie działać czy nie, dodam że cięgno silniczka robi pełny obrót , czyli pół na otworzenie i pół na zamknięcie lampy
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 21:24
				autor: KrecioPL
				Romas pisze:Mylisz, się Krecik, z tego względu że może mniej się otworzy ale głębiej zamknie i cały plan w piz....  
Przy skrócony regulowanym ciągnie musi przespawac mocowanie w lampie niżej, albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
Myślałem, że to jest oczywiste, że trzeba zmienić punkt podparcia....
 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 21:37
				autor: Spider33
				Załatw sobie lampę ze stelażem przykręcić ja do biurka w domu i będziesz mógł eksperymentować 

 Gdzieś na necie był filmik jak te cięgna skrócić.
 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-01 21:58
				autor: MiczuTG
				archeolog pisze:Wystarczy zamontować najprostszy czujnik obrotu na osi silniczka i po problemie
Znalazłem taki wpis. Może to jest droga?
 
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-02 22:34
				autor: duracell
				Taaaaa już to widzę jak zakładasz najprostszy czujnik obrotu na osi silniczka. Jeden ... frachę drugi powtarza. 
Równie dobrze można wsadzić pod maskę dwóch Somalijczyków niech podnoszą lampy albo zrobić sterowanie na sznurku od snopowiązałki.
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-04 14:34
				autor: Sallmo
				Tak wygląda przerobione cięgno silniczka świateł.
			 
			
					
				Re: MiczuTG
				: 2017-03-04 18:37
				autor: Bogdan9999
				No gratuluje pomysłowości 

 Daj jeszcze dodatkowe nakrętki aby skontrować.