Witam MICHAL_GT
Moj brat zalozyl takie w swoim autku Mazda 626 i .... trzymanie drogi sucha nawierzchnia ok , mokra.... calkiem przyzwoicie a co do najwiekszej wady.... sa glosne jak to w profilu V bywa
Tak wyglada opinia brata
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Witam - czy 235/40/17 bez problemu podejda do II gen na feldze o ET30 - czy od razu zainteresowac sie dystansami (tyl raczej bedzie ok ale nie wiem jak z przodem) - pozdrawiam
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Dzieki za szybka odpowiedz - orientuje sie ze mniejsze ET powoduje ze felga wystaje bardziej na zewnatrz ale mimo tego czy np przy skrecaniu nie bedzie opona obcierac - wiem ze Pelot u siebie ma 235 na 40 ale to jest I gen - i dlatego pytam czy ktos orientuje sie jak to sie ma do II gen
Pozdrawiam
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Witam! W zeszłym sezonie mialem 4oponki Michelin Energy(nie polecam bo na wodzie pływają) juz zamontowane w kupionym aucie. Dwie przednie byly juz slabe a tylnie w miare OK! Mechanik sie chyba pomylił i zostawił jedną dobrą i jedną złą;/ Mam pytanie czy mozna założyc oponki na jedną oś jeśli jest różnica bieżnika ok 1mm? Coś sie może stać?
Myślę że nie zrobi to żadnej różnicy bo przecież jest nie możliwe aby wszystkie koła miały równy bieżnik co do milimetra.
Przy większych różnicach pewnie miałoby to wpływ ale nie przy różnicy 1mm raczej NIE.
JA dorwałem tanio używane TOYO 330 ale 195 i chce się ich pozbyć i zakupić 215-205 różnica w wysokości bieżnika jest powodem nie zmieniania co roku opon z tyłu na przód i z powrotem po trzech sezonach od nowości u mnie dalo to różnice 1.7mm
(dość ostra jazda)
Dobrze spytałem;> Mam wersje GT, a w I GT '92 seryjnie 205/60/15 ja kupiłem ConiEcoContact Continentala 205/55/15...co myslicie o tych oponkach? Kupilem uzywane, ale bieznik w very good stanie
sprawa wygląda tak: szykuje mi się wymiana opon i tym razem zdecydowałem się na nowe. są to TOYO PROXES T1-R 205/50 R15 89V. czytałem komentarze na temet tych opon i ciężko podjąć wybór bo opinie są mieszane (w temacie innych opon jest tak samo). jeśli ktoś takie miał lub coś o nich wie to proszę o info bo jak by nie było zakup kompletu to dość spory wydatek dla zwykłego zjadacza chleba i nie chcę wdepnąć w mine
Polecam tegoroczny model Firestone , założyłem w poniedziałek i jest rewalcja .....
A co do Toyo to powiem tak jak weszły na rynek PL to były git a teraz to jakość spadła o 50% i szybko się zużywają
Takie moje skromne zdanie
A na boku tak jeszcze polecałbym Yokohame
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Nie kupuj 205/50....ja mam 205/55 R 15 i jest masakra z licznikiem. Co ok 80metrów wskakuje mi kolejna setka, a auto siedzi na tyle nisko ze jak wjechałem do wulkanizatora na 205/60 to na 55tce juz nie mogłem wyjechać z podnośnika:P, deski mi kładki....na koleinach tez bedzie lipa....
SzwedV6 pisze:
Wszystko spoko, tylko przy takim zestawieniu felgi i opony średnica koła jest mniejsza o 2,5 cm od wymiaru jaki być powinien.
no to pytanie jaki profil opony najlepiej do felg 17"? obecnie mam opony 195/65 R15 ale przymierzam sie w przyszłości na felgi 17" i myśle o oponkach 235/45 R17 - bedzie sie zgadzało według tego kryterium co do średnicy?