Strona 5 z 7

: 2006-10-15 13:49
autor: RX
Witam,

Hamownia podwoziowa w Łodzi:

ZT ZASTEC TUNING

92-516 Łódź, ul. Puszkina 80
Centrum Motoryzacji, wjazd B lub A

Tel./Fax: +48 42 6770 430

Tel. kom.: +48 692 202 904

Pzdr.

: 2006-10-15 14:15
autor: totmes (gonciu)
Robert pisze:
Gturbo pisze:...6 pazdziernik a 16 pazdernikiem...
Dziś się chyba już nie uda, więc zostaje jutro :lol:
jutro jestem do południa zajęty ale popołudniu mugłym sie do warszawy wybrać ale mugłbym byc dopiero tak na 15/16

gturbo nie chodzi czasem o listopad?

kiedys pisałem do ZASTEC TUNING i odpisali ze pomiar około 150zł ale nie wim jak teraz jest, no i w moim przypadku jeszcze dojazd :( to lekko ponad 200zł no chyba ze ceny pozmieniali

: 2006-10-15 15:03
autor: Gturbo
gonciu1 pisze:
Robert pisze:
Gturbo pisze:...6 pazdziernik a 16 pazdernikiem...
Dziś się chyba już nie uda, więc zostaje jutro :lol:
jutro jestem do południa zajęty ale popołudniu mugłym sie do warszawy wybrać ale mugłbym byc dopiero tak na 15/16

gturbo nie chodzi czasem o listopad?

kiedys pisałem do ZASTEC TUNING i odpisali ze pomiar około 150zł ale nie wim jak teraz jest, no i w moim przypadku jeszcze dojazd :( to lekko ponad 200zł no chyba ze ceny pozmieniali
Tak faktycznie Listopada moj blad

: 2006-10-15 15:07
autor: Gturbo
Robert pisze:
Gturbo pisze:...6 pazdziernik a 16 pazdernikiem...
Dziś się chyba już nie uda, więc zostaje jutro :lol:
Problem z tym ze robie kilka rzeczy na raz dlatego jest mi trudno sie skoncentrowac. Powiedzmy bede November 6 to November 16 :lol:

: 2006-11-28 22:35
autor: xXxXx
Czesc, posiadam TRUE ECU do KL-ZE KL 31 w zasadzie PLUG&PLAY dla aut z ECTF oraz CKP2, bez EGR, wszystko sprawdzone empirycznie w MX-3 KL-ZE, osiągi na ECU 6 sekund do 100km/h, sprowadzone z Japonii, cena niemała, leży więc chcę sprzedać na pewno się dogadamy...


Zainteresowanych zapraszam na GG 5106077

: 2006-11-28 23:18
autor: totmes (gonciu)
kurcze, ja niestety nie kupie, (nie mam kasy) sprawe z ecu załatwiłem kupując chip do klze z ebay.com , koszt to tylko 100zł, po zastosowaniu odrazu róznica i jeszcze na zwykłej przepływce nie chciało chodzic, wiec juz wczesniej kupiłem je50 bo wiedziałem co bedzie, i teraz jest super,
moze znajdzie sie ktos chętny :)

: 2006-11-29 09:45
autor: xXxXx
Jak osiagi ? Jest roznica ? W jakim stanie wogole jest ten Twoj silnik ?

: 2006-11-29 09:59
autor: KALI
xXxXx - spytyj się gonci o koszta silnika ciągnoł z usa jeżeli nie wierzyłeś mi jak pisałem na mazdaspeed. :wink:

: 2006-11-29 18:13
autor: xXxXx
KALII, ja wierzę że ten silnik może tyle kosztować. Kupowałem już silnik u nas w PL za 2800 PLN i kupowało też dwóch moich znajomych, silniki w świetnym stanie, jednak w tym momencie firma która sprowadza to z Japonii ma jedynie K8 i KF.

: 2006-11-29 18:34
autor: KALI
Stąd moje zdziwienie bo nawet w stanach ten silnik to jest rarytas.

: 2006-11-29 20:24
autor: Ada
A czy przepływomierz JE50 jest taki sam w mazdzie 2,0 i 2,5?? bo spotkałem go w takim i takim Xsedosie a myśle o zakupie KLZE i nie wiem czy to jeden i ten sam przepływomierz

: 2006-11-29 20:46
autor: Pelot

: 2006-11-29 21:12
autor: totmes (gonciu)
tak, ztym ze musi być na nim napisane JE 50, inaczej kicha, ja o ile pamiętam to tez kupiłem od doscia któy miał xedos chyba 6 lub 9, ale gościu nie wiedział co sprzedaje i pościł mi go za 90zł+10zł przesyłka :D

tak tak, z silniczka jestem bardzo ale to bardzo zadowolony :D :D :D
teraz too niego dbam jak nic, codziennie zaglądam pod maske i przegląd wzrokowy robie :D

: 2006-11-30 13:13
autor: xXxXx
Przepływomierz JE 50 montowany był jedynie w MX-3 K8 1,8 V6 oraz Xedos-ie 6 KF 2,0 V6...


P.S. Bierz ECU ode mnie.........

: 2006-11-30 14:35
autor: Ada
A czy ta przepływka będzie pracowała na moim kompie? Na ta chwile mam KLE4,( oczywiście rozważam zmianę epromu) lub czy komp KL31 z KLZE nada się pod istniejaca moja instalację??

: 2006-12-01 09:10
autor: totmes (gonciu)
przepływomierz je50 bedzie poprawnie działał tylko z oryginalnymi ecu, czyli kl31,36 jezeli jednak podłączysz je50 do zwykłaego kompa tak jak ja zrobiłem na próbe (zanim miałęm chip) to autko odpalało ale było starsznie mułowate,dobrze na odroty nie wchodziło

: 2006-12-01 09:43
autor: xXxXx
ECU od ZE jest dosłownie Plug&PLay, wymaga zastosowania przepływomierza JE 50...

: 2006-12-07 10:34
autor: Ada
Przepływomierz JE50 już dorwałem, za 70PLN :twisted: :twisted: , został tylko kolektor i flash kompa. :D

: 2006-12-07 23:24
autor: xXxXx
został tylko kolektor

........tylko :D

: 2006-12-08 09:18
autor: Ada
kolektor Panowie w drodze, cena równie przyzwoita jak przpływki :):)
Z tego co widze, u mnie najwiekszym problemem bedzie komputer, gdyz mam jakis nietypowy KLE4..

: 2006-12-09 20:18
autor: Ada
Witam

mam problem, nie wiem czy jest mozliwość wgrania epromu do mojego kompa KLE4..
jest tutaj cos o tym (http://forum.ford-probe-driver.de/viewt ... aa38bd6a32 ) , ale z moim niemieckim jest bardzo krucho.
Czy znalazła by się jakaś dobra dusza, która by przetłumaczyła ta rozmowę i określiła czy jest mozliwość zainstalowania lub wgrania epromu do tego kompa???

: 2006-12-11 17:06
autor: xXxXx
Z tym ECU niestety może być problem...


Pozdrawiam

P.S. Skąd finalnie masz ECU ??

: 2006-12-11 17:43
autor: RX

: 2006-12-11 18:08
autor: Indi
Sama podmianka to nie będzie chyba problem, pytanie brzmi jak to będzie funkcjonować masz auto z OBDII :?: sam program do kl31 mam, no i może być problem z tzw sumami kontrolnymi.

: 2006-12-11 22:17
autor: xXxXx
P.S. Skąd finalnie masz ECU ??

Chodziło mi o kolektor dolotowy :lol: