Strona 5 z 10
					
				
				: 2007-03-04 23:03
				autor: Drzymek
				Znalazłem w domu bardzo fajny cyfrowy termometr z temp od -50 do 300stopni z ustawianym alarmem. Pomyślałem sobie że go wykorzystam do mierzenia temp. płynu chłodniczego. Termometr jest zakończony takim czujnikiem:
Pytanie: gdzie i jak mogę go zamontować, żeby dobrze pokazywał temperaturę i nie było żadnych nieszczelności?
Jak to zrobić?
Dziękuję i Pozdrawiam!
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-05 00:56
				autor: Quaki
				pomierz ten czujnik (srednice wtedy moze cos wymyslimy
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2007-03-05 09:40
				autor: Drzymek
				Średnica czujnika to 6mm, a długość to 6cm.
Dzięki za zainteresowanie!
			 
			
					
				
				: 2007-03-05 09:58
				autor: Robert
				Bez dziurawienia czegokolwiek - wpychasz czujnik do chłodnicy (przez korek), przewody wyprowadzić przez zbiorniczek wyrównawczy - tylko to zmierzy Ci temperaturę nie na silniku, ale w chłodnicy.
			 
			
					
				
				: 2007-03-05 10:59
				autor: Drzymek
				A nie będzie wywalało płynu ze zbiorniczka, albo co?
			 
			
					
				
				: 2007-03-05 11:30
				autor: Quaki
				wzgeldnie jak chcesz dziurwaic to sa takie zaciski do rurek 6mm (ja podobne stosuje do termopar i do podtlenku (tylko ze trezba je troszke rozwiercic)
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2007-07-25 16:29
				autor: Drzymek
				Panowie, gdzie zamontować dodatkowy czujnik ciśnienia oleju?
W którym miejscu najlepiej się wkręcić/wwiercić itp?
			 
			
					
				
				: 2007-08-11 10:01
				autor: radek1
				Cześć kto mi napisze gdzie wpiąć zegar od doładowania.
			 
			
					
				
				: 2007-08-11 11:05
				autor: Robert
				Druga strona tego tematu...
			 
			
					
				
				: 2007-08-14 13:58
				autor: Drzymek
				Mistrzowie JODY, gdzie wpiąć czujnik ciśnienia oleju??? 

 
			 
			
					
				
				: 2007-08-14 15:35
				autor: Lisiu
				Drzymek pisze:Mistrzowie JODY, gdzie wpiąć czujnik ciśnienia oleju??? 

 
może zamiast seryjnego czujnika....
 
			 
			
					
				
				: 2007-08-14 16:08
				autor: Drzymek
				Lisiu pisze:
może zamiast seryjnego czujnika....
Jasne że tak, tylko chciałbym mieć obydwa czujniki działające. Ale to może da się zrobić przez trójnik typu "Y" 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-08-19 12:28
				autor: radek1
				Z podłączeniem zegara doładowania już sobie poradziłem tylko mam teraz pytanko,ile pokazują wam wasze  wskaźniki u mnie co mi się wydaje troszkę mało pokazuje maks 0.8.
			 
			
					
				
				: 2007-08-19 12:42
				autor: mika_vixen
				Ale czego 0.8 bara czy co,jak piszesz o barach to ci ładuje bardzo ładnie.
			 
			
					
				
				: 2007-08-19 12:50
				autor: radek1
				Tak pisałem o barach, tylko myślałem że napompuje chociaż jedynkę bo wskaźnik jest do dwóch barów.
			 
			
					
				
				: 2007-08-19 13:16
				autor: Robert
				radek1 pisze:...bo wskaźnik jest do dwóch barów.
Co pewien czas pojawiają się na forum pomysły na prędkościomierz wyskalowany dużo powyżej fabryki. Podążając powyższym tokiem rozumowania, to chyba najtańszy sposób na zwiększenie osiągów. 

 
			 
			
					
				
				: 2007-08-19 15:39
				autor: radek1
				Wcale nie oto mi chodziło,po prostu chciałem dyskretnie dowiedzieć się ile pompuje nasze turbo.Kiedyś jechałem punto po tuningu i na skali szło aż do 1.5 bara,ale to nie temat wskaźników.Wskaźnik pięknie pokazuje fajnie się prezentuje tylko troszkę za bardzo skupia uwagę,mimo to polecam.
			 
			
					
				
				: 2007-09-08 13:40
				autor: Drzymek
				OK, poradziłem sobie ze wszystkimi problemami, wskaźniki już nie świruą, jest super. Przyszedł czas żeby podłączyć temp. oleju i drugie ciśnienie oleju.
Chcę kupić adapter na filtr oleju:
http://www.allegro.pl/item241703453_pod ... oleju.html
Dostępnie rodzaje gwintów to:
M 18 C 1,5
M 20 X1,5
3/4" X 1,6
Nie wiem który z nich wybrać, bo nie wiem jaki mamy gwint na filtrze oleju 
 
Który z nich będzie pasować???
Pomóżcie wybrać please!!!
 
			 
			
					
				
				: 2007-09-08 14:42
				autor: Robert
				Napisałbyś co było z elektryką, to może komuś się kiedyś przyda, a gwint masz na stronie polskiego producenta (jak nie znasz, to zaglądasz do FAQa). Wyszukujesz nasz filtr i otwierasz kartę produktu i masz 
punkt G 
 (żeby moderator musiał dorosłego chłopa takich rzeczy uczyć i to na forum motoryzacyjnym a nie towarzyskim):
 
 
 
			 
			
					
				
				: 2007-09-23 08:45
				autor: Drzymek
				Wczoraj podpiąłem resztę wskaźników temp oleju i ciśnienie oleju. Użyłem do tego adaptera do filtra oleju, do którego wkręca się czujniki. I byłem nie mała zaskoczony gdy odpalając auto i gazując ciśnienie oleju zmienia się bardzo szybko, w zależności od naciśnięcia gazu (częstotliwość mniej więcej podobna jak we wskaźniku boost), podczas gdy fabryczny wskaźnik bbbbaaaaarrrrrrddddzzzzooooo leniwie się podnosi i porusza. Czym jest to spowodowane?
			 
			
					
				
				: 2007-09-23 11:33
				autor: Bogdan9999
				On jest tak skonstruowany aby nie męczył cię podczas jazdy latając w górę i w dół tylko aby pokazywał średnie ciśnienie przez około 10 sekund. Pozdro
			 
			
					
				
				: 2007-11-13 14:44
				autor: davidlive
				
pieknie wykonane
p.
 
			 
			
					
				
				: 2007-11-13 16:50
				autor: Robert
				Taaa... Wskaźnik doładowania przy dźwigni zmiany biegów to szczytowe osiągnięcie współczesnej ergonomii - kiedyś już to komentowałem (wtedy na środku deski rozdzielczej). Jeszcze lepiej by było z tyłu zagłówka kierowcy. 

 
			 
			
					
				
				: 2007-11-13 16:58
				autor: OLEY
				
			 
			
					
				
				: 2007-11-13 17:04
				autor: davidlive
				Ja nie komentuje co gdzie jest tylko samo wykonanie jest fajne ładnie to wszystko razem wygląda i tyle .
A tak poza tym to widać że autko jest zapalone , i jesli mam w swoim wszystko ok podpięte to na postoju wskaznik powinien pokazywac ok. -0.8bara(podciśnienie)  a tu o dziwo(nie czepiaj sie robert ) nic nie widać tak jak gdyby był zgaszony a przecież ładowanie jest i ciśnienie oleYu .
p.