Strona 5 z 9
					
				
				: 2007-07-20 14:17
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2007-07-20 14:17
				autor: TYKWA
				PROB-AL pisze:postanowiłem pokombinować z wydechem.
czy wywalenie kata i środkowego tłumika i zastąpienie tego rurą np z kwasówki to dobry pomysł? auto będzie bardzo głośne?
poczytaj sobie Forum , poznasz zdanie innych na ten temat , 
no i zadaj jeszcze pytanie jak zrobic "spiocha" 

 
			
					
				
				: 2007-07-20 20:10
				autor: Bendek
				no wczytałem się dokładniej w temat i już wiem ze będzie głośno chciałem żeby mój wydech był głośniejszy ale tylko troszkę. może jakieś rady?  

 
			
					
				
				: 2007-07-20 21:40
				autor: waluś
				wywal kata, zmień końcowy na przelotowy, zostaw środkowy. Będzie głośniej, ale do wytrzymania, a i osiągi takie sobie hehe. Ale przelot to przelot, tylko ten ból głowy  
 
  
 
			
					
				wydech GT
				: 2007-07-20 22:30
				autor: speedtester1
				siema bogdan9999.gdzie ty kupiles ta rure za 72 zeta bo mnie sie posypala i musze cosik wykombinowac.pozdro
			 
			
					
				
				: 2007-07-21 20:45
				autor: Bogdan9999
				U mnie w mieście 

 Pierwszy lepszy sklep 
 
 
 
			
					
				
				: 2007-07-21 22:33
				autor: waluś
				hmmm to chyba normalna cena. Jak pytałem w zimie w Lublinie w Tebalu to 2,5 cala kwas (nie pamiętam jaka ściana) niepolerowana kosztowała 56 zł netto czyli około 68 zł do zapłaty za 1 mb
			 
			
					
				
				: 2007-07-28 09:58
				autor: Adammk5
				hej witam. Tak sie zastanawiam od dluzszego czasu nad zmiana tzn w sumie nad usunieciem kata , bo ostatni tlumik chce zostawic a srodkowego juz nie mialem jak proboszcza kupilem. Wiec chcialbym puscic przez auto 2,5cala ale zostawic ostratni tlumik, ostatni mam remusa od II. Co mowicie, da rade 

 ??
 
			
					
				
				: 2007-07-28 21:25
				autor: megalith
				Adammk5 pisze: Co mowicie, da rade 

 ??
 
Odpuść sobie ten końcowy, ja już kupiłem seryjny, efekt na przelocie fajny (zwłaszcza ogień z rury nocą, i wybuchy paliwa jak na rajdach WRC), ale właściwie - nie do jazdy. Da się spokojnie jechać tylko przy 2,5 obrotów, poniżej ładne buczenie, a powyżej - szyby w oknach pękają 

 i zasadniczo instalacja radiowa jest bezużyteczna.
Zobaczymy co będzie jak wstawię ten seryjny - dam znać oczywiście.
 
			
					
				
				: 2007-07-29 00:07
				autor: kosmita
				A ja mam przelot od kolektora po koniec z rury 2.5 cala tlumik koncowy jakis FILA 150 ZL wizualnie ladnie wyglada (patrz moja galeria) a dzwiekowo pow 4 tys to doslownie mysliwiec i nie jest taki basowy da rade jezdzic 
 
Chyba ze jak depniesz na parkingu Tesco to w innych autach sie alarmy wlaczaja  

 
			
					
				
				: 2007-07-29 00:22
				autor: Drzymek
				kosmita pisze:A ja mam przelot od kolektora po koniec z rury 2.5 cala tlumik koncowy jakis FILA 150 ZL wizualnie ladnie wyglada (patrz moja galeria) a dzwiekowo pow 4 tys to doslownie mysliwiec i nie jest taki basowy da rade jezdzic 
 
 
Kolano idące od turbiny w dół też masz 2,5 cala?
 
			
					
				
				: 2007-07-30 15:23
				autor: Bendek
				narazie chyba tylko wywale kata  zobaczę jak bedzie   

 
			 
			
					
				
				: 2007-08-01 13:02
				autor: Adammk5
				a jak bede robil ten przelot to ma byc w calym kawalku czy wszystkie "zakrety" 

  rury to musza byc kolanka ????
 
			
					
				
				: 2007-08-01 13:45
				autor: TYKWA
				Adammk5 pisze:a jak bede robil ten przelot to ma byc w calym kawalku czy wszystkie "zakrety" 

  rury to musza byc kolanka ????
 
zrób wszystkie "zakréty" z prostych rur , bédzie bosko 
 
  
ps. póki co nie bardzo rozumiem o co chciales zapytac.
 
			
					
				
				: 2007-08-01 15:10
				autor: Flyke
				wydaje mi sie ze chodzilo o to czy maja byc odcinki rur i polaczone kolankami czy jedna rura od samego kolektora ,,, wydaje mi sie ze mozesz laczyc kolankami  

 
			
					
				
				: 2007-08-02 00:59
				autor: megalith
				5 kolanek po drodze trzeba zrobić - nie ma bata żeby wygiąć rurę 2,5'' tyle razy na tak krótkich odcinkach, jeśli w ogóle by się dało.
Aha i nie zapomnij o wsadzeniu elastycznej łączówki gdzieś po drodze, bo zanim z garażu wyjedziesz pourywasz kolektor.
			 
			
					
				
				: 2007-08-02 15:55
				autor: Adammk5
				no spoko o to mi chodzilo czy da sie ja wygiac 

... wiem wiem dziwnie to sformulowalem. a ten elastyczny lacznik to moze byc obojetnie gdzie ?? czy np sa dla niego lepsze i gorsze miejsca 

...moze byc np na miejscu kata??
 
			
					
				
				: 2007-08-02 17:23
				autor: Flyke
				wywalilem kata i srodkowy zostal tylko koncowy ,,, jest tak cicho jak bylo 

 
			
					
				
				: 2007-08-02 20:17
				autor: megalith
				Adammk5 pisze:czy np sa dla niego lepsze i gorsze miejsca 

...moze byc np na miejscu kata??
 
Jak najbliżej silnika. Ja mam za kolankiem wychodzącym z turbiny, wychodzi to mniej więcej zaraz za silnikiem patrząc z boku. Oryginalnie - ruchome było złącze wejściowe katalizatora, więc tam pewnie też nie jest złe miejsce, ale ciąć rurę dwa razy - po co, jak tam może być właśnie prosty odcinek.
 
			
					
				
				: 2007-08-04 12:40
				autor: Adammk5
				a to musze to oblookac w takim razie 

 
			
					
				
				: 2007-08-04 18:17
				autor: pytlar
				a mi sie pojawil problem dzisiaj... bylem wywalic srodkowy tlumik bo dziurka mi sie zrobila:] odziwo po wycieciu go okazalo sie ze rura przed nim i za nim jest podwojna i jest bardzo mala srednica przelotu przez to!! wiec cala wymienilem na duza wieksza rure o srednicy chyba 60mm 

  samochod zaczal jeszcze bardziej burczec, ze az ziemia trzesie:D ale co niestety to spadly osiagi!! 

  turbo pompuje teraz mi 8psi a nie prawie 12 jak przed wycieciem tlumika!! 

  podkrecilem zaraz troche na MBC  a i tak nie ma wielniej roznicy 
 
  
 
			
					
				
				: 2007-08-04 18:58
				autor: Flyke
				prawdopodobnie za duza rura:)
			 
			
					
				
				: 2007-08-05 09:33
				autor: TYKWA
				flyke(vasil) pisze:prawdopodobnie za duza rura:)
nieprawda  

  mam rure 2,5" czyli 63,5mm i osiági sie poprawily  

 wiec jesli ta rura ma naprawde 60mm to nie nie jej srednica jest powodem spadku mocy,
 
			
					
				
				: 2007-08-05 09:58
				autor: Drzymek
				TYKWA pisze:
nieprawda  

  mam rure 2,5" czyli 63,5mm i osiági sie poprawily  

 wiec jesli ta rura ma naprawde 60mm to nie nie jej srednica jest powodem spadku mocy,
 
Ja mam dokładnie to samo na całej długości wydechu i osiągi się DRASTYCZNIE poprawiły 

 
			
					
				
				: 2007-08-05 11:10
				autor: Flyke
				ok , sorry chlopaki  
