Strona 6 z 14

Re: wojtas89

: 2009-08-18 01:46
autor: Dee Jay
Jeździsz na co dzień bez blachy na zderzaku? Dopiero teraz zauważyłem że nie ma jej z przodu i super to wygląda. Ja też przymierzam się do zdjęcia tablicy z przodu. :wink:

Re: wojtas89

: 2009-08-18 17:46
autor: wojtas89
jeżdzę tak od dwóch miesięcy i nie mam z tym problemu :wink: . Gdyby był jakiś złośliwy pan policjant to powiem że zjeżdzając z naszych wysokich polskich krawężników zgubiłem tablice i już :twisted: . A gdyby był jeszcze bardziej wymagający to mam zawsze ze sobą śruby mocujące tablice :wink:. Tablica rejestracyjna z przódu w Probe pasuje jak świni siodło :wink: . Jest śliczny bez tablicy (gdyby nie dziurki po mocowaniach).

Re: wojtas89

: 2009-08-18 17:52
autor: Dee Jay
Zgadzam się teraz jest bardziej rasowo. A dziur nawet bardzo nie widać. Zresztą są na czarnym pasku to można je łatwo zamaskować bez malowania zderzaka :wink:

Re: wojtas89

: 2009-08-18 19:16
autor: karolo
gdyby auto stalo nizej wygladalby jeszce lepiej :wink: :mrgreen:

Re: wojtas89

: 2009-08-18 19:54
autor: wojtas89
Spokojnie, wszystko po kolei :wink: Będzie i gleba 8) Nie zarabiam tyle żeby na raz zrobić wszystko. :twisted: Narazie musze drugi silnik wstawić :wink:

Re: wojtas89

: 2009-08-18 23:30
autor: archeolog
A co sie dzieje z tym flykowym :D silnikiem ?

Re: wojtas89

: 2009-08-18 23:51
autor: wojtas89
cofnij się stronkę wcześniej do postu w którym są fotki to się dowiesz co jest nie tak :wink: .

Re: wojtas89

: 2009-08-19 00:36
autor: archeolog
chętnie bym zobaczył fotki Probusia od spodu gadałem ostatnio z flykem o mojej podłodze i chętnie bym porównał co on miał chyba że już coś konserwowałeś ?? :D

Re: wojtas89

: 2009-08-19 22:13
autor: wojtas89
Troche zrobione jest, ale przed zimą probe jedzie na blacharkę i konserwację :wink: Nie ma aż tak wiele do zrobienia, jedynie miejscami przyjdą reperaturki, cała podłoga zostanie oczyszczona, zapodkładowana Epoksydem i pociągnięta barankiem 2x.

19.08.2009
Zaczynamy prace związane z wymianą serca:
Dzień pierwszy - ściągnięcie osprzętu
dziś zabrałem sie za demontaż pierdół które przeszkać będą w wyjęciu silnika ze skrzynią.
Pierwsze co to maska poleciała w kosmos, później zdemontowałem cały dolot, spuściłem wodę z układu chłodzenia, poprzekładałem do nowego silnika kilka czujników bo były uwalone i zdemontowałem całą wiązkę która jest razem z końcówkami do wtrysków. Spuściłem olej ze skrzyni biegów i po odkręceniu korka znalazłem w nim kawałek zmielonej skrzyni :twisted: . Zdjęcia(robione na początku, później nie miałem czasu):
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek.
Jutro jak tylko wróce z pracy zabieram się za resztę, zaplanowałem sobie że pooznaczam podcisnienia w nowym silniku(co by mi sie później nic nie pomieszało), rozłączenie hydrauliki sprzęgła, jak Bóg da :1111_worthy: to wyciągne półosie. Acha no i jeszcze jutro będe miał nowe simmeringi do skrzyni(musiałem wyciągnąć stary na wzór). To cyba na tyle z pierwszego dnia frontu :wink:

Re: wojtas89

: 2009-08-20 20:40
autor: archeolog
z pół osiami raczej nie ma problemów zdjęcia podłogi porób wszędzie gdzie rdza chętnie zobaczę i porównam kto ma gorzej :lol:

Re: wojtas89

: 2009-08-20 20:59
autor: wojtas89
archeolog pisze:z pół osiami raczej nie ma problemów. . .
I tu się mylisz :evil: Dzisiaj złamałem jedną nasadkę właśnie na tym kluczu i półoś dalej jest nie odkręcona :evil: :evil: . Grzałem ją palnikiem, psikałem odrdzewiaczem i nic!!!! . Chce tę śrube potraktować fleksem , ale jak to zrobi żeby nie uszkodzić przegubu???? Może ktoś ma pomysł?

Re: wojtas89

: 2009-08-20 22:10
autor: Bogdan9999
Ja kupiłem porządny klucz na 3/4 cala co prawda dałem za niego 160 zł ale problem z odkręcaniem półosi mam z głowy staje na niego skocze 2 razy i pozamiatane :)

Re: wojtas89

: 2009-08-20 22:27
autor: wojtas89
Bodziu, ja mam nasadki Proxona wiec nie powiedział bym że są złe. :wink: Szczególnie że na te narzędzia jest dożywotnia gwarancja :twisted: , ale wydaje mi sie że nigdy jeszcze ta nakrętka nie była ściągana. Jutro ponacinam tę nakrętke delikatnie fleksem (tak żeby nie zjechać gwintu w przegubie) i będe walczył przecinakiem. Innego wyjścia nie mam :evil: . Ale postępy w pracach są dość znaczne bo wszystkie przewody podciśnienia itp są odpięte, ogólnie wystarczy wyciągnąć półosie ze skrzyni i silnik można wyjmować, mam załatwiony na weekend żuraw warssztatowy, więc będzie łatwiej :wink:

Jutro będe miał nowe simmeringi półosi (oryginał mazdy 35zł sztuka), jutro podam kody części jeśli będą gdzieś na pudełkach :wink: Niestety zdjęć dzisiaj nie robiłem bo nie miałem czasu, odrazu po powrocie z pracy przebrałem się i do samochodu.

Re: wojtas89

: 2009-08-21 00:17
autor: Bogdan9999
Nie mówię ze masz złe klucze u rozwalenie nakrętki nic ci nie pomoże wiesz dlaczego ? Odkręcić odkręcisz ale jak ją z powrotem dokręcisz z taka siłą ? Wiesz po co tak mocno sie je dokręca ? Aby frezy w piaście sie nie ścięły przy gwałtownym ruszaniu itp. Wiec lepiej od razu kup lub pożycz taki klucz no chyba ze znasz sie lepiej ;) :lol:

Re: wojtas89

: 2009-08-21 07:33
autor: wojtas89
czekaj czekaj, przecież ta nakrętka ma zaklepane ranty żeby się nie odkręcała. Ja te ranciki odklepałem , jedną nakrętkę odkręciłem ale druga nawet nie drgnie. widać że jest stara i nie chce współpracować, a dokręcić to nie problem, zawsze mogę pojechać na warsztat żeby mi pneumatem podokręcali i wtedy sklepie nakrętkę w celu zabezpieczenia :wink:

Re: wojtas89

: 2009-08-21 11:36
autor: OLEY
Jak się nie mylę (nie pamiętam jak jest w Probe), ale wydaje mi się, że jedna ze śrub ma lewy gwint.
Może kręcisz nie w tę stronę? :wink:

Re: wojtas89

: 2009-08-21 12:31
autor: Bogdan9999
Raczej mylisz się OLEY :wink:

Re: wojtas89

: 2009-08-21 15:17
autor: Ero
Na bank masz za maly klucz :D u mnie w probie odkrecalem nakretke wkladajac na klucz metrowa rure jako przedluzke. Do takiego odkrecania najlepszy jest duzy pneumat :D

-- dodano 2009-08-21 15:17 --
wojtas89 pisze:
archeolog pisze:z pół osiami raczej nie ma problemów. . .
I tu się mylisz :evil: Dzisiaj złamałem jedną nasadkę właśnie na tym kluczu i półoś dalej jest nie odkręcona :evil: :evil: . Grzałem ją palnikiem, psikałem odrdzewiaczem i nic!!!! . Chce tę śrube potraktować fleksem , ale jak to zrobi żeby nie uszkodzić przegubu???? Może ktoś ma pomysł?

A za takie cos to bym Cie bil. Wiesz ze grzanie materialu zmienia jego wlasciwosci i twardzasz go???? Ludzie czasami sobie sprawy nie zdaja z tego co robia.Kolego nigdy nie grzeje sie elementow odpowiedzialnych za twoje bezpieczenstwo.

Taka srube traktuje sie jak to bogdan napisal dobrym kluczem i swoja wlasna waga :D i musza puscic no chyba ze ktos Ci je zaspawal :D Pamietaj tez ze ta srube musisz zakrecic z taka sila z jaka byla zakrecona.

Re: wojtas89

: 2009-08-21 17:15
autor: wojtas89
Ero, po pierwsze nie mam złego klucza bo nakrętka jest na poklucz mnr 32, po drugie to co iałem do stracenia grzejąc tę nakrętkę? Nowa kosztuje 15 zł i jutro ją kupię. po trzecie tę nakrętkę traktowałem dobrym kluczem, metrową rurką i swoją wagą. :wink: Moje zdanie jest takie że ta nakrętka poprosu zarosła na gwincie ze starości. :wink: Jakoś z drugiej strony odkręciłem normalnie, i odkęcałem wcześniej jak przyszło do wymiany przegubu.

seba...

: 2009-08-21 19:09
autor: sebasti
Czesc feina bryka ,Super Fotki.

Pozdrawiam Sebastian. :1111_bye:

Re: wojtas89

: 2009-08-21 19:19
autor: S_H_A_D_O_W
Ja uzywam zestawu nasadka+klucz 3/4 za ktory dalem 220zl do tego 1,5m rura jako przedluzka i zadna sruba jeszcze sie nie oparla, nawet z zaklepanym zabezpieczeniem ida bez problemu

Re: wojtas89

: 2009-08-21 19:24
autor: wojtas89
Nie stać mnie na klucz za 220 zł :lol: wole kupić nową nakrętkę za 15zl :twisted:

Re: wojtas89

: 2009-08-21 19:37
autor: Bogdan9999
Jedź potem do jakiegoś mechanika niech ci dokręci przeguby. Pozdrawiam

Re: wojtas89

: 2009-08-21 19:41
autor: wojtas89
Dokładnie mam taki zamiar :wink: Dzisiaj nici z mojej pracy bo jeździłem za żurawiem do silnika , mam nadzieje że jutro go będe miał! No i odebrałem w końcu te simmeringi półosi 35 zł sztuka oryginał. Jak dobrze pójdzie to przełoże silnik w weekend.

Re: wojtas89

: 2009-08-21 20:59
autor: archeolog
nie wystarczy wielo krążek ? do silnika ? porób foty podłogi w bagażniku jeszcze ;p I tak wontpie że u mnie jest lepiej :roll: