Strona 6 z 9

: 2005-10-08 23:01
autor: Pelot
Słuchaj pojedz i powiedz że jak teraz, nie będzie już dobrze to spotkacie się w sądzie i koniec jakiej kolwiek dyskusji :!: ja mu tak powiedziałem że nie będę dyskutował albo będzie chodzić jak należy albo zabieracie to w pizdu z mojego samochodu i zwracacie koszty,w przeciwnym razie spotykamysię w sądzie :!:
P.S.jakiej średnicy masz wtryski??

: 2005-10-09 11:54
autor: minimaniak
Tak im powiem postraszę ich Urzędem ds konsumentów... Sprawdzę jaką mam średnicę wtrysków

Dzięki

Tomek

: 2005-10-10 08:55
autor: Jedrek
pelot pisze:Słuchaj pojedz i powiedz że jak teraz, nie będzie już dobrze to spotkacie się w sądzie i koniec jakiejkolwiek dyskusji :!:
Skąd ja to znam :?: :twisted: :twisted: :twisted:

: 2005-10-18 22:51
autor: minimaniak
Witam,

Ciąg dalszy, gazole sie poddali i już chcą mi zaproponować instalację Diego ale z tego co wiem to ona też nie działa najlepiej będe męczył ich o OMVL bo to chyba jedyne wyjscie z sytuacji przynajmniej już to montowali u Qkiego

Pozdro


Tomek

: 2005-10-19 07:39
autor: Jedrek
minimaniak pisze:okej dzięki,

no to chyba będzie OMVL ;)

Tomek
A miało być tak pięknie :twisted: :twisted: :twisted:

: 2005-10-27 23:06
autor: gtr1
Ja w dalszym ciagu smigam na tym STAGU. Spalanie w normie znaczy przy naprawde delikatnej jezdzie bez butowania po warszawie pali 13l. Ale jak sie depnie do oporu przy 2000obr potrafi niezle szarpnąć. Przeklinam ten dzien w ktorym ja zalozyłem. Już nie bedę się chwalil, że moi gazownicy nie czytali instreukcji montazowej tego gazu. Sam wszystko przeczytałem przestudiowałem książke instalacji gazowych. Zauważyłem 6 błedów montażowych(zle dysze, niewywiercone koncowki przewodow po maszynie ucinajacej, za długie przewody do wtryskow, za male cisnienie robocze, odwrotnie kable do wtryskow podlaczone, zla kalibracja map) Po prostu stracilem sporo zycia na zabawe i kalibracje tego gazu efekt> troch lepiej ale zduszenie jest calyczas nie mowiac ze jak przykatuje to silnik gasnie!!

Komentarz ostateczny:
KUURNA MAĆ

: 2005-10-27 23:36
autor: Sqad
a może to ... to masz od którejś poduchy pod silnikiem albo skrzynią?? Czy na benzynie tego nie ma??

Przyjedź na kręgielnie na saskiej kępie to sie pogada.

: 2005-10-27 23:48
autor: gtr1
Poduchy pewnie sprawne. Na benzynce jezdzi jak marzenie. Depnie sie to idzie jak wtedy kiedy go kupilem 8). Nie gasnie, chodzi równiutko i się wkreca jak burza :D Kiedy i gdzie na kregielnie?? Juz dawno na spocie nie byłem:/

: 2005-10-28 19:09
autor: minimaniak
Witam,

Mam te same problemy ze Stagiem KU.... MAĆ ;)

Może spotkamy się na spocie pod kręgielnią i porównamy???

Tomek

: 2005-10-28 20:28
autor: Sqad
A to nie ten sam gazownik?? hmmm?? :> z tego co wiem to chyba tak, więc co tu porównywaćObrazek

: 2005-10-28 20:32
autor: Pelot
mi też się wydaję że to wina tych partaczy...oni tam są jacyś drętwi i nie mrawi

: 2005-10-28 22:17
autor: gtr1
Z checia sie spotkam i porównamy:) Jak bys wzial notebooka to moze cos da sie poprawic mapy. Poniewaz ja w poniedzialek moge nie miec dostepnego laptopa. Ciekaw jestem jak u ciebie wyglada sprawa ciśnienia i dysz? Qki radzil, żeby montować OMVL, ale gazownik wygladal na osobe ktora wie co robi i mial dar przekonywania. Jeszcze ta cena... Teraz z checia bym doplacił na droższą lub wogule zrezygnowal z tego ustrojstwa. Ale chociaż się nauczyłem troche techniki instalacji gazowych. Slaba strona tej instalacji jest reduktor jak dobrze przywalisz po garach to nie trzyma cisnienia. Troche pomoglo rozwiercanie przwodow gazowych bo ta maszyna, która docina zaweża końcówki. Się zastanawiam czy to może jeszcze być wina kabli zaplonowych:/ Jak jakis klubowicz udostepni swoich na krotki test to bede wdzieczny bo dobre kabelki sporo kosztuja. A nie masz tak czasem, że jak mocno przywalisz mu to gaśnie po wrzuceniu na luz? Masz też reduktor zavoli zeta?? Jakie jest cisnienie u ciebie robocze?

Wielki problem Gazoli

: 2005-11-05 15:00
autor: Camel
Witam.
Mam pewien problem, otóż chcialem zalozyc GAZZZ do swojego probka, lacz gazol w mojej mojej miescinie powiedzial, że do tego silnika (2,5 v6) nadaje sie tylko i wyłącznie sekwencja. W sumie widzialem na zywo najzwyklejsza instalacje w probe MIHA i wszystko w nim dziala bez zarzutu. Zadzwonilem wiec do Piły do kolejnego gazownika. Powiedzial ze zalozy bez problemu gaz za 2100zl. lecz gdy zadalem jemu dosc nie skomplikowane pytanie lecz sprawiajace kazdemu gazolowi bardzo duzy problem przy odpowiedzi, a mianowicie. pod ktora sonde Lambda podlaczyc przewod ktory idzie do kompa gayu, ktory steruje mieszanka. Kazdz gazol bez wyjatku robi wielki YYYYYY i sie zaczyna mocno zastanawiac. po minucie zamyslu zaczyna polecac sekwencje. Czy jest mozliwosc zalozenia normalnej instalacji LPG.
Nie stac mnie na sekwencje tym bardziej ze kazdy gazol krzyczy ponad 5000zl. prosze o jakas pomoc doradzenie tzch klubowiczow ktorzy maja LPG w swoich Probkach.

: 2005-11-05 15:28
autor: Gość
Witam! Mam kogos kto zaklada gaz i wie co robi - bez problemu np. wrzuca zwykla instalacje do silnikow turbodoladowanych o czym przekonal sie juz Lisiu. też mysle z V6 poradzi sobie z zamknietymi oczami i zawiazanymi rekami :wink: Nie wiem jak daleko masz do Szczecina, ale czasem naprawde warto przyjechac raz i miec z glowy, a nie wracac co tydzien do warsztatu.

: 2005-11-05 22:02
autor: Jaarecki
Ja przerabiałem ten problem przez tydzień i auto chodzi jak należy. Można powiedzieć że osiągnięcie 200km/h nie było wielkim problemem
Parownik : LOVATO super
Komp: Bingo S6
Dolot: własna konstrukcja + stożek ( tokarz miał trochę pracy ) :D
Butla : w kole i coś około 48 litrów ( nie na 100% )

: 2005-11-12 15:20
autor: Pelot
i jak teraz jest po tych regulacjach :roll:

: 2005-11-22 23:16
autor: minimaniak
Witam,

Jest ch...owo!!!!!
Spalanie 17 L, moc może i już okej, ale zaczął gasnąć na niskich obrotach, a co najstraszniejsze to silnik zaczął palić olej i to jak smok 1 L na 1000 km !!!!! W przyszłym tygodniu do nich jadę i niech zabierają w p...du tą instalację bo mi rop....olili silnik teraz albo będe dolewał olej albo remont silnika.

A jak u Ciebie

PS

MOże ktoś wię co można zrobić aby tyle nie palił tego oleju bo nie chce robic remontu silnika na benzynie cykał pięknie\!!!!!!


Dzięki

Tomek

: 2005-11-22 23:52
autor: Pelot
U mnie spalanie jest w normie.ok.10-13L ta druga granica już przy ciężkiej nodze.
Ale nie jest też tak kolorowo...
-bardzo często autko się dusi jak dostanie w pupe...
-ogólnie jest zmulony,w dolnej granicy obrotów też

Jak będzie u tych partoli,to możesz im powiedzieć że mojej wizyty też się moga spodziewać...

Sekwencja do mojego czerwonego ;) 2.5 V6

: 2006-09-17 13:29
autor: Kędziorek
Witam wszystkich

W związku z niezmiennie wysokim poziomem cen benzynki w naszym cudownym kraju mój portfel zaczął odczuwać pewne braki, to też postanowiłem się przełamać i założyć gaz, ale tylko i wyłącznie SEKWENCJĘ.

Jaką typ instalacji polecacie, jakie zakład i najlepiej ceny jeżeli ktoś może jest na bieżąco. Czasami opłaca się bardziej nawet pojechać mi przykładowo z Poznania do Wawy czy Wrocławia niż robić na miejscu.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

P.S. Robert, oszczędziłem Ci napisania przebiegu mojego autka w tytule tematu :wink: 8)

: 2006-09-17 18:30
autor: maciej
Najlepiej szukaj na miejscu .Na przeglądy gwarancyjne nie będziesz musiał daleko jeździć czy wrażie niedomagań sekwencji . Najlepiej polecam ELPIGAZ Eliza z reduktorem Ana 04 na wtryskiwaczu HD .
I szukaj warsztatu co demontują kolektor ssący i nawiercają optymalnie jak najbliżej wtryskiwaczy benzyny . Pozdrawiam
P.S nie jest to tania sekwencja ale się zwraca szybko i bez awaryjna czujesz moc jak na benzynie.

: 2006-10-02 20:05
autor: Krzycho
a co Maciej sądzisz o sekwencji firmy Zenit? czytałem w wielu miejscach że jest dobra, gazownik mi ją poleca...
oczywiscie pytanie nie tylko do Macieja :)

: 2006-10-07 20:02
autor: maciej
Krzycho spytaj się twojego instalatora LPG co ma w swoim aucie założone ,i niech ci jeszcze da kontakt na klienta co ma to założone ten wtrysk co najmniej 2 lata i jakie miał problemy się od niego dowiesz się .
P.S każdy żyd chwali swoje
Pozdrawiam

: 2006-10-07 20:35
autor: Basf_Wrocław
Kędzior :) Jak przeczytałem temat Twojego posta myślałem, że chodzi o skrzynie sekwencyjną :twisted:

: 2006-10-08 09:43
autor: Pelot
Basf_Wrocław pisze:Kędzior :) Jak przeczytałem temat Twojego posta myślałem, że chodzi o skrzynie sekwencyjną :twisted:
Basf jeszcze chyba nie wytrzeżwiałeś po Skorzęcinie :lol:

: 2006-10-09 19:23
autor: gizmoo3
sekwencja holenderskiej firmy PRINS, droga ale baaardzo dobra