Strona 6 z 7
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-05 21:32
				autor: Bogdan9999
				Z tego co wiem to nie. Ale musisz się upewnić.
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-05 21:41
				autor: Patryk-
				jak by nie , to by było .......Bogdan, załóżmy że kupię takie turbo, czy da się się zrobić tak żeby jeździło  na takiej mocy jak fabryczna -podkręcona do granic między kolejnymi ingerencjami  w samochód? czyli bez kupowania większych wtrysków, komputera? po prostu na początek ta turbina "zdławiona" odpowiednim doładowaniem, nowy dolot i wydech....i będzie jeździł jak by na starym podkręconym turbo i tyle ?czy źle to rozumuje
Jeśli można to niech władza przeniesie to wszystko do tematu o biturbo i większej turbinie bo tu się syf zrobi.
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-07 11:58
				autor: Bogdan9999
				Tak oczywiście wszystko jest kwestią wysokości doładowania ma nie przekroczyć 0.8 bara i jest ok no max 1 bar. 
Czyli regulujesz MBC. Jeśli seryjny wastegate będzie za mało w co wątpię można zawsze dołożyć większy zewnętrzny 

 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-08 18:45
				autor: steam
				Bogdan a cp byś powiedział na turbo z 2-litrowego seata cupry ? Silnik generuje 220 koni i z tego co widzę jest podatny na tuning.
d
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-09 00:04
				autor: Bogdan9999
				Te turbo jest takie same jak u nas lub ciut większe. Różne tam montowali ale wszystkie nie urywały tyłka. Wiem bo w kilku już dłubałem. Moim zdaniem gra nie warta świeczki przeróbek masa a zysku nie widać. Kup lepiej turbo holseta HX35 z muszlą 12 cm lub od gościa K64 chińską replikę GT30 lub na grubo GT35 Masz kilka do wyboru kilkanaście aut juz z tymi turbinami lata i jest ok więc warto za tą cenę.
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-09 00:15
				autor: Patryk-
				Ale skoro IHI pasuje pod ten fabryczny kolektor to czy warto kombinować z czymś innym?
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-09 01:50
				autor: Bogdan9999
				hmm myślę że warto dlaczego ? Dlatego że tych modeli IHI jest jak na lekarstwo w dodatku części do regeneracji mało a w razie kupić by trzeba było nową (drugą) to graniczy z cudem a holsetów czy tych replik garetów masz na pęczki nie do przebrania. W dodatku holset to pancerna turbina z ciężarówki która robi miliony km nie do zaorania.
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-09 08:45
				autor: Patryk-
				no pod tym względem to się zgodzę...ale wiesz Bogdan....znając większość przypadków, probek nawet nie będzie miał tej szansy żeby zdążyć zajeździć to turbo  

 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-09 16:54
				autor: Bogdan9999
				O ile kupisz ją dobrą, a w co wątpię aby 20 letnia turbina z X przebiegiem była ok i to jeszcze z GTR-a 

 hehe
 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2013-12-11 23:31
				autor: Patryk-
				-- oryginalny post 2013-12-11 23:31 --
miałem ją kupić, ale przekonałeś mnie  

   złoże na seri, jak wyzionie ducha to pomyślę kolektorem i holsetem 
 -- dodano 2013-12-11 23:31 --
-- dodano 2013-12-11 23:31 --
miałem ją kupić, ale przekonałeś mnie  

   złoże na seri, jak wyzionie ducha to pomyślę kolektorem i holsetem 

 
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-18 20:45
				autor: Domek26
				Ja mam wersje najmocniejsza, tyle mi wystarczy 

 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-24 22:06
				autor: adrian_seki
				Ja mam lepszy dowód 
 
 
Masa całkowita pojazdu 1733kg 
Masa własna 0kg 
Tak więc nie wiem gdzie bym musiał te prawie 2tony załadować 

 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-24 22:36
				autor: KrecioPL
				mam jeszcze lepszy z dopiskiem w dowodzie "---HAK---" 

 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-24 22:37
				autor: Patryk-
				ALE TY GO MASZ 

 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-25 00:50
				autor: Takes
				Patryk- pisze:-- oryginalny post 2013-12-11 23:31 --
miałem ją kupić, ale przekonałeś mnie  

   złoże na seri, jak wyzionie ducha to pomyślę kolektorem i holsetem 

 
nad holsetem pomyslisz? jak najbardziej:-) ale chyba nie mowisz o hx35 xD bo bogdan moze takie cudo wlozyc ale do swojego czyt. zakutego 16v po kapitalnym remoncie silnika i robic jakies 450KM a do f2t hx35 to wiesz....zanim wstanie to odciecie:-)
 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-26 14:13
				autor: steam
				wcale nie Tankes  w USA jest probe 1 z hax35 i nieźle goni oczywiście na seryjnych tłokach jak ktoś chce po oglądać to macie tu kanał tego użytkownika 
http://www.youtube.com/user/ademanster
best hp= 429
best torque = 483
mod
completely stock f2T with felpro head gasket
bigger injector
holset hx35
alcohol injection
walbro 450 pump
hks pfc fcon with gcc
 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-26 16:13
				autor: Takes
				z tego co zrozumialem kolega Patryk chcial zmienic turbo na wydajniejsze bo stare puszcza czy cos bez innych modow. a to co ty tutaj pokazujesz za projekt to widze wieksze wtryski, pompa paliwa itd no i oczywiscie strojenie tego wszystkiego wiec juz koszta oscyluja kolo 4tys, a kolega chcial tylko dowiedziec jakie wieksze turbo mozna bezpiecznie zalozyc bez strojenia czy ryzyka zniszczenia silnika;)
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-26 20:23
				autor: Patryk-
				mowa oczywiście o tej mniejszej 

 w zupełności wystarczy....
jeśli chodzi mody ....na start będzie tylko mbc, intercooler, dolot,  przelot 2,5" i tyle. W momencie kiedy fabryczna turbina wyzionie ducha będą kolejne  zmiany na lepsze 

 czyli turbo wtryski pewnie jakaś pompa paliwa się przyda i wszystko co tam będzie niezbędne istrojenie...i będziemy badać ile faktycznie wytrzymuje seryjny silnik
 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-26 20:57
				autor: steam
				Patryk a jak bd to wszystko stroił?
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-26 21:01
				autor: Romas
				Osoba od strojenia jest a jak pytasz o kompa to będzie pewnie patryk musiał jakiegoś swiniaka kupić albo wystroić na gazie gdzie też mam osobę od tego  

 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2014-01-26 21:07
				autor: Patryk-
				-- oryginalny post 2014-01-26 21:04 --
jak będę zmierzał w tym kierunku to będę myślał .... zapewne najlepiej będzie znaleźć kogoś kto się na tym zna i w pełni wykorzysta możliwości tych "ecumasterów "  

  nie znam się na tym, nie jestem też znanym tjuningowcem z jakim kolwiek doświadczeniem, tylko robię z tego co wyczytam, co się dowiem od kogoś i tak to powstanie.... 

 też ja nie jestem zbyt dobrym źródłem informacji   
 -- dodano 2014-01-26 21:07 --
-- dodano 2014-01-26 21:07 --
Romas pisze:Osoba od strojenia jest a jak pytasz o kompa to będzie pewnie patryk musiał jakiegoś swiniaka kupić albo wystroić na gazie gdzie też mam osobę od tego  

 
Niemam gazu w probku  

 gaz chciałbym założyć jak już będzie wszystko grało tak jak należy....ale trochę od tematu odbiegliśmy 

 
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2016-06-30 21:13
				autor: pawlacz
				Mój wykres, mierzony na Rototest (moc mierzona "na piaście"). Wyniki z takiej hamowni jeśli chcemy przyrównywać do tych podawanych przez producenta trzeba dodać 10-15%, więc:
HP: 132.4 @ 5810 ~ 152
TQ: 185.4 @ 2720 ~213
 
 
 
Pierwsze co mnie niepokoi to to, że wykres momentu i mocy jest pofalowany na krótkich odcinkach. Dalej, o ile moc przebiega w miarę ok, o tyle moment już baaardzo dziwnie. Max osiąga przy 2720 obrotach, a powinien koło 4000. Oprócz tego strasznie szybko schodzi na dół. 
Mierzący zwrócili mi uwagę, że zimny dolot Simoty tak naprawdę nie jest zimny, bo temperatura jaka pokazała się na czujniku koło filtra była za duża. Albo należy obudować ten zimny dolot, by nie miał dostępu do silnika, albo powrócić do normalnego dolotu. Myślicie, że ma to sens? Podobno tracę na tym około 10HP.
Czy przesunięcie się momentu może mieć związek z zmianą wydechu końcowego na przelotowy? Co mogę zrobić by to poprawić?
 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2016-07-01 07:51
				autor: Kocureq
				Wygląda jakby był spadek w okolicy 4000 obrotów, w miejscu gdzie tak naprawdę powinien być wzrost po otwarciu VRISów - zobacz wykres książkowy:
http://www.mazdamaniac.com/tech/SAE_920 ... /fig09.gif
Może drugi VRIS nie działa?
 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2016-09-25 10:16
				autor: Pierzak
				To i ja dodam swoj wykres.
Pacjent to Mazda 626 GD orginalnie 2.2t.
Silnik z probka z niskim przebiegiem.
Mody:
- Downpipe oraz rury 2.5"
-Tlumik srodkowy przelotowy HJS, koncowy komorowy Remus
-Wiekszy(choc wcale nie duzy) intercooler z kompletnym orurowaniem(turbo->ic->kolektor)
Reszta seria(doladowanie tez choc dzieki tym modyfikacjom bez mbc pompuje ok 10-12psi(ok 0.7-0.8bar)
			 
			
					
				Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
				: 2016-12-10 17:37
				autor: KamilBPV6
				To i ja dodam swój pomiar, szału nie robi.