Niestety muszę Cię zmartwić, bo na bank masz nieregulowane...moric6666ziemia pisze:Witaj no na osi tego gwintu jest spłaszczenie
Takie że mogę założyć 10klucz płaski
Nakrętka nakrętką.moric6666ziemia pisze:Tylko nie kumam jak by miało działać jak tam jest ta nakrętka na 22klucz
 
 Chodzi o trzpień (płaski), który jest w środku amorka (jak wkład długopisu w jego obudowie).
Trzpień jest "gruby", na jakieś 2 milimetry i szeroki na jakieś (góra) pięć milimetrów. Obraca się
wewnątrz amortyzatora. (obraca nim silniczek).
Dokładnie. Ale trzpieniem, o którym napisałem wyżej.moric6666ziemia pisze:czy te silniczki tym trzpieniem kręcą ????
Chodzi o to, że w amorku jest olej. Trzpień obraca taką rurką z otworami przez które przechodzi olej wewnątrz amortyzatora.
Rurka ma trzy rodzaje otworów. Jedne mają małą średnicę, drugie większą, trzecie zaś największą.
Czym mniejszy otwór, tym większe ciśnienie przenikanego oleju, a więc trudniej temu olejowi się przelać. (Ustawienie - "SPORT")
Największe otwory przelewają olej bez problemu (ustawienie - "SOFT"), dlatego auto staje się bardzo miękkie.
Ustawienia - "NORMAL" chyba tłumaczyć już nie muszę.
 
 To tak pokrótce i na "chłopski rozum" ode mnie.
Mam nadzieję, że teraz już wiesz na czym to polega.






 
  
 Lekcja 1 (bardzo krótka)
 Lekcja 1 (bardzo krótka) 
 
 '89
'89  sylabowa rymowanka
 sylabowa rymowanka 
 Napisałeś że York napisał coś kiedyś ale jakoś tego nie mogę znaleźć.
 Napisałeś że York napisał coś kiedyś ale jakoś tego nie mogę znaleźć.







 będziesz je spawał czy przerobisz na rozkręcalne
 będziesz je spawał czy przerobisz na rozkręcalne  A może by nagwintować rurę amortyzatora, na nią dobrać lub dotoczyć tuleję, od środka nagwintować i do niej dospawać odciętą górną część amora
  A może by nagwintować rurę amortyzatora, na nią dobrać lub dotoczyć tuleję, od środka nagwintować i do niej dospawać odciętą górną część amora