Jak tak wrócę do tego stwierdzenia.... bo warto chyba na forum kolekcjonować wiarygodne tezy i stwierdzenia.
TYGRYSEX pisze:Mr. Cynk : Sekwencja nie odbiera mocy na paliwie, nieznacznie tylko więcej spala lpg niż paliwa...
Poprawka - niezależnie jaka instalka lpg - spadek mocy jest zawsze ! A błędne jest myślenie , że gdy przełączy się z gazu na benzynę to moc przed założeniem instalacji można odzyskać ... Ubytek jest nawet dość sporawy ...

Rozwiń mi proszę tę myśl, bo jak dla mnie piszesz jakieś bzdury patrząc na te sformułowanie.
Moja poprawka do "poprawki" typ instalacji ma ogromny wpływ na moc silnika zarówno podczas jazdy na LPG jak i na benzynie.

też typ instalacji ma największe znaczenie czy po przełączeniu z LPG na benzynę można odzyskać moc sprzed założenia instalacji
[musiałem zrobić mały edit

]
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... +z+hamowni
tutaj masz wykresy z hamowni, są autka mające lepsze i gorsze instalacje LPG ale jak dla mnie to różnica w ubytku mocy na lpg vs paliwo nie jest taka straszna... Qki przykłądowo stracił po przełączeniu na LPG 20Nm i 7KM.... różnica żadna moim zdaniem.
Bierkuś, 2.2GT z dobrą instalacją sekwencyjną...
Na benzynie:
Max moc [KM/kW]: 159,1 / 117,0
Max moment [Nm]: 304 Nm przy 2990 obr./min.
Max prędkość: 245 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 113,7 / 83,6
Na gazie:
Max moc [KM/kW]: 155,1 / 114,0
Max moment [Nm]: 288 Nm przy 3118 obr./min.
Max prędkość: 232 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 109,9 / 80,8
jeżeli głupie 4 konie straty nazwiemy sporą odczuwalną różnicą to nobla temu kto ja wyczuje

i te 16Nm momentu..

:D:D
sory, jak ktoś ma ~300Nm momentu to odczuwalność przy spadku tego o jakieś 10-15Nm jest ZEROWA.
Przecież auto po kilku latach też nie trzyma parametrów fabrycznych... mało tego paliwo może mieć na to wpływ, nawet sama produkcja aut jest taka, że dopuszcza się jakieś odchyłki od parametrów nominalnych... (wiadomo nie sprzedadzą ci 100 konnej toyoty która z taśmy produkcyjnej zsunęła sobie tylko 70 tych koni ale czy ona bedzie miała 100 czy 95 to już na prawdę nie jest istotna różnica)
gwoli tej straty LPG to moim zdaniem już czepianie się.... jakbyś miał w dolocie mikser !!! to zgadzam się w 100%, mocy pierwotnej nie odzyskasz bo masz zwężony dolot powietrza... silnik nieco sie przez to przydusza i gorzej jest z napełnianiem cylindrów ale bez jaj.... sekwencja jest odzyskiwalna w 100% z tego co się tej instalacji naprzyglądałem.
