Strona 7 z 10

: 2008-02-23 13:54
autor: davidlive
dzieki panowie mi też sie podoba ale jak to bedzie jeździc to sie okarze.

dziś próba jazdy w trase hehe zobaczymy

: 2008-02-23 14:30
autor: Lisiu
Ale brzydal :P
Szybko zwróć mi te sprężyny :twisted: w trosce o twoje zdrowie oddaj mi je, ja się nimi zaopiekuje :twisted:

: 2008-02-23 15:22
autor: Lipex
Ja mam takie pytanko...
Ile to właściwie jest -35mm :?:
Dużo :?:
W sam raz :?:
Mało :?:

: 2008-02-23 15:30
autor: Dee Jay
David super. Nawet nie waż się ich zdejmować :twisted:

Lipex 35mm to 3,5cm :D joke ;)

to zależy od punktu widzenia. Z punktu praktycznego w sam raz i to najmniej o ile da się opuścić probka.

Z mojego punktu widzenia za mało. Im auto niżej tym lepiej :wink:

: 2008-02-23 15:33
autor: Lipex
A gdzie można dostać, takie sprężynki powiedzmy -50mm :?:
Bo więcej to już bym chyba nie chciał, a obcinać sprężyn też nie mam zamiaru :?:
Wszystkie sprężyny jakie znajdę i są dedykowane do Probka to właśnie -35 :(

: 2008-02-23 15:40
autor: Dee Jay
zobacz na www.czescionline.pl kiedyś tam widziałem takie do madzi ale nie pamiętam do której gen już były


:wink:

: 2008-02-24 00:22
autor: davidlive
Więc tak , ze spingów jestem ogólnie zadowolony, trzeba tylko tył utwardzic i będzi ok .

Tylko jest jedna rzecz o o której wcześniej brykając po tych samych drogach nie wiedziałem, ludzie ale my mamy nie równe drogi mówię wam :!: :!: :!: :wink: a jak na "kocie oczka " wiade to juz tylko zębów szukac :P :P :P
pozdrawiam i polecam glebe :wink: :wink: :D

: 2008-02-24 00:25
autor: S_H_A_D_O_W
Co ci zawinily biedne kotki a zwlaszcza ich oczka :twisted: Jak dla mnie dobra gleba to podstawa, autko nabralo wygladu i napewno lepiej sie prowadzi w zakretach bo jak dla mnie to I gen jest ciut za miekka

: 2008-02-24 10:59
autor: davidlive
Obrazek
Obrazek

tak troszke nowych fotek

: 2008-02-24 12:06
autor: Dee Jay
Nie mówcie przy mnie w jednym zdaniu kot i droga bo dalej pamiętam awantury o kota pewnej klubowiczki :)

Dawid wygląda świetnie ale gdzie ty pogubiłeś dekle z alusków? :D
A jakby dać jeszcze trochę niższy profil opony i byłoby już naprawdę super

:twisted:

: 2008-02-24 12:13
autor: davidlive
O dekle to sie pytaj brata :evil: :evil: :wink:

a oponki to tez walsnie mysle zmienic ma 45 :P :P

a propo dekli to czy ty ich czasem teraz nie masz :?: :?:

oj ktoś chyba na spocie dekielki straci :lol: :lol: :lol:

: 2008-02-24 17:45
autor: Xp
hej.moglibyscie podac jakies namiary na sprezyny obnizajace do mojego GLa?na tyl i na przod.
pozdro

: 2008-02-25 11:49
autor: pytlar
widze, ze masz i tak nieco wyzej odemnie:] ale i tak bedziesz narzekal 8)

ja juz mysle nad powrotem do serii... jazda do szkoly to dla mnie udreka, bo polowe trasy to same dziury, wczoraj zobaczylem ze caly dol zderzaka jest polamany i oderwany od reszty juz... wszystkie tuleje i drazki do wymiany, stuka zawieszenie juz mi niemilosiernie a az boje isc sie zapytac o ceny :roll:
no i wczoraj jak wracalem ze szkoly to przy ok 100km/h oslepil mnie gosciu z naprzeciwka i jak wpadlem w dziure to wszytko co wisialo albo lezalo to pospadalo na ziemie, kazdy poczul az ta dziure na kregoslupie, a ja mialem wrazenie ze samochod sie zlamie w pol, bo az dach zaskwierczał cos od tego uderzenia... a to wszystko na zimowy balonach o profilu 65 :roll: o letnich na profilku 45 lepiej nie wspominac... :roll:

: 2008-02-25 16:18
autor: davidlive
Weź ty mi powiedz czy masz zmieniane amorki pod te sprężynki, bo mi dopiero 2 razy dobiło tak że było słychac uderzenie w odboje .

Powiem tak, jest twardy ale tylko ranty sklepe z przodu i bedzie ok :twisted: :twisted:
Jadąc na spot (najwiesze obecie spoty w polsce :twisted:) jechaliśmy w 5 osób , zajechałem na CPN i zapomniałem zawiechy na sport przestawic , usłyszałem tylko trzask i od razu rancik poderwało a dlaczego??? :arrow: http://img151.imageshack.us/img151/5696 ... nm4.th.jpg

Ale dam rade troszkę tylko tył usztywnie i bedzie ok

Byle tylko lisowi sprężyn nie oddac :wink: :wink: :P

O opinie na temat obecnego wyglądu mojego autka prosze pyta spotowiczy :wink:

: 2008-02-25 21:36
autor: Eli
Powiem tak, jest twardy ale tylko ranty sklepe z przodu i bedzie ok
dopoki nie wjedziesz w dziure przy skreconych kolach... a wtedy z opona sie zegnasz powoli, a blotniki gniesz co kilka dni... wiem cos o tym... :roll:

: 2008-02-26 07:13
autor: pytlar
ja u siebie nie mam ani odboi ani oslon na amorkach juz.. rozwalilo je w drobny mak:] strzepy zostaly wbite w gorna czesc amorka :roll: a amorki mam oryginalne, regulowane jeszcze:] moze kidys zrobie zdjecie jak wyglada moj zderzak teraz :P dokladeczka trzyma juz sie na wkretach :P

: 2008-02-26 09:22
autor: davidlive
eli nie jest tak zle z tymi nadkolami, przerwa to ok 2cm , wole to jednak zabespieczyc aby ich nie wyrwało.

p.

: 2008-02-26 15:07
autor: Dee Jay
pytlar ile masz prześwitu między zderzakiem a asfaltem :?:

David tak trzymaj i nie myśl nawet się och pozbywać. Na żywo ta gleba jest super :D

: 2008-02-27 11:44
autor: Pelot
Eli pisze:
Powiem tak, jest twardy ale tylko ranty sklepe z przodu i bedzie ok
dopoki nie wjedziesz w dziure przy skreconych kolach... a wtedy z opona sie zegnasz powoli, a blotniki gniesz co kilka dni... wiem cos o tym... :roll:
wymien zuzyte amortyzatory

: 2008-02-27 13:14
autor: Sqad
he he he he he no bez przesady to akurat nie od amora zależy :)

: 2008-02-27 17:56
autor: Eli
pelot pisze:
Eli pisze:
Powiem tak, jest twardy ale tylko ranty sklepe z przodu i bedzie ok
dopoki nie wjedziesz w dziure przy skreconych kolach... a wtedy z opona sie zegnasz powoli, a blotniki gniesz co kilka dni... wiem cos o tym... :roll:
wymien zuzyte amortyzatory

amortyzatory sa nowe... (zaraz pewnie napiszesz, ze jakies gowno, bo jak sie czepiac to po calosci... Tokico gazowe....) ale wez to na logike, wiem to trudne jak sie kogos nie lubi nie wiadomo dlaczego... ale sprobujmy... zobacz jaki amortyzator ma skok, przy prostych kolach, a nastepnie dojdz do wniosku ze kola chowaja sie minimalnie w nadkole... chyba ze sobie nawsadzasz jakis gum w sprezyne albo wsadzisz jakis shit z allegro z twardym zwojem.... powiem inaczej wlacz sobie jakikolwiek filmik z driftem i zastanow sie od czego jest taka smuzka dymu przy blotniku kolo przeciwleglego do zakretu..... :roll:
he he he he he no bez przesady to akurat nie od amora zależy
pelot ma dooobre amory i jest ok :wink: zazdroszcze... i mysle ze wiele osob bardzo mu zazdrosci skoku amortyzotara 2 cm bo tyle dzieli moja opone od blotnika :twisted: :roll:

: 2008-02-27 21:50
autor: Pelot
jak ty jestes elokwentny,szkoda tylko ze kazda uwage odbierasz jak naskok- tak odpowiedz jest prosta cale zycie marzylem zeby ci dogryzc z powodu problemu jaki masz.
Teraz najlepszy z najlepszych, dzisiaj nawet specjalnie az zobaczylem jaki ja mam przeswit, ciezko jest palec wlozyc, mysle ze nawet nie ma 2 cm. W odpowiedzi jeszcze ci tylko dodam ze tez mam amortyzatory tokico GAZOWO OLEJOWE(twarde specjalne odboje) i nigdy mi sie nie zdarzylo zeby nadkole mi obtarlo o skrecone kolo. Ale oczywiscie ty zaraz powiesz ze ja swoje zachwalam i ze nawet jak mi obciera to moj musi byc lepszy!
Zapytaj sie kogos kto ze mna jezdzil badz jechal moim autkiem i czy mi obciera przednie kolo?? zapytaj sie Roberta, on przejechal moim dystans 1100km w 9h :wink:

I w pomocy przy twoim problemie, jezdze juz tak 2 lata, zima jesien lato na 15 i 17 calowych felgach, nigdy nie zdarzylo mi sie prostowac blotnikow :shock: po wjechaniu w dziure na drodze.

AAA i jeszcze dodam ze te sprezyny trzeba odpowiednią stroną założyć, jak to zrobisz na odwrot to będzie taki efekt jak mowisz,ale ...ty pewnie i tak wiesz najlepiej...

: 2008-02-27 22:59
autor: Eli
Pelot, wierz mi albo nie, ale ja naprawde nie chce sie klocic, nie bawi mnie to ani troche, nie bawi mnie lapanie sie za slowka, bo owszem amortyzator jest gazowo olejowy, nie moglby byc gazowy.... taki scisle gazowy amortyzator nazywa sie poduszka pneumatyczna :wink:

milo mi, ze uwazasz ze jestem elokwetny(pominmy ironie), jest jedno ale... powiedz mi, na spokojnie, najlepiej na priv bo nie ma co tu smiecic, w ktorym momencie cos sie spieprzylo, bo ja nadal tego nie rozumiem... troche idiotycznie wyszlo... nie szukam wrogow wbrew pozorom, Ci zawsze znajda sie sami...:roll: dobrze ?

a teraz co do tematu, sprezyny mam seryjne i w nich tkwi problem zapewne, ale oryginaly sa nie do zdobycia praktycznie (nowe), a to co masz u siebie, podobno sie sprawdza, wierze Ci, widzialem Twoje auto nie raz, wiem jaki masz przeswit, obniza o oficjlanie 35, nie oficjalnie wiecej.... nie chce nizej, nie ja tym Probem bede jezdzil w najblizszej przyszlosci, mam swojego, a nie wszystkich bawi niemoznosc jezdzenia normalnie... stad moje pytanie, juz zupelnie na lajcie a) jaki masz profil gumy ? b) odboje miales w zestawie ? c) skad wziac normalne lub leciutenko obnizajce sprezyny za pieniadze zblizone do normalnych ?

zazdroszce, ze smigasz bez problemow, ja niestety je mialem stad przestrzegam... tu nie trzeba dziury bo kto normalny mocno kola skreca jadac 50-60 lub szybciej, tu starczyl podjazd pod brame i 15 km/h.... on po prostu jest za miekki, a guma za szeroka w stosunku do oryginalu

: 2008-03-12 18:17
autor: Astro
Witam,

Troszkę czytałem na temat sprężyn obniżających zawieszenie, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na pytania:
1. Czy auto po obniżeniu o symboliczne 35mm przejedzie przez "śpiącego policjanta"?
2. Czy można montować takie sprężyny na seryjne amortyzatory?
3. Czy amortyzatory nie niszczą się szybciej i działają tak samo?
4. Co obowiązkowo trzeba zmienić w zawieszeniu przy takiej zmianie?
5. Czy seryjne opony na seryjnych felgach zmieszczą się po takiej obniżce?

Dodam jeszcze że pytania dotyczą II gen z fałką.

Pozdrawiam!

: 2008-03-12 18:21
autor: Dee Jay
1. Nie wiem co masz na myśli :D
2. Można
3. Jeździłem przez długi czas i nie zauważyłem by się coś szybciej zużywało.
4. Nic
5. Jak najbardziej

:wink: