Strona 8 z 13
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-03 21:08
				autor: Patryk-
				chyba 750 zł już nie pamiętam szczerze mówiąc 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-03 21:13
				autor: steam
				
			 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-03 21:56
				autor: Patryk-
				wiesz co myślę ? że ładnie wygląda bo ja nawet nie wiem co oni tam piszą 

 ja kupowałem swój chyba ponad  rok temu i nawet  nie zastanawiałem się  nad ściągnięciem czegoś z zagranicy bo po prostu nie znam języka 

 wolałem oddać docisk Bogdanowi do wzmocnienia i po problemie ( mam nadzieję) 

 kup zobaczymy 

 zwłaszcza że cena atrakcyjna
 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-03 23:02
				autor: -michal-
				
Fajne 

Jaką średnicę mają te rury kolanka  

  Nie będą za "grube" 

  oryginalnie przewody i rurki od jedynkowego uturbienia są małej średnicy bo i seryjne doładowanie jest niezbyt duże 

 nie wiem, czy na tym zdjęciu Twojego IC kolanka są takie grube czy to tylko takie złudzenie  
 
 
Ogólnie podoba mi się taki intercooler i chciałbym coś takiego zamontować u siebie, ale właśnie boję się trochę, że pojemność całego orurowania + duży intercooler będzie za duża i może się pojawić lag 
 
Którędy będziesz prowadził orurowanie 

 będzie trzeba coś ciąć 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-03 23:35
				autor: Patryk-
				średnice  na wyjściu to 63mm, fakt sporo , ale kupiłem to trochę na wyrost, fabryczne turbo będzie przejściowe, jeśli padnie będzie coś innego...myślałem o rozmiar mniejszym ale tak na dobrą sprawę to czy samą zmianą średnicy o rozmiar orurowania aż tyle zmniejszy się pojemność całego układu? nie wydaje mi się żeby tych metrów rury było aż tyle by było to nie wiadomo jak zauważalne....trzeba by było i intercooler mniejszy ...jeśli okaże się że faktycznie będzie taka lipa i zdąże ziewnąć zanim turbo doładuje będę myślał i kombinował  

 póki co leży w garażu i mogę sobie w niego buzią dmuchać  

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-04 02:12
				autor: -michal-
				A ile kosztowały rury i łączniki 

 To są wszystkie potrzebne elementy do połączenia wszystkiego w całość, czy może brakuje jakiś rur/łączników 

Wczoraj zdjąłem pierwszy raz zderzak przedni w jedynce, i tak właśnie przyglądałem się jak tam upchać większy intercooler, z tego co sobie przypominam, to nie bardzo jest jak poprowadzić rury przez przedni pas, chyba trzeba będzie wycinać otwory 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-04 07:36
				autor: Patryk-
				Dokładnie tak 

 brakuje jeszcze paru złączek, kolano redukcyjne na turbo, obejm też nie mam ,bo kolor mieli tyło srebrny 

 i pewnie jeszcze coś tam wyjdzie,a jeszcze jakiś airbox z filtrem stożkowym bo wymyśliłem sobie dolot bez zbędnych wlotów mam nadzieję że wyjdzie ...razem napewno koło  1000zł,pewnie nawet przekroczy....
 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-01-26 20:10
				autor: Takes
				kolego zlozyles ten dolot?? interesuje mnie ile metrow, jakie srednice rur, ile lacznikow i kolanek wyszlo.
			 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-03-20 12:17
				autor: Patryk-
				-- oryginalny post 2014-01-26 20:26 --
hehe śmieszne pytanie  

 silnik jeszcze budy na oczy nie widział  
 
  
 kiedyś złoże  
 -- dodano 2014-03-20 12:17 --
-- dodano 2014-03-20 12:17 --
Chyba nikt, wchodząc tu  nie pomyślał że coś zrobiłem przy samochodzie ? 
 
 
właśnie przyszedł pakiet stylizacyjny prosto z USA  więc na to półrocze atrakcji już chyba dość 

  Dzięki Kollek 

 
			 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-03-21 00:06
				autor: Bogdan9999
				Najlepsze lampy do 1 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-03-21 00:15
				autor: Patryk-
				Szczerze to jeszcze nie wiem czy je założe,wziąłem bo za 50zł to fajny komplet i nic nie połamane
			 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-03-21 00:48
				autor: Bogdan9999
				Probe z nimi wygląda rewelacyjnie moim zdaniem sam takie założę 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-07-16 21:25
				autor: Patryk-
				No i udało się w końcu ruszyły prace i efekt dzisiejszej walki....Probek został odrestaurowany, lakier zawias, wydech przelot 3 " dla uśpienia czujności końcowy tłumik został seryjny, lampy USA, wystrojony na 2,5 bar, od 3 tys, robi się już wesoło (przez co musiałem zamontować maskę z tlenem w daszku przeciwsłonecznym ściągniętym z USA z limitowanej wersji MIG 21) felgi seria (nie długo) jeszcze tylko audio i ciemne szybki.  Moc niestrety nie smierzona z powodu braku trakcji na hamowni....Albo rolki zaciera, albo kończą się opony i tak w kółko ..... Zapraszam do oglądania  
 
  
Tym tematem, niestety  zamykam moją galerię i nic już się w niej nie będzie działo....
Image schack czy jak to się zwie poszło w ch...ja i większość zdjęć albo nie ma albo trzeba pobierać więc zrobie na spokojnie nową ładną, aktualną 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-07-16 21:48
				autor: Kocureq
				W końcu dobrze zrobiony projekt. Widać pracę od podstaw, spójnie, porządnie zrobiona buda, potem felgi odrestaurowane, wnętrze i dopiero silnik - a nie tylko kręcenie mocy a z podłogi sito.
No i porządny tuner mierzy auto i wrzuca wykres - tu widać profesjonalizm PAtryka. 
Brawo, wyjątkowy projekt na tym forum. Oby się rozwijał!!
			 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-07-16 23:45
				autor: Patryk-
				Kocur z krzesła spadłem dosłownie 
 
Dzięki za opinie, trochę temat stał bo sam widzisz że chromy pochłonęły masę $
 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-08-23 22:08
				autor: Wosek
				Tak kapkę abstrahując od tematu - skąd wytrzasnąłeś model Probka? 

 Moja kobieta już pół roku chce mi kupić i nigdzie nie może znaleźć więc bym jej coś podpowiedział 
 
PS. Wykres świetny xD
 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-09-12 13:30
				autor: Patryk-
				Model kupilem chyba na forum o ile dobrze pamietam. . . Na allegro kiedys byla jedna sztuka ale to daaawno.
Mala aktualizacja.są fanty. Mam nadzieje ze dobre 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-09-14 00:46
				autor: lukasz16m
				Widze że ostro poczynasz zę swoją jedyneczką.Ja swoją właśnie kończę składać, w sumie to już kosmetyka i dostrajanie silnika.Silnik już w budzie czy jeszcze nie?
			 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-10-10 19:39
				autor: Patryk-
				-- oryginalny post 2014-09-14 09:16 --
Hej, Silnik nie w budzie, bo został jednak na lakierowanie.... 
 
 
Ostro to chyba jednak za dużo powiedziane 

 wszystko trwa wieki, ciągły brak czasu 
 
 
Apropo chyba kiedyś mi pisałeś o wężykach a ja nawet nie odp. Jeśli Ci t jeszcze potrzebne to za tydzień będę mógł zobaczyć, ale pewnie sam ogarnąłeś temat
-- dodano 2014-10-10 19:39 --
miałem już do niej nic nie wrzucać, ale tak przed weekendowo wygrzebałem parę zdjęć. W sumie to nic na nich nie widać ale zawsze coś  

 ... Obecnie Gtek jest już daaaawno po blacharce, pocięty, popiaskowany, pospawany, zabezpieczony, z wyciętymi szybami, pomalowany podkładem i czeka na czarny lakier.
 
			 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-10-11 18:32
				autor: Wosek
				Naprawdę, pozazdrościć zapału i efektów 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-10-11 18:34
				autor: Sallmo
				Superr  , oby tak dalej 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-10-11 21:29
				autor: Lukasz
				No w końcu jest światłość w tunelu 

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-10-12 02:27
				autor: Maxxum
				Lubię oglądać takie fotorelacje  
 
 
Czekamy na następne  

 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-10-12 20:04
				autor: resko
				Oj Patryk,ja prędzej dziadkiem zostanę zanim ty ją dokończysz 

 Kurcze zajrzałem z myślą,że już śmigasz a tu jeszcze daleka droga.
 
			
					
				Re: Patryk-
				: 2014-10-12 23:18
				autor: Patryk-
				hmmmm czy ja wiem...może nie taka daleka 

 niestety praca pochłania większość czasu, do tego dojazd 50km do probe też wcale nie pomaga w pracy  
