Strona 9 z 9
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:04
				autor: wojtas89
				na szerokość jest spoko, ale na wysokość mógł by być większy, większy += lepszy 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:06
				autor: S_H_A_D_O_W
				Za duzy IC to wieksza turbodziura, zobaczymy jak ten sie sprawdzi
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:10
				autor: wojtas89
				Jeździłem z Lukaskiem 1gt i nie było dużej turbodziury 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:17
				autor: Patryk-
				jak wszystko złożysz do "kupy" 

 to powiedz jak sie sprawuje...skoro zwiększa turbodziurę to po co to montować?? już 
nierozumiem 
 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:19
				autor: karolo
				
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:34
				autor: Patryk-
				niechce ci już tu śmiecić 

 ale dziura to jest  w d..pie a chłop to chyba 
wolał by szparke  

  montuj wszystko i opisuj wrażenia a nie dziury w całym szukasz 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:37
				autor: S_H_A_D_O_W
				Aby uniknac wiekszej turbodziury nalezy zwiekszyc cisnienie doladowania. IC bedzie w lepszym miejscu i jest wiekszy od serii, doladowanie powinno oscylowac ok 1 bara.
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-08-24 22:40
				autor: karolo
				hehe a ja mialem na mysli turbo dziure przeciez 
 
ehh narod nam sie gorszy oj gorszy 
 
 
no zdam relacje jak bedzie smigac ale odnosnie samego coolera ciezko bede mial ocenic poprawe bo auto bedzie zupelnie inaczej jezdzic za racji sprzegla mocnego i lekkiego kola 

 zreszta moze i wydech bedzie odetkany 

w moim topicu offy mile widziane 

 ja nie z tych obrazalskich 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-06 01:54
				autor: S_H_A_D_O_W
				
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-06 10:00
				autor: OLEY
				Hmm...
No bardzo jestem ciekaw jak to "zagada".
Będziesz próbował sił na hamowni?
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-06 10:54
				autor: karolo
				narescie update 
 
 
 
 no najbardziej jestem ciekaw jak sie spisze docisk i tarcza z 3.0 v6 hehe 
 
OLEY pisze:Będziesz próbował sił na hamowni?
 tak 

 postaram sie przed zima pojechac na rolki 

 poki co jeszcze pozostaje calkowicie odetkac wydech i zrobic dolot troche inny 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-06 15:43
				autor: Bogdan9999
				Dajcie dobre łożysko oporowe do sprzęgła żadne plastykowe 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-06 15:55
				autor: Dee Jay
				Kurde chciałbym by u mnie prace tak szybko szły. A tak mimo te mój stoi obok twojego to żadnej aktualizacji u mnie nie widze 
 
Na hamownie to i ja się wybiorę  

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-06 21:20
				autor: karolo
				Twoj tez bedzie smigal 

 mody sie pokonczy i bedzie oki 
 
a na rolki to zawsze razniej na pare aut jechac 

 chyba lans do Kielc sie zanosi  

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-09 17:49
				autor: Dee Jay
				Kiedy auto będzie skończone? Jestem ciekawy jaki efekt będzie 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-09-09 19:01
				autor: karolo
				Na spocie bede juz 2.2 
 
dzis dostalem smutna wiadomosc gdyz pomiar mocy w kielcach jest poza zasiegiem zwyklego smiertelnika 

 trzeba szukac dalej hamowni z normalna cena  

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2009-10-25 09:42
				autor: mlody1921
				Spokojnie zadzwonimy do kolegów z ożarowa i sie wymaści pomiarek
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2010-01-30 13:30
				autor: karolo
				
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2010-05-16 21:38
				autor: Spider33
				Już chyba wiem dlaczego nie jeździsz nim w zimę  

 Mnie ch.. strzela jak zahaczę spodem o coś... Nie wiem jak ty to wytrzymujesz  

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2010-05-22 10:04
				autor: karolo
				
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2010-05-23 00:05
				autor: Prezes
				
Gleba kozak 

 , do lansu się nadaje doskonale. 

 
			 
			
					
				Re: karolo
				: 2010-05-29 17:59
				autor: karolo
				autko tymczasowo wrocilo na fabryczne felgi  89r 
 
lekkie zmiany za czas niedlugi nastapia 
