Re: Dymi jak z komina
: 2013-09-04 19:58
nie dyskutuj. romas wie lepiej. zawsze
Jakie ty masz doświadczenie?Ze po remoncie zrobiłes 10 tys?Jak kupi dobry silnik to zapewniam cie ze zrobi nim wiecej niż takim po remoncie.Tu masz multum tematów .https://www.google.pl/#q=silnik+po+remoncie+kopci tysiąc razy bym wolał ten silnik z przebiegiem 150 tys niż po remoncie.Tu masz link. http://autokult.pl/2012/03/21/co-warto- ... a-poradnik Kozioł 23 tu masz fajny silnik http://allegro.pl/ford-probe-98-2-5-sil ... 72222.htmlRomas pisze:A ja z doświadczenia wiem ze lepiej zrobić remont, tym bardziej ze znam te silniki
Akurat Ty nie musisz wiedzieć, wystarczy że popytasz ludzi z tego forum którzy u mnie robili swoje probasy i nie tylkobatigol67 pisze:Jakie ty masz doświadczenie?
To znajdź dobrego FS-a... bo widzę że nawet nie umiesz czytać skoro proponujesz KL-kębatigol67 pisze:Jak kupi dobry silnik to zapewniam cie ze zrobi nim wiecej niż takim po remoncie
Popieram.mysz pisze:Ja bym się nawet nie zastanawiał, tylko zrobił kompletny remont starego silnika. Koszty podobne, a przynajmniej wiesz co masz.
Popieram.glodzillaryki pisze:nie piszcie bredni ze fabryka składa najlepiej i lepszy stary ale jary ( teoretycznie ) niz po remoncie chociaz by tego co w silniku jest zuzyte
co do fabryki..... mozna lepiej - mozna zwiekszyc moc mozna uzyc nawet lepszych podzespołów i zwekszyc zywotnosc silnika a fabrycznie jest ,,,, nie zawsze najlepiej![]()
Popieram.Kocureq pisze:ale za to będzie na częściach które są nowe a nie mają 150 tysięcy przebiegu. Generalnie zawsze pewniejszy jest remont, ale zwykle nie jest tańszy
Wyremontować.Koziol93 pisze:czy za te 2 tysiące wyremontować stary silnik który ma już nabite ponad 250 000(a skóra w idealnym stanie <3).
glodzillaryki pisze:no i...... kupujac silnik do probe nie kupujemy zwykle od takiego ,,,, powiedzmy piecio letniego co sie zwypadkował ,,,, tylko kilkunasto ...letniego co zwykle zzarła rdza i poszedł przez to na czesci
tak, fabryka szczyt mozliwosci technicznych, dokladnosci i wszystkiegoKocureq pisze:Złożyć lepiej od fabryki nie złoży, ale za to będzie na częściach które są nowe a nie mają 150 tysięcy przebiegu. Generalnie zawsze pewniejszy jest remont, ale zwykle nie jest tańszy