Strona 9 z 11
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 13:10
				autor: mysz
				Różnica masy jest duża w porównaniu do ory koła. Żadnej czkawki nie ma, wkręca się do samego odcięcia, czyli jest to dosyć nietypowe jak na fsa
To o czym piszesz jest typowe dla lżejszego koła zamachowego
Fotka poglądowa jak dupa przysiadła. Wiem, jest brudny, ale nie zamierzam go póki co myć 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 13:13
				autor: abramowicz
				Mi daszki się podobają, ogólnie jest bardzo ładny (nawet nie umyty) 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 13:47
				autor: duracell
				mysz pisze: wkręca się do samego odcięcia, czyli jest to dosyć nietypowe jak na fsa
Kto Ci takich herezji naopowiadał ? Mechanik czasu ? 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 14:10
				autor: mysz
				Zakręć do ponad 6 tys obr/min fsa jadąc na 4 biegu 

 ostrzegam, że łatwo nie będzie 

 Spadek momentu powyżej 5500 obr/min jest bardzo duży, do tego długa skrzynia, więc lekko nie jest.
 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 18:48
				autor: duracell
				Żeby bujnąć się na 4 biegu musiałbym jechać kilkanaście kilometrów od domu bo u siebie nie mam gdzie.
Na 3 do odcinki spoko, 150 to jeszcze nie prędkość 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 19:07
				autor: Spider33
				duracell pisze:Żeby bujnąć się na 4 biegu musiałbym jechać kilkanaście kilometrów od domu bo u siebie nie mam gdzie.
Na 3 do odcinki spoko, 150 to jeszcze nie prędkość 

 
Lewarek z biedry, koła do góry i nawet na 5 odcina będzie. Do czasu aż sie olej nie skonczy albo silnik zagotuje. Ale stawiam że 1 opcja wcześniej nastąpi 

 Dobrze Mysza ze piszesz takie rzeczy bo wiem od kogo pod żadnym pozorem w przyszłosci nie kupować części silnikowych.
 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 20:32
				autor: duracell
				Też myszorka dodam na czarną listę 

 trza zachować ostrożność 

Podlewarowane Probe lewarkiem z Biedronki powinno obrócić zegary 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-03 20:50
				autor: mysz
				Ale Pany, ja nie zamierzam rozbierać silnika na części 

 Jestem z niego bardzo zadowolony, osiągi nadzwyczaj dobre, oleju dolewać nie muszę, więc niestety 
 
Chyba, że chcecie mam "zapasowy" silnik u Krecia w piwnicy z padnięta uszczelką, wysranymi uszczelniaczami i pierścieniami- on swego czasu też latał po 220kmh 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-16 23:32
				autor: mysz
				Jako, że ostatnio probas był na podnośniku cyknąłem parę fotek zawiasu. Jak widać wszystko w najlepszym porządku, niemal jak w nowym aucie 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-16 23:38
				autor: cuba27
				Masa wrogiem osiągów a rdza podobno lżejsza od włókna węglowego
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-17 06:25
				autor: Sallmo
				Nie jest źle, troszku towotu by nie skrzypiał i będzie jak nowy 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-17 07:20
				autor: infernoblade
				Tak, jasne, opowiadaj co to za trup? Kupiłeś drugiego?
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-17 08:30
				autor: Sallmo
				Jaki trup, dobry stan tylko niewielkie wikwity rdzy są 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-17 09:02
				autor: Spider33
				Gdybyś w razie sprzedawał biorę komplet zawiasu tył plus osłona baku.
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-17 09:30
				autor: KrecioPL
				Jakby co - auto ze zdjęć jest bordowe a nie czerwone... Myszakowi się Prima Aprilis włączył
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-17 10:22
				autor: Sallmo
				A gdzie tam bordo?? Jak sam brąz widać 

Żeś mnie podkupił z zawiasem:(
 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-02-18 10:53
				autor: Lukasz
				Ładnie to się było smiac z rdzewiwjacych jedynek.swoja drogą sie troche na duchu podniósł em 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 00:12
				autor: Kamil234
				Jakie konkretnie amory na tył z KYB dostałeś, jaki nr katalogowy?:) od starych dużo się różniły ?
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 01:01
				autor: mysz
				Kamil234 pisze:Jakie konkretnie amory na tył z KYB dostałeś, jaki nr katalogowy?:) od starych dużo się różniły ?
Nie mam amorów KYB, tylko service parts. Nie wiem jaki nr katalogowy. Były identyczne jak ory amory (poza tym, że ory były olejowe, a te są gazowo-olejowe).
 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 13:03
				autor: Kamil234
				Hmm i w jakiej cenie były te service parts.  gazowo-olejowe?
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 14:54
				autor: KrecioPL
				A tak w ogóle - numery są Ci potrzebne ze względów czysto informacyjnych czy potrzebujesz kupić?
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 17:10
				autor: mysz
				Z tego co pamietam to 120zł/szt
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 17:33
				autor: Kamil234
				KrecioPL pisze:A tak w ogóle - numery są Ci potrzebne ze względów czysto informacyjnych czy potrzebujesz kupić?
Potrzebuję kupić takie jak mówicie do przed liftu, aby przez przypadek nie kupić wyższych amorów, tylko takie  jak były w 93 r. 

 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 17:40
				autor: KrecioPL
				Kamil234 pisze:Potrzebuję kupić takie jak mówicie do przed liftu, aby przez przypadek nie kupić wyższych amorów, tylko takie  jak były w 93 r. 

 
Napisz do Michała na 
biuro@mazdaparts.pl
I powiedz że potrzebujesz amory przednie do MX-6 przedlift. I po temacie.
 
			 
			
					
				Re: mysz
				: 2017-03-01 17:41
				autor: Kamil234
				Dzwoniłem właśnie nie dawno i mają mi dać odpowiedź. Dzięki tak w ogóle za informacje gdzie szukać