Strona 9 z 10
: 2008-06-11 13:11
autor: Pelot
ja tez jestem posiadaczem jamexów, przejechałem około 30kkm,
astro pisze:Ja mam 17" z profilem 45
to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35

: 2008-06-11 13:26
autor: guciek
Ja od roku jezdze na jamexsach i jestem zadowolony tym bardziej ze ja te sprezyny mam przycięte jeszcze .kółka mam 17stki z profilem 50.I wszystko miesci sie na styk

: 2008-06-11 14:42
autor: Astro
sawmaster pisze:złe opinie czytałem o Jamexach
Chcesz wydać kasę na H&R nie ma problemu.
ja tez jestem posiadaczem jamexów, przejechałem około 30kkm,
astro napisał(a):
Ja mam 17" z profilem 45
to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35
30 tyś na jamexach

chyba dobrze wybrałem

U mnie osiadło 2cm. Szczerze to miałem nadzieje ze usiądzie koło 4cm i nie wiem co teraz zrobić

: 2008-06-13 09:54
autor: guciek
Astro pisze:sawmaster pisze:
U mnie osiadło 2cm. Szczerze to miałem nadzieje ze usiądzie koło 4cm i nie wiem co teraz zrobić

Jak to co

szlifiere do reki i uciąć
jednego zwoja 
moj spadl 5cm
: 2008-06-13 11:38
autor: Sqad
Chcecie się pozabijać na drzewach proszę bardzo.
Widać z tego miejsca zaczyna się robić tandeta i calibra team. Cięcie sprężyn i tym podobne.
: 2008-06-13 14:31
autor: Kędziorek
Ludzie, bez przesady, szlifiera i cięcie zwoi to najgorszy możliwy sposób, naprawdę szkoda Wam nawet te 350zł na Jemexy??
Tak jak Sqad napisał, można się pozabijać.
: 2008-06-13 14:50
autor: Astro
Kędziorek - czytaj

Ja mam Jamexy i siadło 2 a nie 3,5

: 2008-06-13 14:54
autor: Kędziorek
To wcale nie znaczy, że lepiej obciąć

: 2008-06-13 15:00
autor: Astro
Zgadza się, ale nadal nie wiem co zrobić żeby było niżej

: 2008-06-13 15:16
autor: Drzymek
Widziałem pewien sposób w TV. Gościu ścisnął sprężynę na prasie i ją rozgrzał palnikiem. Sprężyna się odkształciła i faktycznie samochód stał niżej, ale nie wiem jak jest wtedy z charakterystyką ugięcia takiej sprężyny. Czy jest ona sztywniejsza i jak się zmienia jej progresywność ścisku.
Samochód usiadł Ci 2cm dlatego że fabryczne sprężyny z upływem lat straciły troszkę na swojej sztywności i same się obniżyły. Na chłopski rozum możesz bardzo mocno skręcić klamrami sprężynę tak żeby samochód dotykał ziemi podwoziem i pozostawić tak na tydzień. Potem jak zdejmiesz klamry to być może sprężyna będzie troszkę bardziej ściśnięta niż jak była fabrycznie wypuszczona i jej wyjściowa pozycja będzie bardziej skompresowana. To są tylko moje rozważania, nie poparte żadnym konkretnym przykładem. Ale zastanówcie się co dzieje się ze sprężyną od długopisu którą całkowicie ściśniecie...
: 2008-06-13 15:21
autor: pytlar
Drzymku, zebys zostawil tak scisnieta sprezyne moze na pare miesiecy to by sie odkrztalcila, ale po tygodniu to wątpie...
obcinanie sprezyn - mogdy w życiu!!
a po co wy w ogóle chcecie tak obnizac autko?? przecież to nic ani fajnego ani miłego

: 2008-06-13 15:25
autor: Astro
Drzymek ktoś kiedyś mi wspominał ze w maluchu sprężyny związywali paskami se skóry i startowali w rajdach. Paski czasem pękały i sprężyna wracała do swojej poprzedniej postaci (takie gwintowane zawieszenie w PRL'u). Myślałem że jest jakiś bardziej "profesjonalny" sposób na obniżenie zawieszenia.

Ale coś mi się zdaje ze bez gwintowanego zawieszenia to nie uzyskam tego co chcę
a po co wy wogole chcecie tak obnizac autko?? przecierz to nic ani fajnego ani miłego
odezwał się ten co mu auto nie robi za glebogryzarkę

: 2008-06-13 16:13
autor: guciek
ja mam obciete ale NIE normalne sprezyny tylko te jamexsy obciąłem je zaraz po zakupie bo niestety za wyskoko tez stał

: 2008-06-13 20:34
autor: Sqad
Lubisz to suko, rżnij mnie

: 2008-06-13 20:50
autor: Kocureq
Piłeś coś czy ktoś się na konto włamał?

: 2008-06-13 20:59
autor: Sqad
Nie no jak czytam takie rzeczy to normalnie dramat
: 2008-06-13 23:54
autor: Pelot
a po co je ciąć, mój opadł na glebe tak, że nie da się już niżej

: 2008-06-14 00:08
autor: Pluto
WOW

tuning full profeska widze

: 2008-06-14 13:54
autor: Dee Jay
Co wy chcecie od chłopaka przecież wykazał się wiedzą i zdolnościami manualnymi prawdziwego tjunera. To wymaga więcej pracy niż kupienie od razu niższych sprężyn.
Chyba sam zacznę produkować sprężyny obniżające
Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle

: 2008-06-14 14:48
autor: Astro
Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle
Ja swoje zostawiłem na zimę

zmienię koła na zimowe to od razu zmienię też sprężyny na zimowe i zimowy olej

Nie polecam pozbywania się działających części

: 2008-06-14 23:33
autor: isladelmorte
Witam!
Ma ktoś może sprężynki "MTS Technik" i może coś o nich powiedzieć, czy są dobre, bo o jamexach się już naczytałem a znalazłem te i może będą lepsze
http://www.venom24.pl/ford-probe-25v6-3 ... Csid=27707
: 2008-06-15 11:38
autor: guciek
Sqad pisze:Lubisz to suko, rżnij mnie

hehehhe widze miłosnika dobrego kina
Nie no jak czytam takie rzeczy to normalnie dramat

Re: Obnicha - poradźcie
: 2009-10-17 17:01
autor: kowal-szeryf
Z tańszej półki słyszałem o JAMEXach i MTS, zamierzam tez obniżyć ...Co polecicie?
Re: Obnicha - poradźcie
: 2009-10-17 17:19
autor: Dee Jay
Jamex i MTS to ta sama firma która swoje wyroby sprzedaje pod 2 nazwami. Nie ma znaczenia które kupisz bo będziesz miał tylko pudełko z innym napisem. Co do opinii to poczytaj na tej samej stronie temat o obniżaniu. Tam jest wszystko opisane. Nie polecam nikomu.
Re: Obnicha - poradźcie
: 2009-10-22 19:50
autor: wazir
Tak sie zastanawiam jak wy przejedziecie przez cycki( leżących policjantów) skoro ja na seryjnym twardym i tak mocno niskim zawieszeniem czepiam na dorodniejszej cycy (chyba że na podlasiu jakieś one dużo dorodniejsze).
A jak macie V6
załużcie od 2.0 i bedzie niżej... I jak na odwrót to bedzie twardziej o ile sie nie myle
