Strona 9 z 10

: 2008-06-11 13:11
autor: Pelot
ja tez jestem posiadaczem jamexów, przejechałem około 30kkm,
astro pisze:Ja mam 17" z profilem 45
to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35 :lol:

: 2008-06-11 13:26
autor: guciek
Ja od roku jezdze na jamexsach i jestem zadowolony tym bardziej ze ja te sprezyny mam przycięte jeszcze .kółka mam 17stki z profilem 50.I wszystko miesci sie na styk :)

: 2008-06-11 14:42
autor: Astro
sawmaster pisze:złe opinie czytałem o Jamexach
Chcesz wydać kasę na H&R nie ma problemu.
ja tez jestem posiadaczem jamexów, przejechałem około 30kkm,
astro napisał(a):
Ja mam 17" z profilem 45

to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35


30 tyś na jamexach :shock: chyba dobrze wybrałem :P
U mnie osiadło 2cm. Szczerze to miałem nadzieje ze usiądzie koło 4cm i nie wiem co teraz zrobić :twisted:

: 2008-06-13 09:54
autor: guciek
Astro pisze:
sawmaster pisze: U mnie osiadło 2cm. Szczerze to miałem nadzieje ze usiądzie koło 4cm i nie wiem co teraz zrobić :twisted:
Jak to co :twisted: szlifiere do reki i uciąć jednego zwoja :wink: moj spadl 5cm

: 2008-06-13 11:38
autor: Sqad
Chcecie się pozabijać na drzewach proszę bardzo.
Widać z tego miejsca zaczyna się robić tandeta i calibra team. Cięcie sprężyn i tym podobne.

: 2008-06-13 14:31
autor: Kędziorek
Ludzie, bez przesady, szlifiera i cięcie zwoi to najgorszy możliwy sposób, naprawdę szkoda Wam nawet te 350zł na Jemexy??

Tak jak Sqad napisał, można się pozabijać.

: 2008-06-13 14:50
autor: Astro
Kędziorek - czytaj :P :P Ja mam Jamexy i siadło 2 a nie 3,5 :P

: 2008-06-13 14:54
autor: Kędziorek
To wcale nie znaczy, że lepiej obciąć :P

: 2008-06-13 15:00
autor: Astro
Zgadza się, ale nadal nie wiem co zrobić żeby było niżej :roll:

: 2008-06-13 15:16
autor: Drzymek
Widziałem pewien sposób w TV. Gościu ścisnął sprężynę na prasie i ją rozgrzał palnikiem. Sprężyna się odkształciła i faktycznie samochód stał niżej, ale nie wiem jak jest wtedy z charakterystyką ugięcia takiej sprężyny. Czy jest ona sztywniejsza i jak się zmienia jej progresywność ścisku.

Samochód usiadł Ci 2cm dlatego że fabryczne sprężyny z upływem lat straciły troszkę na swojej sztywności i same się obniżyły. Na chłopski rozum możesz bardzo mocno skręcić klamrami sprężynę tak żeby samochód dotykał ziemi podwoziem i pozostawić tak na tydzień. Potem jak zdejmiesz klamry to być może sprężyna będzie troszkę bardziej ściśnięta niż jak była fabrycznie wypuszczona i jej wyjściowa pozycja będzie bardziej skompresowana. To są tylko moje rozważania, nie poparte żadnym konkretnym przykładem. Ale zastanówcie się co dzieje się ze sprężyną od długopisu którą całkowicie ściśniecie...

: 2008-06-13 15:21
autor: pytlar
Drzymku, zebys zostawil tak scisnieta sprezyne moze na pare miesiecy to by sie odkrztalcila, ale po tygodniu to wątpie...


obcinanie sprezyn - mogdy w życiu!!

a po co wy w ogóle chcecie tak obnizac autko?? przecież to nic ani fajnego ani miłego :P :P :twisted:

: 2008-06-13 15:25
autor: Astro
Drzymek ktoś kiedyś mi wspominał ze w maluchu sprężyny związywali paskami se skóry i startowali w rajdach. Paski czasem pękały i sprężyna wracała do swojej poprzedniej postaci (takie gwintowane zawieszenie w PRL'u). Myślałem że jest jakiś bardziej "profesjonalny" sposób na obniżenie zawieszenia. :roll: Ale coś mi się zdaje ze bez gwintowanego zawieszenia to nie uzyskam tego co chcę :twisted:
a po co wy wogole chcecie tak obnizac autko?? przecierz to nic ani fajnego ani miłego
odezwał się ten co mu auto nie robi za glebogryzarkę :lol: :lol:

: 2008-06-13 16:13
autor: guciek
ja mam obciete ale NIE normalne sprezyny tylko te jamexsy obciąłem je zaraz po zakupie bo niestety za wyskoko tez stał :wink:

: 2008-06-13 20:34
autor: Sqad
Lubisz to suko, rżnij mnie :lol:

: 2008-06-13 20:50
autor: Kocureq
Piłeś coś czy ktoś się na konto włamał? :)

: 2008-06-13 20:59
autor: Sqad
Nie no jak czytam takie rzeczy to normalnie dramat

: 2008-06-13 23:54
autor: Pelot
a po co je ciąć, mój opadł na glebe tak, że nie da się już niżej :lol:

: 2008-06-14 00:08
autor: Pluto
WOW :shock: tuning full profeska widze :roll:

: 2008-06-14 13:54
autor: Dee Jay
Co wy chcecie od chłopaka przecież wykazał się wiedzą i zdolnościami manualnymi prawdziwego tjunera. To wymaga więcej pracy niż kupienie od razu niższych sprężyn. :D

Chyba sam zacznę produkować sprężyny obniżające :mrgreen:
Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle :twisted:

: 2008-06-14 14:48
autor: Astro
Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle

Ja swoje zostawiłem na zimę :P zmienię koła na zimowe to od razu zmienię też sprężyny na zimowe i zimowy olej :twisted: Nie polecam pozbywania się działających części :P

: 2008-06-14 23:33
autor: isladelmorte
Witam!
Ma ktoś może sprężynki "MTS Technik" i może coś o nich powiedzieć, czy są dobre, bo o jamexach się już naczytałem a znalazłem te i może będą lepsze
http://www.venom24.pl/ford-probe-25v6-3 ... Csid=27707

: 2008-06-15 11:38
autor: guciek
Sqad pisze:Lubisz to suko, rżnij mnie :lol:
hehehhe widze miłosnika dobrego kina :lol: :1111_ok:

Nie no jak czytam takie rzeczy to normalnie dramat :wink:

Re: Obnicha - poradźcie

: 2009-10-17 17:01
autor: kowal-szeryf
Z tańszej półki słyszałem o JAMEXach i MTS, zamierzam tez obniżyć ...Co polecicie?

Re: Obnicha - poradźcie

: 2009-10-17 17:19
autor: Dee Jay
Jamex i MTS to ta sama firma która swoje wyroby sprzedaje pod 2 nazwami. Nie ma znaczenia które kupisz bo będziesz miał tylko pudełko z innym napisem. Co do opinii to poczytaj na tej samej stronie temat o obniżaniu. Tam jest wszystko opisane. Nie polecam nikomu.

Re: Obnicha - poradźcie

: 2009-10-22 19:50
autor: wazir
Tak sie zastanawiam jak wy przejedziecie przez cycki( leżących policjantów) skoro ja na seryjnym twardym i tak mocno niskim zawieszeniem czepiam na dorodniejszej cycy (chyba że na podlasiu jakieś one dużo dorodniejsze).
A jak macie V6 załużcie od 2.0 i bedzie niżej... I jak na odwrót to bedzie twardziej o ile sie nie myle :mrgreen: