Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Dziś zaliczona trasa około 200km.
Autko pięknie się sprawuje.
Przykład:
We Włocławku jest niewielki odcinek nowej obwodnicy,zawsze osiągałem tam prędkość około 160-165km/h, dziś było koło 180km/h i odpuściłem bo ciągle szedł bo ciagle szedł.
P.S. Kiedyś przy 3000 obrotów miałem nie całą 100, teraz mam 100 z kawalkiem,czy ta puszka może mieś wpływ na to??
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięx mbmaster
Autko pięknie się sprawuje.
Przykład:
We Włocławku jest niewielki odcinek nowej obwodnicy,zawsze osiągałem tam prędkość około 160-165km/h, dziś było koło 180km/h i odpuściłem bo ciągle szedł bo ciagle szedł.
P.S. Kiedyś przy 3000 obrotów miałem nie całą 100, teraz mam 100 z kawalkiem,czy ta puszka może mieś wpływ na to??
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięx mbmaster
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie (IMHO)Kędziorek pisze:P.S. Kiedyś przy 3000 obrotów miałem nie całą 100, teraz mam 100 z kawalkiem,czy ta puszka może mieś wpływ na to??
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=8774
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sprawdzałeś na zimnym czy rozgrzanym silniku??luki55 pisze:witam sprawdzałem dziś u siebie czy otwierają się oba vrisy i okazało się że
otwiera mi się tylko jeden ten koło przepustnicy stoi i otworzyłem go na stałe i powie wam że czuć poprawe moje pytanie brzmi; czy ten vris może być otwarty na stałe czy nic sie nie stanie???
Temp silnika nie powinna miec wplywu. Co do pytania czy jak na stale zostawisz Vris 2 nic sie nie stanie to jest tak... na 99% nic sie nie stanie poza zwiekszonym apetytem na paliwo oraz zamuleniem silnika przy obrotach do 4250.
Niewiem czy to wazne ale zanim zdecydujecie sie na uklad poponowalbym maly tescik solenoidow czyli odpinamy kostke od przepystnicy (ta szeroka) i Jesli solenoidy sa sprawne Vrisy smigaja na postoju jak trzeba. Niezapominajcie ze czasem solenoidy wam siadaja ze starosci wiec warto je sprawdzic bo komp moze dzialac ale same przepustnice Vrisow nie.
Pozdro
Niewiem czy to wazne ale zanim zdecydujecie sie na uklad poponowalbym maly tescik solenoidow czyli odpinamy kostke od przepystnicy (ta szeroka) i Jesli solenoidy sa sprawne Vrisy smigaja na postoju jak trzeba. Niezapominajcie ze czasem solenoidy wam siadaja ze starosci wiec warto je sprawdzic bo komp moze dzialac ale same przepustnice Vrisow nie.
Pozdro
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No i stał się problem...
po pierwsze mam jakiś dziwny komp, jakis KLE4
po drugie aby się do niego dobrać musze przejść przez jakąś blache, która broni dostepu do tego kompa.. a przykręcona jest śrubami, które muszę chyba boschem upierd...c...
Wy tez tak macie?? bo na opisie, było sciagamy konsole i mamy kompa na wierchu a u mnie KATASTROFA.
Najbardziej mnie martwi ten komputer czy aby do niego mozna podpiąć to urzadzonko i nie stanie się jeden wielki zonk..
Na opisie mbmastera, sa opisane wtyczki kompa i rozumiem ,że liczy się te wtyczki od lewej tak?? i piny na wtyczkach tak samo??
po pierwsze mam jakiś dziwny komp, jakis KLE4
po drugie aby się do niego dobrać musze przejść przez jakąś blache, która broni dostepu do tego kompa.. a przykręcona jest śrubami, które muszę chyba boschem upierd...c...
Wy tez tak macie?? bo na opisie, było sciagamy konsole i mamy kompa na wierchu a u mnie KATASTROFA.
Najbardziej mnie martwi ten komputer czy aby do niego mozna podpiąć to urzadzonko i nie stanie się jeden wielki zonk..
Na opisie mbmastera, sa opisane wtyczki kompa i rozumiem ,że liczy się te wtyczki od lewej tak?? i piny na wtyczkach tak samo??
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Ada, jak masz możliwość to zapodaj fotkę miejsca gdzie dobierasz się do tego kompa lub dokładny opis którędy do niego chcesz się dostać.
Jedyne co mi w tym momencie przychodzi do głowy i jest osłonięte blachą i przykręcone tak, że trzeba zrywać lub ciąć śruby, to immo.
Komp po zdjęciu środkowej konsoli osłaniającej radio i nawiewy jest dosłownie na wierzchu.
Jedyne co mi w tym momencie przychodzi do głowy i jest osłonięte blachą i przykręcone tak, że trzeba zrywać lub ciąć śruby, to immo.
Komp po zdjęciu środkowej konsoli osłaniającej radio i nawiewy jest dosłownie na wierzchu.
Ford Probe 2.0 '94r.
Ta blacha to w sumie nic, bo wezmę i śruby odetnę boschem, a blacha ta bezpośrednio zabezpiecza właśnie wejście wtyczek do kompa. cała rzecz w tym, że te śruby mają okragłe główki i nijak je odkrecić, ale z tym spox.
Najgorsza sprawa z tym co napisał mbmaster.. że opis podłączeń nie pasuje do mojego kompa KATASTROFA....
Voodoo napewno dostałem się do kompa bo odczytałem nazwę kompa czyli KLE4..
Najgorsza sprawa z tym co napisał mbmaster.. że opis podłączeń nie pasuje do mojego kompa KATASTROFA....
Voodoo napewno dostałem się do kompa bo odczytałem nazwę kompa czyli KLE4..
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Nie calkiem mozna sprobowac na dziko. Kable od vrisow mozna zlokalizowac po kolorze Widac je przy silniku. +mamy w tym samym miejscu - iminus tez Teraz tylko Tacho i TPS a obstawiam ze masz takie samo podlaczenia jak Goncia i Indii i Kędziorek. Oni tez USA maja wiec pewnie duzej roznicy nie bedzie. Nie pękajcie na robocie
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
moge pomuc, tylko to cięzko tak przez gg wytłumaczyć, moze jutro z do południa bede to moze komus pomoge ,
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/