Strona 10 z 17
: 2007-05-24 21:31
autor: Lisiu
fajny, tylko mogła by być troszkę lepsza jakość bo w ujęciu liczników podczas przyspieszania nic nie widać...

: 2007-05-24 21:39
autor: Lukask
Mam w lepszej jakości ale za duży jest ten był pod google kompresowany

: 2007-05-24 21:59
autor: Drzymek
Wrzuć w dobrej jakości sam filmik z kamerą w środku jak probek przyspiesza.
: 2007-05-24 22:08
autor: Lukask
: 2007-05-24 22:11
autor: Drzymek
A ważyłeś już furę?
: 2007-06-15 21:00
autor: Lukask
Żeby nie było że w projekcie nic się nie dzieje to mogę napisać , że dziś przysżły niższe sprężyny na przód JAMEX i wkrótce będę miał w domu zewnętrzny wastegate Turboneticsa

a wtedy mbc idzie w krzaki

: 2007-06-15 21:05
autor: OLEY
Panie!
W jakie krzaki?
Nie wiesz do kogo ma trafić?

: 2007-06-17 16:27
autor: Drzymek
W sklepie turbokillers, były do kupienia zewnętrzne westgate`y, tylko strona na razie nie działa

: 2007-07-05 15:52
autor: KALI
: 2007-07-05 16:29
autor: TYKWA
Kuzwa ladnie to wygláda , na chamskie hamowanie mam nadzieje ze sie Lukas pojawisz ,
PS. Killer sie szykuje , w kazdym znaczeniu tego slowa

: 2007-07-05 16:42
autor: Lisiu
Nieźle to wygląda
Ale jak chcecie zamknąć maskę? Nie jest turbawka za wysoko

: 2007-07-05 16:48
autor: Lukask
Nie jest za wysoko bo ma wystawać nad maskę żeby ją lepiej studziło

: 2007-07-05 16:52
autor: TYKWA
se zrobi dziure , se zamknie
czyli mam rozumiec stage2 skonczone prawie , czyli stage3 mam rozumiec NOS

: 2007-07-05 17:19
autor: Lukask
Nie stage 3 to kolektor dolotowy i większa przepustnica.A potem następne etapy mamy z Kaliim tyle pomysłów, że ten temat będzie pewnie się ciągnął kilka lat

: 2007-07-05 17:22
autor: Flyke
... robota, jestem pelen podziwu , ciekawy tylko jestem ile on bedzie teraz palil

: 2007-07-05 17:25
autor: Robert
2 sprzęgła miesięcznie

: 2007-07-05 17:41
autor: davidlive
No podziwiam panowie waszą prace tylko ciekawy jestem ile ten silnik wytrzyma jeszcze .]
Ciekawi mnie tylko czy aby spaliny nie będą się "zderzać" ze sobą .
Kolektor dolotowy sami będziecie robić czy będzie swap od jakiegos innego autka
pozdro
: 2007-07-05 17:50
autor: pytlar
: 2007-07-05 19:29
autor: mika_vixen
Troszkę ciasnawo się robi koło chłodnicy,niezła grzałka na chłodnice będzie bez taśmy termoizolacyjnej pewnie się nie obejdzie :D
: 2007-07-05 20:25
autor: Drzymek
Wszystko fajnie, ale ja jak zwykle mam jakieś "ale" którego absolutnie proszę nie brać złośliwie.
1. Czy średnica rur kolektora wydechowego nie jest za duża?
Przecież będzie mniejsze ciśnienie spalin, a co za tym idzie mniejsza energia do napędzania jakże dużej turbiny.
2. Czy nasz silnik (4cylindry i maxymalne obroty 6000) jest w stanie efektywnie napędzić tą turbinę?
Czy to nie będzie tak że turbo dopiero zacznie pompować od 4000obr a silnik będzie już zdychać przy 5500?
3. Wypuszczając turbinę ponad maskę bierzemy chłodne powietrze. Fajnie. Ale trzeba ciąć dziurę w masce i trzeba też pamiętać o tym że musi być zainstalowany filtr powietrza najlepiej trochę dalej od turbiny żeby się nie spalił albo co... Jak to zamierzacie zrobić, bo chyba nie będzie turba i filtra ponad maską?
4. Kolektory są nie równej długości (zaleca się żeby wszystkie rury były takiej samej długości) mają ostre kąty skrętu i połączone są w taki sposób że "napierają" na siebie, a w dodatku mają jeszcze iść do góry. Gazy nie są przyspieszane ale wzajemnie w siebie uderzają.
To chyba wszystkie moje wątpliwości. Proszę o nie złośliwość z Waszej strony, bo piszę z szacunkiem i bez podtekstów. Oceniam i dyskutuję tylko na temat Waszej roboty. Moim zdaniem zrobiliście krok wstecz w porównaniu do poprzedniej roboty. F2 jest za małym silnikiem do takiego turbo i kolektorów o takiej średnicy. Do tego by się idealnie nadawał R6 z Toyki supry.
No i żywotność silnika drastycznie się skraca, ale to nie jest wada bo trzeba się z tym liczyć przy przeróbkach.
: 2007-07-05 20:44
autor: KALI
Spoko loko

Drzymek cierpliwości efekty już niedługo.

: 2007-07-05 20:47
autor: davidlive
Drzymek pisze:. Moim zdaniem zrobiliście krok wstecz w porównaniu do poprzedniej roboty
Myśle podobnie jak ty ale poczekajmy az chlopaki zajadą na hamownie to się okarze .
pozdro
: 2007-07-05 21:49
autor: Lukask
Drzymek pisze:Wszystko fajnie, ale ja jak zwykle mam jakieś "ale" którego absolutnie proszę nie brać złośliwie.
1. Czy średnica rur kolektora wydechowego nie jest za duża?
Przecież będzie mniejsze ciśnienie spalin, a co za tym idzie mniejsza energia do napędzania jakże dużej turbiny.
2. Czy nasz silnik (4cylindry i maxymalne obroty 6000) jest w stanie efektywnie napędzić tą turbinę?
Czy to nie będzie tak że turbo dopiero zacznie pompować od 4000obr a silnik będzie już zdychać przy 5500?
3. Wypuszczając turbinę ponad maskę bierzemy chłodne powietrze. Fajnie. Ale trzeba ciąć dziurę w masce i trzeba też pamiętać o tym że musi być zainstalowany filtr powietrza najlepiej trochę dalej od turbiny żeby się nie spalił albo co... Jak to zamierzacie zrobić, bo chyba nie będzie turba i filtra ponad maską?
4. Kolektory są nie równej długości (zaleca się żeby wszystkie rury były takiej samej długości) mają ostre kąty skrętu i połączone są w taki sposób że "napierają" na siebie, a w dodatku mają jeszcze iść do góry. Gazy nie są przyspieszane ale wzajemnie w siebie uderzają.
To chyba wszystkie moje wątpliwości. Proszę o nie złośliwość z Waszej strony, bo piszę z szacunkiem i bez podtekstów. Oceniam i dyskutuję tylko na temat Waszej roboty. Moim zdaniem zrobiliście krok wstecz w porównaniu do poprzedniej roboty. F2 jest za małym silnikiem do takiego turbo i kolektorów o takiej średnicy. Do tego by się idealnie nadawał R6 z Toyki supry.
No i żywotność silnika drastycznie się skraca, ale to nie jest wada bo trzeba się z tym liczyć przy przeróbkach.
To jest krok do przodu Drzymku, wszystko w tym etapie jest liczone. Poczynając od średnicy rurek wylotowych aż po dobieranie turbiny. Ta turbina przy naszym silniku swoją maxymalną wydajność osiąga przy 3000 obr i utrzymuje się w tym zakresie do 5700 obr. I już przy 0,7 bara dostarcza więcej powietrza do silnika niż seryjna przy 1,3 bara.Uwierz, że w tym projekcie nic nie jest nieprzemyślaną decyzją co już raz udowodniłem

Kwestia dolotu do turbiny też jest dokładnie przemyślana i mimo tego że jest w górę dzięki owinięciu kolektora taśmą termoizolacyjną wykorzystamy maxymalnie energię spalin.W kolektorze nigdzie nie ma ostrych kątów są ładnie wyprofilowane kolanka, dzięki temu że spaliny napierają na siebie .............. starczy tego sprzedawania wiedzy

: 2007-07-06 01:51
autor: Koszyk
Kalii piękne spawy

: 2007-07-06 13:59
autor: Bogdan9999
U góry turbina ??:D
