Strona 2 z 2

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

: 2009-04-05 09:40
autor: Robert
Śruba nie jest "pusta", ale nie podłączasz do niej nic z zewnątrz.
starter.GIF
Chyba, że chcesz sprawdzić uzwojenie cewki. Pomiędzy S ("spinka") a M ("pusta" śruba) powinna być ciągłość, pomiędzy S a obudową cewki - ciągłość, pomiędzy B (śruba z plusem z akumulatora) a M - przerwa.

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

: 2009-04-05 13:19
autor: tymooon
Toż mówie, że debil ze mnie z tej mechaniki to czego jeszcze schematy wstawia?! :D No ale dzięki w ogóle za zainteresowanie;-) A pytanie może zadam inaczej. Czy aby mój rozrusznik został prawidłowo podłączony muszę mieć cokolwiek przykręcone do tej śruby ( kabel, blaszkę, itp) oznaczonoej na rysunku `????` ? TAK lub NIE . Jeżeli TAK to co to ma być, gdzie tego szukać itp. Jeżeli NIE - to nie ;-) Tak byłoby zrozumiale i czytelnie ( po chłopsku ). Dzięki.

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

: 2009-04-05 13:23
autor: Lisiu
Śruba nie jest "pusta", ale nie podłączasz do niej nic z zewnątrz.
Czytamy ze zrozumieniem :wink:

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

: 2009-04-05 13:24
autor: Maciucha
Musisz, do jednej z tych grubych śrub masz przykręcony przewód [+] (gruby i czerwony) bezpośrednio z akumulatora, do drugiej przewód (gruby), który wchodzi w obudowę rozrusznika. Na tę wsuwkę wkładasz przewód (cienki) idący od stacyjki lub modułu sterującego silnikiem (nie chce mi się sprawdzać jak jest w probe).

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

: 2009-04-05 13:49
autor: tymooon
Czyli na jednej śrubie przewód + z aku, na drugiej przewód bezposrednio z rozrusznika, no i spinka. Dziękować :mrgreen: