Strona 2 z 5
: 2005-01-12 20:44
autor: raven
ok ale nie sądze zeby sie to komus przydalo.
ale bardzo prosze
mieli na miejscu koszt: 168zł TRW dostałem rabat 15% chyba i zaplacilem 135 zł.
maja tez warsztat.
AUTO-COMPLEX *GAMBIT*
ANDRZEJ PYSZ
tel.: 0 604-520-462
78-400 Szczecinek, ul. Bukowa 3
NIP : 673-000-78-68
REGON : 330924533
WARSZTAT CZYNNY :
pon.-pt.: 7.00 - 15.00
sob.: 9.00 - 14.00
tel.: (0-10xx-94) 37-466-14
SKLEP CZYNNY :
pon.-pt.: 9.00 - 18.00
sob.: 9.00 - 14.00
tel.: (0-10xx-94) 37-418-86
tel./fax: (0-10xx-94) 37-432-06
e-mail :
gambit@ko.onet.pl
gg 1062077
: 2005-01-12 23:44
autor: Gość
Pompa wody podlega gruntownemu sprawdzeniu i tyle.
: 2005-05-17 21:49
autor: Bogdan9999
: 2005-05-17 22:32
autor: kicur
delikatnie mowiac jest taki rozpier..... pod maska ze nawet najstarsi gorale takiego nie pamietaja....
: 2005-05-18 23:01
autor: +MarCin+
no jA teszh moze wymienie bo wlasnie kupilem probe a mam 165 tys przebiegu... tak dla spokojnosci
pasek rozrządu
: 2005-07-02 20:58
autor: Natan
wymiana paska rozrządu
: 2005-08-25 07:17
autor: młody
: 2005-08-25 07:44
autor: Sh(.)(.)ters
Raczej nie możesz pominąć sprężarki klimatyzacji. W wersjach bez klimy zastępuje ją odpowiednie mocowanie z roleczką. Wtedy pasek wspomagania jest nieco krótszy. Przypadkiem mam coś takiego, po montażu klimy łącznie z nowym paskiem.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5710
a haaaa.
: 2005-08-25 12:31
autor: młody
: 2005-08-25 16:27
autor: Gość
Co do wymiany paska, to nie musisz wyciagac silnika. Sciagasz plastikowa oslone kola, pozniej plastikowa oslone rozrzadu (jest dwu czesciowa) poluzowujesz napinacz i sciagasz pasek (to tyle w telegraficznym skrocie); uwazaj tylko zebys drugi odpowiednio zalozyl, bo jak przeskoczy Ci chociaz o jeden zabek to... hmm nie sprawdzalem, ale tak dobrze juz chodzil napewno nie bedzie
: 2005-08-25 21:39
autor: betar
no i przydałoby się wymienić rolkę prowadzącą(rolkę napinacza możesz sobie podarować,jest bardzo wytrzymała).Koszt: pasek + rolka=ok. 200 zł.Jeśli nigdy nie wymieniałeś paska to lepiej ,bez solidnego przygotowania( choćby teoretycznego),sam się za to nie zabieraj! Jeśli chcesz wiedzieć więcej,użyj opcji "szukaj"
Rozrząd w probe pomocy
: 2005-09-29 17:10
autor: mario6264
Potrzebował bym informacji czy układ tłoki zawory w probe I gt jest kolizyjny czyli np przy zerwaniu paska rozrządu można się spodziewać drogiej naprawy czy raczej nic się nie stanie . Proszę o pomoc z góry dziekuję za pojęcie tematu. Mariusz
: 2005-09-29 17:27
autor: Eborp
tak
W probe I Gt Silnik jest kolizyjny wiec wymieniaj szybciutko pasek jesli jeszcze tego nie zrobileś po zakupie autka:)
: 2005-09-29 18:52
autor: neo61
Witam
Ja za to słyszałem ,że w probku I generacji układ ma jakieś zabezpieczenia , które w znacznym stopniu zmniejszą koszt naprawy w razie zerwania rozrządu!!Ale Pasek i tak bym od razu wymienił.Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy....
: 2005-09-29 19:02
autor: Gacek Wrocław
w tłokach są podebrania na zawory
: 2005-09-29 19:09
autor: cevinek
Gacek Wrocław pisze:w tłokach są podebrania na zawory
Ale to w I czy w II ?
: 2005-09-29 19:43
autor: Bogdan9999
W jedynkach
: 2005-09-29 20:40
autor: Maciucha
Bogdan9999 pisze:W jedynkach
Tylko te tłoki nie były dedykowane do tego silnika. Dwa zawory może i wejdą w wyżłobienia, ale nie wiem co z trzecim. W silniku z turbiną z racji tego, że jest odprężony (ma mniejszy skok tłoka - krótszy korbowód) <- tak gdzieś czytałem, łatwiej o bezkolizyjność. W sumie to nie wiem jak jest z naszymi silnikami. Ja słyszałem, że są bezkolizyjne...
: 2005-09-29 22:18
autor: Bogdan9999
Maciucha pisze:
Tylko te tłoki nie były dedykowane do tego silnika. Dwa zawory może i wejdą w wyżłobienia, ale nie wiem co z trzecim. W silniku z turbiną z racji tego, że jest odprężony (ma mniejszy skok tłoka - krótszy korbowód) <- tak gdzieś czytałem, łatwiej o bezkolizyjność. W sumie to nie wiem jak jest z naszymi silnikami. Ja słyszałem, że są bezkolizyjne...
A pokażę ci jeszcze głowice naszych probków aby niebyło kłutni i sam wyciągnij wnioski.
: 2005-09-29 22:18
autor: Gość
Mazda podaje że te silniki są kolizyjne.
- 1987-93 2.2L 4-cyl
- 2001-03 2.0L 4-cyl DOHC
- 1988-95 3.0L V6 DOHC
- 1984-85 2.0L 4-cyl diesel
- 1983-87 2.0L 4-cyl SOHC"
Niestety 2,2 jest kolizyjny
: 2005-09-29 22:26
autor: Bogdan9999
mbwacek pisze:Mazda podaje że te silniki są kolizyjne.
- 1987-93 2.2L 4-cyl
- 2001-03 2.0L 4-cyl DOHC
- 1988-95 3.0L V6 DOHC
- 1984-85 2.0L 4-cyl diesel
- 1983-87 2.0L 4-cyl SOHC"
Niestety 2,2 jest kolizyjny
Ok może i jest kolizyjny 2.2 l ale mazda podaje dane dotyczące silnika bez Turbo a przecież silniki z turbo są odprężone więc ja bym do końca temu nie ufał. Pozostaje pytanie czy silnik 2.2 Turbo jest kolizyjny ??
jaki pasek rozrządu ?
: 2005-09-30 07:24
autor: młody
koledzy jaki pasek mam kupić do 2.2l GL o jakim symbolu i firmy żeby było wszystko w pożądku i ile może kosztować ?
z góry dzięki za radę.
P.s i które rolki mam wymienić ???
: 2005-09-30 10:05
autor: Sh(.)(.)ters
Kup pasek Gates. Symbol postaram się podać za jakiś czas. W rozrządzie są 2 roleczki + uszczelniacze. Wymień komplet i masz spokój.
: 2005-09-30 11:09
autor: młody
dzięki
: 2005-09-30 12:16
autor: Gość
Ja tez teraz mam Gatesa, nie wymienilem simeringow i bardzo zalowalem, bo mi nowy pasek zachlapalo olejem i musialem wszystko jeszcze raz wymieniac (oprocze rolki i napinacza).