Strona 2 z 2

Re: Sygnał prędkości w I gen - linka licznika

: 2009-01-08 22:01
autor: cobra
OLEY - czy przed rozebraniem tablicy zamowic nową linkę czy nie ma to narazie sensu (jesli tak to ciezko ja wymienic?)

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2009-01-09 10:41
autor: OLEY
cobra pisze:(jesli tak to ciezko ja wymienic?)
Ludziska, czemu nie czytacie poprzednich wypowiedzi? Przecież parę postów wcześniej napisałem:
OLEY pisze:Licznika wymieniać nie musisz. Wystarczy linkę.
alfik pisze:czy dużo roboty jest żeby dostać sie do tylnej strony licznika??
Musisz go wykręcić.
:arrow: linka od licznika
W linku, który podałem jest to w miarę czysto opisane.
No przecież nie będę pisał tego samego tutaj.
Jeżeli jest coś niejasne, to piszcie w temacie, który dotyczy linki.
cobra pisze:OLEY - czy przed rozebraniem tablicy zamowic nową linkę czy nie ma to narazie sensu
To zależy.
Jeżeli Ci się śpieszy i musisz non stop jeździć autem, to proponuję kupić.
Ewentualnie bez linki też da się teoretycznie jeździć. :D
Możesz ją wymontować i sprawdzić w jakim jest stanie. Czy ciężko się kręci w pancerzu, w
jakim stanie są te kanciaste końcówki. Rozpołowić (rozkręcić) linkę na dwie części, bo to są
praktycznie dwie linki połączone ze sobą (wszystko napisane w podanym przeze mnie linku).
Moze wystarczy wymienić tylko jedną linkę, a i koszt mniejszy wtedy. :D
Może tam jest woda zamiast smaru. Przesmarować, sprawdzić, ewentualnie z linką w ręku
szukać drugiej takiej samej, żeby nie kupić innego rozmiaru. Linka, jak dobrze pamiętam jest
identyczna jak z Maździe 626 GD.

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2009-01-09 15:19
autor: Patryk-
siemka. jak moj probek postal dwa dni u tego fachury od szyb to juz ze trzy dni nietryka... też narazie mój problem znikł :) ciekawe czy na dlugo

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-03 19:52
autor: Maverick1989
witam otworzyłem ten post po też mam problem z licznikiem a mianowicie z prędkościomierzem który nie chodzi po przeczytaniu dowiaduje się że do wina linki ale mam też taki inny problem mój licznik jest wyskalowany do 90 mil
i do 140 km/h jak widziałem na innych modelach forda probe 1 generacji licznik jest wyskalowany do 220km/h dlaczego umnie jest inaczej

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-03 23:23
autor: adrian_seki
bo masz wersje USA a nie Europejską ??

Ty masz 140mili a my mamy 220 km/h proste i logiczne

A2 - Słupca Września 7min przy 180 km/h

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-03 23:40
autor: Maverick1989
adrian_seki pisze:bo masz wersje USA a nie Europejską ??

Ty masz 140mili a my mamy 220 km/h proste i logiczne

A2 - Słupca Września 7min przy 180 km/h


aha tak też właśnie myślałem ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h :?:

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-04 07:39
autor: OLEY
Maverick1989 pisze: ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h :?:
No tak to ktoś wymyślił. :D
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO).

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-04 09:45
autor: Maverick1989
No tak to ktoś wymyślił.
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO)
a ile ty masz licznik wyskalowany w KM bo ja jak dobrze odczytuje mam 140 KM tylko nie chce mi się wierzyć w to żeby tak mało szedł miałem kiedyś escorta z silnikiem 1,8 na którym było 200 KM/h

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-04 13:28
autor: OLEY
U mnie jest 220km/h

Jaką masz wersję? GT, czy GL?

Możliwe, że w amerykańskich GL-ach było mniej na zegarze...

EDIT:

No i się nie myliłem. :wink:

Masz zapewne dokładnie taki licznik:

:arrow: Ford Probe GL

Ale nie ma się czym łamać. Zegar spokojnie można przekręcić. Sprawdzone. :D
Wskazówka dochodzi do zera od tyłu.

Choć nie radzę Ci tego sprawdzać.

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-04 14:16
autor: weteran
Potwierdzam co do drugiej strony zera :) Nawet długiego czasu na to nie trzeba.

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-04 18:56
autor: Maverick1989
OLEY pisze:U mnie jest 220km/h

Jaką masz wersję? GT, czy GL?

Możliwe, że w amerykańskich GL-ach było mniej na zegarze...

EDIT:

No i się nie myliłem. :wink:

Masz zapewne dokładnie taki licznik:

:arrow: Ford Probe GL

Ale nie ma się czym łamać. Zegar spokojnie można przekręcić. Sprawdzone. :D
Wskazówka dochodzi do zera od tyłu.

Choć nie radzę Ci tego sprawdzać.
tak masz całkowitą racje ja mam właśnie takki licznik :D piszesz że można "przekręcić" licznik to mnie uspokoiłeś bo myślałem że więcej nie pójdzie nisz to co jest na liczniku dzięki za odpowiedz :!:

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-04 20:49
autor: adrian_seki
OLEY pisze:
Maverick1989 pisze: ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h :?:
No tak to ktoś wymyślił. :D
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO).

Potwierdzam jak tutaj Boss mówi ja mam to samo...
Potwierdzam foto (Wskazówki są na 0 powiedzmy) tylko takie mam :D .

Obrazek

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-10 00:04
autor: Maverick1989
-- oryginalny post 2010-05-07 15:12 --

wczoraj zrobiłem linką od licznika pokazuje mi teraz prędkość jeszcze nie sprawdzałem V MAX bo na razie nie mam gdzie ale już wkrótce to uczynię i pochwale się osiągnięciami jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc :!:

-- dodano 2010-05-10 00:04 --

dzisiaj chciałem sprawdzić czy faktycznie idzie przekręcić licznik i idzie nie stety nie mam żadnych zdjęć tego wyczynu :scramble

i jeszcze takie małe pytanko do czego służy [r][ciach][/r]

Re: Sygnał prędkości w I gen.

: 2010-05-10 09:58
autor: Robert
Maverick1989 pisze:i jeszcze takie małe pytanko do czego służy ...
Takie małe pytanko: [r]czy wiesz[/r] do czego służy [r]wyszukiwarka[/r]?