

po co wymieniac rozrzad w tym aucie nie lepiej poczekac az sam strzeli?Spider33 pisze:Nie opłaca mi się kupować co trochę nowej uszczelki. Ta która mam ma kolo 10 miesięcy wiec nie dużo a cieknie...Pod koniec roku planuje wymienić rozrząd (nie wymieniany od nowości
) i sytuacja z cieknąca pokrywa może się znowu powtórzyć.
batigol67 pisze:po co wymieniac rozrzad w tym aucie nie lepiej poczekac az sam strzeli?
batigol67 pisze:po co wymieniac rozrzad w tym aucie nie lepiej poczekac az sam strzeli?
A co nie jest bezkolizyjny???v6 jest na 100 procent bezkolizyjny.2.0 raczej tez.arturos pisze:batigol67 pisze:po co wymieniac rozrzad w tym aucie nie lepiej poczekac az sam strzeli?Nie no pomysły masz coraz ciekawsze batigol67,to przebiło nawet Twój pomysł na odpalanie silnika bez oleju.
Wracając do tematu ,może za bardzo dokręcona pokrywa była i uszczelka gdzieś delikatnie pękła?
Pół miliona bys zrobił i by ci nie zerwało.A wymienisz i ci zerwie.Teraz takie paski robia ze niech szlak trafi ja wymieniałem w escorcie na continental bo byl termin wymiany a bardziej balem sie tego nowego paska jak tego starego.Pasek ci sie tak od tak nie zerwie.Jak ktos jezdzi w dalekie trasy lepiej wymienic ale jak ktos jezdzi na miejscu nie bralbym sie w niepotrzebne koszty bo to sa nie male koszty.arturos pisze:Ale nie o to mi chodzi.Oba są bezkolizyjne,ale po co czekać z wymianą na zerwanie?
No tu się z Tobą zgodzę,ale wracając do tematu mi po wymianie uszczelki pod delkem też ciekło,ale powód był właśnie taki,że za mocno dokręciłem i jak stwardniała to popękała i po 6 miesiącach była do wymiany.batigol67 pisze:.Teraz takie paski robia ze niech szlak trafi
Moje?Romas pisze:Ehhh te Twoje filozofie
Romas pisze:Nie Artur, naszego kolegi![]()
![]()
musiałeś klepnąć posta sekundę przede mną
Twoje filozofie sa nikomu niepotrzebne.Powiedz mi jaki jest koszt rozrzadu kompletnego + robocizna i po co miałby ktos wymieniac jak jezdzi na miejscu??Nie wiem czy tys zł pomoże.Za tys to mam 3 baki paliwa i jezdze cały weekend na panienki a nie pcham sie w niepotrzebne koszty.Sprawdz pasek czy nie jest popękany i tyle ja wymieniałem w swoim bo miała byc wymiana i był jak nowy oryginalny fordowski pasek.Trzeba wymieniac jak jest kolizyjny rozrzad ale przy bezkolizyjnym bym nie wymieniał nic.Bym był ciekawy ile wytrzymie.Kolega jezdził astra miał 50 tys przejechane za dużo i nic sie nie stało astra poszła na złom bo gniła a silnik chodził jak zyleta.Romas pisze:Nie Artur, naszego kolegi![]()
![]()
musiałeś klepnąć posta sekundę przede mną
dlatego mówie ze te paski oryginalne sa jeszcze lepsze jak te nowe sam kiedys wymieniałem w swoim rozrząd i bardziej bałem sie zakładać nowego paska jak tego starego co miał 90 tys.Tyle ze w tamtym miałem rozrzad kolizyjny a tu sa bezkolizyjne rozrzady.Spider33 pisze:Kiedyś to robili dobre części nie to co teraz... Sprzęgło 195 tys wytrzymało, rozrząd już 200 tys ma a pasek wyglądał naprawdę dobrze jak go oglądałem.Poprawi się pogoda to zabieram się za ta pokrywę.