Strona 2 z 3

: 2007-10-05 18:16
autor: KALI
Exedy detal 550zet.

: 2007-10-06 08:11
autor: szerszeń
Ok dzięki pozdro :)

: 2007-10-17 00:37
autor: Bogdan9999
Dziś założyłem wysprzęglik zalałem nowy płyn i odpowietrzyłem układ. Co teraz mogę powiedzieć to to że sprzęgło chodzi ciężej dalsze wrażenia będą jak odpalę silnik i sie przejadę. Dodam jeszcze tyle że jak na razie wszystko jest zgodne z tym co przewidywałem ale zobaczymy co będzie działo sie dalej. Pozdrawiam

: 2007-11-05 23:38
autor: qbass
Bogdan i jak, jeździłeś już na tym? :) Jeśli tak, to jak wrażenia?

: 2007-11-05 23:52
autor: Bogdan9999
Jeszcze nie :( Mam bardzo mało wolnego czasu na składanie probka bo po kolei wszystko przerabiam a nad tym strasznie schodzi :( W tym tygodniu mam nadzieję że odbędę próbną przejażdżkę to opisze wrażenia ;)

: 2007-11-06 06:33
autor: daniel
Panowie, powiedzcie mi gdzie kupić sprzęgło o wiele wytrzymalsze od naszego seryjnego???, lub jeśli to jedyne wyjście żeby mieć mocniejsze chce oddać sprzęgło do "radzikowskiego" w celu zrobienia spieka

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2015-03-26 16:49
autor: Eli
Bogdan, masz jeszcze to sprzęgło w aucie? Pojeździłeś? Jak wrażenia?

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2015-03-26 21:55
autor: Bogdan9999
tak mam o ślizganiu nie ma mowy. Ale pedał pracuje ciężko i dlatego przechodzę na wielotarczowe. Ale jeśli chcesz szybko tanio i na prawdę solidne to polecam.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-16 19:07
autor: wuka
Co o tym myślicie, nie ma zdjęć ale z opisu wydaje mi się że Bogdan9999 miał coś takiego zrobione, jak myślicie warto??
http://www.mickey-garage.com/warsztat/8 ... u-sprzegla

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-17 11:35
autor: Prezes5G19
Normalnie taki zestaw sprzęgła jest fabrycznie wyważony . Jeśli przy takiej modyfikacji zgubisz wagę to możesz doprowadzić do bicia koła zamachowego co zaskutkuje dalszymi awariami silnika i skrzyni . Myślę że dobrze wykonana robota z wyważeniem włącznie poskutkuje zamierzoną siłą dociskania tarczy.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-17 11:42
autor: wuka
Wyważenie biorę pod uwagę oczywiście :D

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-17 22:46
autor: Prezes5G19
Jeszcze zostaje kwestia wysprzęglika . Ciekawe co on powie na 2 razy większy wysiłek podwójnej sprężyny.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-18 21:20
autor: Bogdan9999
Daje radę co innego przewód elastyczny sprzęgła.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-18 22:48
autor: Sallmo
Właśnie dziś z Romasem rozmawialiśmy o sztywnym przewodzie (wzmacnianym jak hamulcowe) elastycznym, moim zdaniem to powinna być pierwsza modyfikacja i podstawowa. Jego zdaniem zupełnie bez sensu. Co myślicie ?

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-18 22:49
autor: Romas
no to do takiego docisku dajesz wzmocniony i po temacie :wink:

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-19 08:08
autor: wuka
Chłopaki i w takich przypadkach forum jest nieocenione, dzięki za cenne uwagi. Muszę wziąć pod uwagę zorganizowanie przewodu w oplocie. Myślę, że jest do zrobienia.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-19 11:23
autor: Sallmo
Trzeba by się Myszy zapytać, On ogarniał od jakiegoś Audi i elegancko pasowało. Puszczę mu Pw aby się wypowiedział.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-19 12:27
autor: mysz
Eeee to był przewód hamulcowy od audi 80 ale za cholerę nie pamiętam który rocznik. Oba złącza żeńskie o ile dobrze pamietam

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-03-19 14:07
autor: Bogdan9999
Na sprzedanie będzie moje sprzęgło niedługo 2-3 miechy. Lekki zamach tarcza NKK japan docisk wzmocniony pomalowany na żółto :P Zamach odelżony z prawie 12 kg na coś koło 7 kg. I skrzynia po przeglądzie w środku stan ideał + szpera taką co była pokazana w mojej galerii. Oczywiście do 1 GT

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-04-02 22:24
autor: wuka
Czy jest ktoś w stanie podać mi dokładne wymiary przewodu elastycznego do wysprzęglika dla 2,0 FS. Chcę zamówić w oplocie ale nie mam dokładnych wymiarów.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-04-03 15:30
autor: infernoblade
-- oryginalny post 2016-04-03 08:03 --

Postaram się dzisiaj pomierzyć dokładnie.

-- dodano 2016-04-03 15:30 --

Tak jak obiecałem:
- długość całkowita 295 mm
- długość metalowej końcówki 35 mm
- długość przewodu elastycznego 225 mm
- grubość przewodu w miejscu mocowania do łapy 15,3 mm
- grubość kwadratu zapobiegająca przeleceniu przez łapę 17 mm
- długość gumy zapobiegającej przetarciu 50 mm zaczynająca się 55 mm licząc od początku przewodu
- obu dwie końcówki są z "grzybkiem" (widoczne na zdjęciach)
Na zdjęciach nie jest naciągnięty :wink:
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-04-04 17:05
autor: wuka
-- oryginalny post 2016-04-04 07:43 --

Spoko, dzięki za fotki, jeszcze jak by ktoś miał rozmiar gwintów.

-- dodano 2016-04-04 17:05 --

A ile byś chciał za ten przewód? Wziąłbym go na wzór. Nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych wymiarów.

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-04-04 17:39
autor: cuba27
A to nie jest czasem taki sam jak dla 626 ge okolo 100zl na iparts.pl / http://www.centrumsprzegla.com/

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-04-04 18:58
autor: wuka
No właśnie nie jestem pewny, a chciałbym być pewny. Po co zamawiać przewód giętki który nie będzie pasował?

Re: Sprzęgło metody tuningu.

: 2016-04-04 20:06
autor: cuba27
Ja mam w domu ten przewód od mazdy ale będę miał do niego dostęp dopiero w następny weekend. Jeżeli nic w temacie nie ruszy to porównam wymiary, które podał inferno z przewodem, który mam.