Strona 2 z 2

: 2007-12-14 09:53
autor: Basf_Wrocław
To ja Ci opowiem lepszą akcję ;) Jedziemy sobie na zlot chyba w 5 Probków z Wrocławia. Jechaliśmy (oczywiście po autostradzie) max 180 bo warunki na więcej nie pozwalały. Poza tym(dziękuję Robercie) sam nigdy z takimi prędkościami nie jeżdżę ale trzeba było gonić Vałki ;) Zaczął padać deszcz. Więc zaczęło się pełne skupienie. Nagle w lusterku wstecznym widzę Corsę (jechałem ostatni). No więc mówię chłopakom przez CB, że jakaś Corsa siedzi mi na ogonie, nieznacznie przyspieszyliśmy. W Corsie siedziałą babka, trzymała jedną ręką kierownicę, i paliła fajkę ;) Jechała za mną z 4 km, po czym jak gdyby nigdy nic przy prędkości 180 wyjechała na lewy pas i połknęła nas wszystkich :twisted:

Co do sławnej Hondy możliwe, że są szybkie, nie wiem tylko ile prawdy jest w tych 160 koniach. Ojciec ma troszkę większą Hondę ale jednak Hondę. Accord 2,2 Vtec z 98 roku i powiem Ci, że naprawde wbiija w fotel. Zrobiliśmy testa, bo wszyscy, którzy nią jechali mówili, że może objechać V6, dostałem w tyłek przeokrutnie, Probas jechał na gazie 1gen.

: 2007-12-14 10:44
autor: RX
Witam,

Ta Honda i 12.5 na 1/4 mili to śmiech na sali - kłamstwo i oszczerstwo wyssane z palca... :lol: To szybciej niż 330 konna Supra :-) Gość gadał głupoty albo Honda gruntownie przebudowana na drag racing.

Te silniki mają beznadziejny moment obrotowy osiągany BARDZO wysoko. Ja tam nie lubię takich wiertarek.

Co do ścigałek to to nie jest Lambo, że się da w palnik na ostatnim biegu i można się ścigać.

Jak chcę się ścigać to nie ma litości - brutalna redukcja, wysokie obroty przez cały czas i błyskawiczne zmiany biegów.

5,

: 2007-12-14 20:14
autor: Timi
Witam. Co do małych japończyków to całkiem inna historia i autka. miałem Honde CRX 135km. miała niby niecałe 8s - 100km/h. ale udało mi się objechać np. Calibre 2,5 v6 170km. BMW 2,5 albo astre GSI ale to tylko do ok. 100 -120km/h, później moment obrotowy daje znać o sobie i nie jest już tak kolorowo. Ale mi sprawiało wielką radość wkręcanie silnika na 8000rpm. Zależy kto co lubi, ale chwała japońskim inżynierom. :lol:

: 2007-12-14 22:08
autor: HellHound
Ryż też mają dobry :lol: :wink:

: 2007-12-14 22:19
autor: kocurro
słyszałem że kiedyś niemcy chcieli się pochwalić swoją precyzją i wyprodukowali najcieńszą na świecie igiełkę. wymiarów nie pamietem ale można ją było zobaczyć tylko przez jakiś super mikroskop. potem igła została wysłana do skośno okich a oni po tygodniu odesłali tą igłę:):) ze zrobionym otworem w środku:):):):):):):)

: 2007-12-15 09:47
autor: pawelc
nie ma co się nabijać z japończyków Wasze "probówki" to w 80% japończyki :D :wink:

: 2007-12-15 11:05
autor: HellHound
Jakich 80%? Ja bym powiedział że w 99% :lol:

: 2007-12-18 09:28
autor: dyb
dyb pisze:btw dzis na trasie jak jechalem to mnie objechal seat toledo :D
tzn ktos sie ciagnal przede mna 100/h to jechalem sobie ekonomicznie na 5tce, pozniej widze jakis seat mi siadl na dupie to depnalem i prawym pasem wyprzedzilem tego kolesia jak mialem luke (nie robilem redukcji na 4 i pewnie dlatego ten seat tak mnie cisnal), koles siedzial mi na dupie caly czas jak wymijalem kolesi, przy 130 i pedale na maxa seat mnie smignal jak chcial :D jak jechal za mna bylem przekonany ze to pewnie jakis leonik sie sadzi, a jak mnie wyprzedzil to patrze ze to toledo :<
moze jakbym cisnal na 4rce to by mnie nie smignal, no ale szkoda wachy :D
Wczoraj mialem troche pustej trasy krakowskiej dla siebie to depnalem i przeciagalem go tak do 5tys obrotow, na 4rce jechalem jakies 150 i kopa przy 3500-5000 obrotow mial ladnego :D jakbym tak pojechal to ten toledo moglby powachac dymek! :P

: 2007-12-18 12:14
autor: Robert
pawelc pisze:nie ma co się nabijać z japończyków Wasze "probówki" to w 80% japończyki :D :wink:
HellHound pisze:Jakich 80%? Ja bym powiedział że w 99% :lol:
Ja bym dał D.Generacji krakowskim targiem ;) 40% Obrazek
performanceprobe.com pisze:The Probe is based on Mazda's 626 and MX-6 structure. According to Ford, the second generation Probe is about 60% Ford and 40% Mazda. The first generation is more like 55% Ford 40% Mazda, and 5% Mitsubishi. Mitsubishi is responsible for supplying quite a few part for the first generation Probes, including the turbocharger, alternator, and throttle body.

: 2007-12-18 13:53
autor: Dee Jay
dyb pisze:
dyb pisze:btw dzis na trasie jak jechalem to mnie objechal seat toledo :D
tzn ktos sie ciagnal przede mna 100/h to jechalem sobie ekonomicznie na 5tce, pozniej widze jakis seat mi siadl na dupie to depnalem i prawym pasem wyprzedzilem tego kolesia jak mialem luke (nie robilem redukcji na 4 i pewnie dlatego ten seat tak mnie cisnal), koles siedzial mi na dupie caly czas jak wymijalem kolesi, przy 130 i pedale na maxa seat mnie smignal jak chcial :D jak jechal za mna bylem przekonany ze to pewnie jakis leonik sie sadzi, a jak mnie wyprzedzil to patrze ze to toledo :<
moze jakbym cisnal na 4rce to by mnie nie smignal, no ale szkoda wachy :D
Wczoraj mialem troche pustej trasy krakowskiej dla siebie to depnalem i przeciagalem go tak do 5tys obrotow, na 4rce jechalem jakies 150 i kopa przy 3500-5000 obrotow mial ladnego :D jakbym tak pojechal to ten toledo moglby powachac dymek! :P
No nie powiedziałbym. Seaciki są dość żwawe bo jeździłem troche takimi. Zresztą podstawowy diesel 1.9 po samym zchipowaniu ma ok 165 koni i jakieś 380nm :wink:

: 2007-12-18 14:44
autor: S_H_A_D_O_W
Kwestia ktory 1.9 bo bylo ich pare rozdzajow na przestrzeni lat o roznych mocach i w roznej technogii. Nowsze toledo dysponowaly moca 90, 110, 130 i 150KM z motorku 1.9. Wiec nawet bez chipa najmocniejsza wersja moze napsuc krwi V

: 2007-12-18 15:03
autor: Dee Jay
Sorry nie napisałem dokładnie że chodziło mi o 1.9 TDI

: 2007-12-18 15:20
autor: Sqad
toć wymienił same tdi :P

: 2007-12-18 15:26
autor: Dee Jay
Nie same. TDI to tylko 110km, 130km, 150km a mi chodziło o najpopularniejszą jednostkę z tdi czyli 130km bo 150 to bez chipa bardzo dobrze się przemieszcza.

: 2007-12-18 15:54
autor: Sqad
http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Direct_Injection
* 1.9 TDI 90 KM (bez pompowtryskiwaczy, pompa rotacyjna, od początku do końca w ofercie VW, jako silnik podstawowy diesla) (1998-2003)
* 1.9 TDI 110 KM (bez pompowtryskiwaczy, pompa rotacyjna) (1998-2000)
* 1.9 TDI 115 KM (silnik przejściowy z pompowtryskiwaczami) (2000-2001)
* 1.9 TDI 101 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2001-2003)
* 1.9 TDI 131 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2001-2003)
* 1.9 TDI 151 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2001-2003)
* 2,5 TDI 130 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2003-2008)
* 2,5 TDI 174 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2003-2008)

: 2007-12-18 17:57
autor: kocurro
dobra skończcie już o seacie. ja dzisiaj na światłach odstawiłem matiza i uważam to za sukces:):):):)

: 2007-12-19 00:11
autor: OLEY
Eeee tam.
Ja jakoś na brak mocy (jeżdżąc Cacka autem) w 2.0
specjalnie nie narzekałem: :wink:

:arrow: OLEY w Cackowym 2.0

Nie jest to co prawda jedynka GT, ale.... :wink:

: 2007-12-19 08:08
autor: cacek
Aaa tam Oleyku Szpila pokazał jak sie powinno śmigać 2,0 :wink: :lol: