No to jak ty wkręcasz silnik, który ma odcięcie zapłonu przy 7000 na 8000, to ja się nie dziwię, że Ci silnik padł...
To jest ostra jazda+katowanie silnika, chyba widząc strzałkę na czerwonym polu zdawałeś sobie sprawę, że długo ten silnik nie pochodzi.
Mam LPG- już ekstra wyregulowane(ok. 8s do 100) i jeżdżąc dynamicznie(raz 120km/h,a raz 3km/h ) po W-wce spala mi 15-16l , ale jak się go ostro przyciśnie to czuć, że schodzi gdzieś 18-20, ponieważ to LPG bardzo mnie to nie interesuje... wychodzi koszt taki jakbym jeździł Tico wlekąc się 40 po mieście bez korków. Pewnie koszt zakupu takiego Ticosa podobny... a różnica w przyjemności z jazdy jest niebagatelna
Znajomy mechanik mówił, że jak on jeździł Golfem 1.8 na LPG, to jemu spalał 16l/100, a jego żonie 8l/100
