tylko ze po zmianie biegu przy 6000 na wyzszy masz spadek obrotow ponizej max mometu obrotowego a to jest wieksza strata niz to ze nie ma takiego ciagu przy prawie 8000greyg pisze:to nie ostra, a bezsensowna jazda
powyzej 6000obr. jest duzy spadek mocy
tylko 25.v6
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
- TSA
- Posty: 223
- Rejestracja: 2003-03-28 22:41
- Samochód: FP 2.0 94r , Mondeo MK3 2.0 2006
- Lokalizacja: Olsztyn, GT
nio 2.0 to jeszcze ja mam i jak dotad (odpukac) nie mialem z nim zadnego problemu,spalanie w miescie nigdy nie przekroczylo 10l. na autostradzie tez nie zawiele aut mi podskoczy bo 200km ciagnie lekko.Startowanie na swiatlach dawno juz przestalo mnie bawic bo to raczej zabawa dla malolatow a jak sam widze to 2.5 stwarza duzo wiecej problemow i wymaga wiecej napraw niz.2.0 co zreszta widac na naszym forum, prawde mowiac nie zamienilbym sie na 2.5 chociaz mialem okazje tez nim jezdzic tak samo jak 2.2 turbo, ale to zalezy tylko co kto chce i lubi, wiec panowie dajcie szanse mniejszym braciom
GG:1003821
GG:1003821
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
No to jak ty wkręcasz silnik, który ma odcięcie zapłonu przy 7000 na 8000, to ja się nie dziwię, że Ci silnik padł...
To jest ostra jazda+katowanie silnika, chyba widząc strzałkę na czerwonym polu zdawałeś sobie sprawę, że długo ten silnik nie pochodzi.
Mam LPG- już ekstra wyregulowane(ok. 8s do 100) i jeżdżąc dynamicznie(raz 120km/h,a raz 3km/h ) po W-wce spala mi 15-16l , ale jak się go ostro przyciśnie to czuć, że schodzi gdzieś 18-20, ponieważ to LPG bardzo mnie to nie interesuje... wychodzi koszt taki jakbym jeździł Tico wlekąc się 40 po mieście bez korków. Pewnie koszt zakupu takiego Ticosa podobny... a różnica w przyjemności z jazdy jest niebagatelna
Znajomy mechanik mówił, że jak on jeździł Golfem 1.8 na LPG, to jemu spalał 16l/100, a jego żonie 8l/100
To jest ostra jazda+katowanie silnika, chyba widząc strzałkę na czerwonym polu zdawałeś sobie sprawę, że długo ten silnik nie pochodzi.
Mam LPG- już ekstra wyregulowane(ok. 8s do 100) i jeżdżąc dynamicznie(raz 120km/h,a raz 3km/h ) po W-wce spala mi 15-16l , ale jak się go ostro przyciśnie to czuć, że schodzi gdzieś 18-20, ponieważ to LPG bardzo mnie to nie interesuje... wychodzi koszt taki jakbym jeździł Tico wlekąc się 40 po mieście bez korków. Pewnie koszt zakupu takiego Ticosa podobny... a różnica w przyjemności z jazdy jest niebagatelna
Znajomy mechanik mówił, że jak on jeździł Golfem 1.8 na LPG, to jemu spalał 16l/100, a jego żonie 8l/100
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
a mowilem, ze katowanie silnika... Staaaary, to nie boxer, w V6 podobnie ja w rzedowce - moc przyrasta tylko do granicznych obrotow... pozniej spada na leb na szyje... a dla potdtrzymania obrotow, to jest miedzygaz a nie katowka na maksa...Robert_Jakubek pisze:Musze chyba wyjasnic co to znaczy dla mnie wstawiac (lub ostra jazda po miescie) : jedynka 7800 obrotow dwa 7800 trzy 7800 i od poczatku i chce poznac takiego posiadacza probiaczka ktoremu przy takiej jezdzie spali ponizej 13 litrow jak to niektorzy deklaruja!!!!!
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Do Robert_Jakubek>Od razu widać że nie posiadłeś wiedzy dotyczącej umiejętności silniczka 2.0!
Nie wielkośc "Wać Pan" lecz technika- i oto tu wlaśnie chodzi
My z Bieniaskiem wiemy co nasze ślicznotki potrafią
Nasz nadworny mechanik Grzesiu jednoznacznie stwierdził iż 2.5 jest dośc awaryjne w stosunku do 2.0!O ekonomi już nie wspomne!
Nie wielkośc "Wać Pan" lecz technika- i oto tu wlaśnie chodzi
My z Bieniaskiem wiemy co nasze ślicznotki potrafią
Nasz nadworny mechanik Grzesiu jednoznacznie stwierdził iż 2.5 jest dośc awaryjne w stosunku do 2.0!O ekonomi już nie wspomne!
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Probiak ktorym kiedys jezdzilem krecil 7800 i jest na to wielu swiadkow, i naprawde dobrze chadzal i nie raz go tak dokrecalismy... mial zawsze dobry olej i zmieniany na czs i poza awaria przeplywomierza przejechal ponad 160 000 km pod noga mojego kolesia bez szwanku a on jeszcze bardziej wysila autkasylwekLondyn pisze:czlowieku jakie 7800 obrotow??????????????
przy 7000 odcina zaplon
. Podstawa to olej a potem mozna maszyne meczyc wkoncu po to jest hehe!!!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
TYLKO NIE MIZERNY ZOBACZ SAM JAK SIE WIELE OSOB WYPOWIEDZIALO HEHEHEEHEH USMIAC SIE MOZNA A CO KTO BIEDNEMU ZABRONI HEHEHEHEEHEHEHEHEHE!!!!!!!!!!!!!11t0mpre pisze:hehehe przeciez to jakis mizerny prowokator, a wy sie unoscicie z piana na ustach
a jego kolega to chyba 11k na kazdy bieg... pfrfrfrfrfr hyhyhy
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
olewamRobert_Jakubek pisze:Podstawa to olej
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
potwierdzam greyg to wariat, ja sobie za kolkiem nie zaluje (slupy moga potwierdzic) ale z grzesiem sie balemgreyg pisze: osobiscie jezdze bardzo ostro na codzien, nawet po miesice i jakos mi powyzej 16L nie chce wejsc - dodam tylko, ze jezdze automatem i lubie 100km/h po miescie robic
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Robert_Jakubek
A umiesz skrecac
Heh.... mistrz prostejMusze chyba wyjasnic co to znaczy dla mnie wstawiac (lub ostra jazda po miescie) : jedynka 7800 obrotow dwa 7800 trzy 7800 i od poczatku i chce poznac takiego posiadacza probiaczka ktoremu przy takiej jezdzie spali ponizej 13 litrow jak to niektorzy deklaruja!!!!!
A umiesz skrecac
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
co sie czlowieka czepiasz Wigerman... na dzis opanowal wciskanie pedalu gazu na jalowym (stad te obroty)... na skrecanie porzyjdzie jeszcze czas... a Ty sie od razu nabijasz... no wiesz... Ty to jesteswingerman pisze:Heh.... mistrz prostej
A umiesz skrecac
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
Heh.... mistrz prostej
A umiesz skrecac [/quote]
TERAZ TO JUZ JA POCZULEM SIE SPROWOKOWANY ALE JAK CHCESZ TO MOZEMY SOBIE ZROBIC JAKIS ZAKLADZIK NP TRASKA KALISZ WARSZAWA ALBO COS W TYM STYLU ALE O JAKIES DOBRE SIANKO NO CHYBA ZE MASZ OCHOTE WZIAC UDZIAL W JAKIMS RAJDZIKU ALE TO JUZ NIE PROBIACZKIEM BO ON SIE DO AMATORSKICH RAJDOW NIE NADAJE TO SIE SPRAWDZISZ CZY ABY TO CO NAZYWASZ SKRECANIEM NIE JEST TYLKO PROBA SKIEROWANIA SAMOCHODU W JAKAS KONKRETNA STRONE. DAJ TYLKO ZNAC KIEDY I O ILE SIE ZALOZYMY....?( TO ZANCZY NA ILE WYCENIASZ SWOJE UMIEJETNOSCI PRZEMIESZCZANIA AUTA TO W LEWO ALBO W PRAWO HIHIHIHHI)
A umiesz skrecac [/quote]
TERAZ TO JUZ JA POCZULEM SIE SPROWOKOWANY ALE JAK CHCESZ TO MOZEMY SOBIE ZROBIC JAKIS ZAKLADZIK NP TRASKA KALISZ WARSZAWA ALBO COS W TYM STYLU ALE O JAKIES DOBRE SIANKO NO CHYBA ZE MASZ OCHOTE WZIAC UDZIAL W JAKIMS RAJDZIKU ALE TO JUZ NIE PROBIACZKIEM BO ON SIE DO AMATORSKICH RAJDOW NIE NADAJE TO SIE SPRAWDZISZ CZY ABY TO CO NAZYWASZ SKRECANIEM NIE JEST TYLKO PROBA SKIEROWANIA SAMOCHODU W JAKAS KONKRETNA STRONE. DAJ TYLKO ZNAC KIEDY I O ILE SIE ZALOZYMY....?( TO ZANCZY NA ILE WYCENIASZ SWOJE UMIEJETNOSCI PRZEMIESZCZANIA AUTA TO W LEWO ALBO W PRAWO HIHIHIHHI)
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
OOO MOZE KOLEGA SIE PRZYLACZY?!!!Wojtecki pisze:co sie czlowieka czepiasz Wigerman... na dzis opanowal wciskanie pedalu gazu na jalowym (stad te obroty)... na skrecanie porzyjdzie jeszcze czas... a Ty sie od razu nabijasz... no wiesz... Ty to jesteswingerman pisze:Heh.... mistrz prostej
A umiesz skrecac
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
Heh.... mistrz prostej
A umiesz skrecac [/quote]
A JESZCZE JEDNO JEZELI MASZ MOZE LICENCJE KIEROWCY RAJDOWEGO TO ZWRACAM HONOR BO JA JESTEM NA POZIOMIE RAJDOW AMATORSKICH ALE COS MI SIE NIE WYDAJE ZEBYS WIEDZIAL JAK TAKA WOGOLE SIE ZDOBYWA HIHIIHHIHIHIHHIHI
A umiesz skrecac [/quote]
A JESZCZE JEDNO JEZELI MASZ MOZE LICENCJE KIEROWCY RAJDOWEGO TO ZWRACAM HONOR BO JA JESTEM NA POZIOMIE RAJDOW AMATORSKICH ALE COS MI SIE NIE WYDAJE ZEBYS WIEDZIAL JAK TAKA WOGOLE SIE ZDOBYWA HIHIIHHIHIHIHHIHI
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
nie scigam sie na niezamknietych odcinkach drogi... A co do Wigermana... tos sie czleku nadzial... buahahahahahahahahahahahahahahah...Robert_Jakubek pisze:OOO MOZE KOLEGA SIE PRZYLACZY?!!!Wojtecki pisze:co sie czlowieka czepiasz Wigerman... na dzis opanowal wciskanie pedalu gazu na jalowym (stad te obroty)... na skrecanie porzyjdzie jeszcze czas... a Ty sie od razu nabijasz... no wiesz... Ty to jesteswingerman pisze:Heh.... mistrz prostej
A umiesz skrecac
Ostatnio zmieniony 2004-03-23 15:49 przez Wojtecki, łącznie zmieniany 1 raz.
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
I gen. ma większy moment obrotowy w szczytowym punkcie, więc łatwiej zerwać, ale myślę że przede wszystkim chodzi o nawierzchnię, jak jest kiepska to też nieraz zaczyna mi zrywać w okolicach 3.5 - 4 krpm.Cynki pisze: z moim chyba jest wszystko w normie ale nawet na 245x17 Dunlop sport 9000 -> są tej samej klasy co Good Year Eagle udaje mi się ze świateł przypalić smroda. I nie jest to sprzęgło.... sprzęgło nie jedzie latexem
Nie jeździłem na innych dobrych oponach ale jak go kupiłem to miał założone 'sawy' - dramat, jeszcze na dwójce palił gumy.
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
Na moj gust to ktos kto zuca takimi tekstami jak "krol prostej ale czy potrafi skrecac" musi miec sporawe mniemanko o sobie, ja tylko skromnie chcialem sprawdzic czy zeczywiscie on sam tak dobrze potrafi kierowniczka krecic, bo lubie jak slowa popiera sie czynami, a wcale nie musze z nim wygrac poprostu chcialem pokazac ze "skrety" nie sa mi zupelnie obce, ale gdyby podjol wyzwanie i los by dal zebym wygral to i tak bym uznal go za prawdziwego faceta po nieznajac mnie podjol wyzwanie. Pozdrawiam i chyle czola przed klubowiczami!!!!!Adamkat pisze:Kurcze ale sie narobiło aż gorąco!!!tylko czy Robert_Jakubek aby sie nie przechwala!!! Nie mów hop dopóki nie przeskoczysz!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867