Strona 2 z 3

: 2004-06-29 22:27
autor: Tomi
ale jazda.. to wynika z tego, iz wszystkie wersje I gen mialy byc w opcji automatu... tylko dlaczego w jednych montowano wszystko "pod" automat (za wyjatkiem samej skrzyni hehe) a w innych nie.. w specyfikacjach ATX I gen masz wyszczegolnione wszystkie modele - co i jak wlazi.. wiadomo ze zwiekszy sie ilosc plynu w ukladzie w stosunku do MTX, ale czy tyle co w pelnym automacie to ch g w... zreszta ATX to nie moj konik.. ja sie poddaje na tym etapie.. ale, jak mowilem - sa i Cynki i Duke, ktorzy na pewno maja chlodnice i moze juz zmienili olej.. 3as na ich wypowiedz..

: 2004-06-30 00:20
autor: Laki
Tomi pisze:odkad Laki zapchal swoje padlo na moje podworko
Te, kolego nie mam pojęcia o czym mówisz :?: :shock: :?:
Jakie padło :?: :twisted:

: 2004-06-30 12:15
autor: Gość
Z tego co pamietam jak robile 2.2 ATX, przewody do chlodnicy oleju przechodzily przez ta od wody. Mimo to nie widzialbym sensu, dla ktorego producent zostawialby element niepotrzeby w aucie i narazal sie na koszty. W wielu przypadkach pozostalosci po ATX oznaczaja, ze ktos zmienil skrzynie na MTX - dosc popularna zmiana. Sama skrzynia MTX nie ma pompy oleju, ktora by w tym cely byla konieczna. Jest jeszcze kwestia chlodzenia oleju w wersji z turbina, ale az tak dokladnie nie analizowalem tematu w I gen.

: 2004-06-30 17:43
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-06-30 17:44
autor: AXEL
Cały czas mówimy o I gt,więc nie ma mowy o zmianie ATX na MTX,bo wszystkie gt miały MTX :D ,a pompa jest na zewnątrz.

: 2004-06-30 17:52
autor: AXEL
Cynki-którędy spuszczałeś olej?

: 2004-06-30 18:12
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-06-30 18:15
autor: AXEL
Cynki-jakbyś jeszcze pamiętał symbol tego czerwonego oleju,to było by lux :D .

: 2004-06-30 18:58
autor: AXEL
Właśnie namierzyłem olej,ale TRX.
http://automex.rl.pl/info.php?cPath=307 ... cts_id=438
Tomi-nie wiesz jaka jest różnica pomiędzy TRZ,a TRX?

: 2004-07-01 00:29
autor: Tomi
wszystkie roznice masz na:
http://www.elf.com.pl
masz tam tabelki etc. ogolnie inna jest temp. zaplonu i wspolczynnik lepkosci - ale roznice niewielkie o ile pamietam

: 2004-07-04 18:01
autor: AXEL
Jest jeszcze dodatkowy problem.Jeżeli wymieniam olej należałoby wymienić filtr oleju.
1.Gdzie można dostać taki filterek?
2.Czy będzie pasował od Mazdy?Czy mazdy miały chłodzenie skrzyni biegów?
3.Filterek jest na zewnątrz,więc może można dopasować od czegoś innego?
4.Jak był rozwiązany problem tego filtra w ATX?Czy w ogóle był?

: 2004-07-05 11:08
autor: neo61
Witam
A ja mam pytanie jak wlać ten olej do skrzyni.Wiem ,że przez linke ale??Trzeba tylko linke odkręcić i już , czy trzeba po wyjęciu linki wyjąć jeszcze ten mały element do którego wkręca się linkę??
Bo u mnie nie da się wyciągnąć tego elementu-tak jakby go ktoś wbił na chama.Skrzynia była wymieniana więc nie wiadomo kto co z nią robił:(

Pozdrawiam

: 2004-07-05 21:52
autor: AXEL
Nikt nie ma pomysłu jak rozwiązać problem tego filterka?
Ewentualnie go wyrzucić?Próbować czyścić?

pusher1

: 2008-09-21 19:41
autor: pusher1
<p disabled="on">Mam pytanie gdzie jest ta linka prędkościomierza z miarką????musze coś rozbierać żeby się do nie dostać???trzeba nią koniecznie wlewać ten olej do skrzyni??Nie da się inną drogą????A poziom jak się sprawdza???Gdzie???</p>

Ponieważ jest już osobny wątek opisujący dokładnie kwestie poruszone powyżej, będę blokował lub usuwał w niebyt pytania i odpowiedzi udzielone poza nim. Kolega bywa, jak pisze poniżej, często na forum, to dajmy mu szansę znaleźć.
Robert

: 2008-09-21 19:50
autor: wingerman
A moze masz jeszcze kilkanascie pytan w zanadrzu?
Nie jestes fresh'akiem na forum wiec albo zaczniesz uzywac funkcji Obrazek Szukaj i czytac uwaznie zawartosc tematow albo nie bedziesz mial latwego zycia u nas.
Przez poltora roku napisales 24 posty, widac ze cos sie musialo popsuc lub przyszedl czas na wymiane chocby wlasnie oleju czy jakiejs czesci.
Nie traktuj nas jak idiotow ktorzy zawsze wszystko podadza na tacy... na pewno nie, zwlaszcza u osob ktore przychodza tu jak w przyslowiu
- jak trwoga to do Boga

pusher1

: 2008-09-21 19:56
autor: pusher1
Używam opcji szukaj ale jest mało w tym temacie i nie dokładnie :twisted:
A po drugie od pewnego czasu jestem na forum często..



2.2GT92rok

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-14 18:11
autor: adrian_seki
I się dziwicie że ludzie zakładają nowe tematy. Jest tu wątek i co. Zero odpowiedzi na temat filterka. Też mam Filter skrzyni biegów leży na belce podłużnicy czy jak to nazwać sanki. I co z tego skoro na allegro nie ma takiego. Na forum szukałem chwilę jakąś godzinę i nie znalazłem nic. tylko to że wygląda jak filtr paliwa - i co z tego czy to jest filtr paliwa czy nie? i najlepsze jest to że filterek jest za pompą więc jaki sens go stosować? I tak się pompa zasyfi bo nie ma filtra (może tylko ja tak mam bo ktoś przy nim grzebał to nie wiem) Wiem że mi nie działa ten czujnik bo załącza tylko po odpaleniu. Później się wyłącza po 2s.

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-14 19:13
autor: Kocureq
A wpadłeś na pomysł, że może faktycznie nikt nie wie? Przecież tu nie siedzą mechanicy przeszkoleni przez Forda / Mazdę w serwisowaniu Probe, tylko normalni (mniej lub bardziej) ludzie...

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-14 19:31
autor: adrian_seki
no to jak ja czegoś nie wiem to chociaż piszę że nie wiem a nie olewam temat i zostawiam bez odpowiedzi. A później jak założę nowy temat to zaraz ktoś się pojawi - przeciez było to wałkowane setki razy bla bla bla i zamknięty temat mimo że nie ma nigdzie a jak jest to tak jak i tu. To dlaczego w skrzyni mam ciśnienie a pompka załącza się tylko po odpaleniu i tyle co działa? Podobno się odpowietrza skrzynię ale też czytałem gdzieś i tamat sie urwał że u góry coś ma niby być jakaś guma prostokątna i też tyle co było. Ja nigdzie tam nie widzę gumy do odpowietrzania bo nawet nie wiem gdzie patrzeć

I wogóle po co piszesz skoro nic nie wnosisz do tematu? Drugi raz się odzywasz i komentujesz coś na mój temat a nic nie powiedziałeś o problemie ani teraz ani wcześniej.

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-14 19:47
autor: Kocureq
Chcesz, żeby 1872 zarejestrowanych tu użytkowników napisało ci "nie wiem", "nie znam się"? Nie wiedzą, to nie piszą niepotrzebnie.

Odpowiadam Ci, bo staram Ci się coś uświadomić. Tu naprawdę nie jest przeszkolony warsztat czekający na każde zawołanie kogoś, kto właśnie kupił Probka. Nikt tu nie dostaje kasy za pisanie opisów, szukanie rozwiązań problemów i grzebanie w autach. Ktoś miał problem, poszukał, podłubał, naprawił, potem to opisał - w ten sposób powstaje tutaj baza wiedzy. Nie powstaje przez "ej, ja mam problem, niech ktoś za mnie go rozwiąże" i "no czemu nikt nie mówi co mam robić, przecież ja mam problem".

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-14 23:08
autor: OLEY
Adrian_seki - ja nie mam pojęcia co to może być...




Czy taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje? :evil:
Tego chciałeś?... Na taką odpowiedź czekałeś?...

Bo przecież napisałeś:
Adrian_seki pisze:no to jak ja czegoś nie wiem to chociaż piszę że nie wiem a nie olewam temat i zostawiam bez odpowiedzi.
Czy nie uważasz, że to jakaś paranoja?

Mów co chcesz, ale popieram Kocurqa:
Kocureq pisze:Chcesz, żeby 1872 zarejestrowanych tu użytkowników napisało ci "nie wiem", "nie znam się"? Nie wiedzą, to nie piszą niepotrzebnie.
I tak ma być!!!
Jak nie wiem, to się nie odzywam i przez to nie syfię! :evil:

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-14 23:10
autor: wojtas89
Koleś chyba myśli że na forum znajdzie wszystko, a tu lipa :twisted: Ktoś musi być pionierem :twisted:

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-14 23:28
autor: OLEY
wojtas89 pisze:Koleś chyba myśli że na forum znajdzie wszystko, a tu lipa
Hehe, wcale nie lipa i może znaleźć wszystko. Ale ta widza jest dostępna tylko dla
wspierających Stowarzyszenie.
Ten kto nie chce, niech wspiera polskie (prywatne i niekoniecznie najlepsze) warsztaty... :twisted: :wink:

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-15 00:27
autor: Robert
adrian_seki pisze:no to jak ja czegoś nie wiem to chociaż piszę że nie wiem a nie olewam temat i zostawiam bez odpowiedzi.
...
I wogóle po co piszesz skoro nic nie wnosisz do tematu?
Ja nie wiem.

Nie wiem też, jak Ci moja deklaracja pomogła, ale cieszę się, że mogłem pomóc choć tak. :roll:

Nie wiem, czy każdy zdobędzie się na tak szczere wyznanie, ale od tej pory nie omieszkam zadeklarować swojej niewiedzy na każde Twoje pytanie, na które nie bedę znał odpowiedzi. :P

Re: skrzynka biegów

: 2009-07-15 08:47
autor: Bendek
adrian_seki pisze:I się dziwicie że ludzie zakładają nowe tematy. Jest tu wątek i co. Zero odpowiedzi na temat filterka. Też mam Filter skrzyni biegów leży na belce podłużnicy czy jak to nazwać sanki. I co z tego skoro na allegro nie ma takiego. Na forum szukałem chwilę jakąś godzinę i nie znalazłem nic. tylko to że wygląda jak filtr paliwa - i co z tego czy to jest filtr paliwa czy nie? i najlepsze jest to że filterek jest za pompą więc jaki sens go stosować? I tak się pompa zasyfi bo nie ma filtra (może tylko ja tak mam bo ktoś przy nim grzebał to nie wiem) Wiem że mi nie działa ten czujnik bo załącza tylko po odpaleniu. Później się wyłącza po 2s.
a tak w temacie... to przepłucz filterek benzyną i przedmuchaj w kierunku odwrotnym do przepływu oleju... powtórz kilkakrotnie tą czynność...

ja 2 lata temu szukałem tego filterka w różnych sklepach i nie było... filterek (nie jestem do końca pewny) ma metalowy wkład więc czyszczenie wystarczy....