: 2006-12-30 22:03
Ja to myślę o Chryslerze Sebringu ^^ 

no pewniemers pisze:spoks Krzycho, nie ma co drążyć tematu, ważne ze mamy to co chcemyi wszyscy jesteśmy zadowoleni. pozdrawiam
OT a co w nich unikalnego poza przyciskiem do otwierania lamp bez ich zapalaniaKrzycho pisze:no pewniemers pisze:spoks Krzycho, nie ma co drążyć tematu, ważne ze mamy to co chcemyi wszyscy jesteśmy zadowoleni. pozdrawiam
zwłaszcza że oboje jesteśmy posiadaczami unikalnych roczników 1993![]()
pozdrowionka
jedna poduszka (chcesz się pozbyć partnerki? walisz w drzewo przy 150 km/hRoswell pisze: OT a co w nich unikalnego poza przyciskiem do otwierania lamp bez ich zapalania
nie taka prostaMscichu pisze:
Hmm... a co do tego po jakim czasie ci sie zwroci to prosta matematyka:
na benzyne wydajesz 800zl za m-c
zaluzmy ze benzyna stoi teraz po 3.5zl/l, a gaz 2zl/l
800zl:3,5zl/l=228,xx...xl - tyle litroow tankujesz
228:14=16,xx...x -mowiles ze pali ci 14l/100km wiec ok 16l wiecej spali lpg
(228+16)*2=488zl -tyle bys placil za gaz na m-c
4000:(800-488)=13 -tyle miesiecy zwacac ci sie bedzie instalacja gazu
,
nie wymieniaj świec na czas jak masz mieszalnikową instalke to się dowiesz ile przepływka kosztujeszybsza wymiana świec, przewodów, oleju, kół, błotników, uszczelek wokół szyberdachu i inne można włożyć z powrotem pomiędzy mity
albo jak u kumpla przy wybuchu w 200sx wkrecila sie blaszka antywybuchowa w turbine,chociaz nigdy wczesniej nie strzelal gazpelot pisze:
nie wymieniaj świec na czas jak masz mieszalnikową instalke to się dowiesz ile przepływka kosztuje
Czyli jeździsz tylko 50 dni w roku (100zł / 1zł na odpalenie / 2 strony)?Krzycho pisze:... Probek jest rozgrzany po ok. 2km wiec w tym czasie spali ok 0.25 l benzyny - czyli 1 pln, (czyli łącznie rocznie 100 pln to niewiele)
...
Krzycho pisze:
gdybym codziennie jeździł na biletach jednorazowych, to Probkiem bym jeździł taniej niż komunikacją miejską
Święta prawda RoninRonin pisze:Strzał w V6 jest mniej uciążliwy. Zanim założyłem BLOS miałem parę strzałów(wina leżała po stronie wadliwej centralki) i kończyło się na zsunięciu elementów dolotu a pózniejszym skutkiem było spękane kolanko. Obecnie strzałów nie mam w ogóle, porządne świece, kable, nowa kopułka i zero strzałów. Ja mogę szybko przełączyć na gaz ponieważ faktycznie Probek b. szybko osiąga temp. roboczą(a jeszcze nim ją osiągnie reduktor jest już ciepły - przynajmniej u mnie). Krzycho Audi 100 to inna bajka niż Probek. Miałem kiedyś Ibizę 1.8 na mono wtrysku - też nie wiedziałem co to strzały a jezdziła ślicznie. Z perspektywy czasu jak gaz do proba(i innych skomplikowanych motorów) to tylko sekwencja. I nie ma co oszczędzać na kablach czy świecach.
Gdzie Ty go tam zmieściłeśMISIEK pisze: Jesze przed sprzedaza auta zalozylem sobie webasto, zuzywa 0,5 litra na godzine a do zagrzania silnika potrzebuje 15 minut - super sprawapo odpaleniu poczekalem 5 sekund i juz sekwencja sama sie wlaczala
![]()
ej Pluszowy miałeś pogrzewanie silnika + kabinę czy tylko silnik ?? nówka czy uzywka ? skąd wziołes i za ile ?MISIEK pisze:Fakty i mity
Jesze przed sprzedaza auta zalozylem sobie webasto, zuzywa 0,5 litra na godzine a do zagrzania silnika potrzebuje 15 minut - super sprawapo odpaleniu poczekalem 5 sekund i juz sekwencja sama sie wlaczala
Nie obraź się, ale wychodzę z założenia, że jeżeli chcę zaoszczędzić to nie kupuje aut mocnych, z dużym silnikiem które mają być nastawione na osiągi. Gaz do aut sportowych lub takich, które sportowe mają udawać to profanacja.darekostry pisze: i dlatego używają go ludzie,którzy chcą zaoszczędzić -patrz więcej jeździć-nie ograniczać się-czerpać więcej przyjemności bo przecież po to zarabiamy pieniążki.